Szukaj

Informacje o Toyota Highlander II

Lata produkcji: 2007 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Toyota Highlander II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny
Średnie spalanie dla Toyota Highlander II
9,5 – 12,1
l/100 km
14,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Toyota Highlander II
SUV 3.5 V6 270KM 199kW
Tylko jazda na tempomacie z prędkością stałą do 100 k/h daje możliwość zaoszczędzenia paliwa w TOYOTA Highlander Hybryda 6 V 3,3 l 270 KW Mam samochód od roku czasu rocznik listopad 2007 W cyklu miejskim 11 ale juz nie więcej . Poza tym samochód bardzo dobrze się prowadzi ma przyspieszenie i jest zwrotny trzyma sie drogi. Szkoda ze radio i GPS jest tylko na USA. Podobno - tak twierdzą w serwisie TOYOTY również w TOYOTA POLAND w Warszawie nie ma map nawigacyjnych na EUROPE. Jest to dla ,nie niezrozumiałe tak jak utrata fabrycznej gwarancji tylko dlatego ,że samochód został sprowadzony z USA do Polski. Tego nie potrafi nikt z TOYOTA wytłumaczyć.
16,5
Toyota Highlander II
SUV 3.5 V6 270KM 199kW
Jeżdżąc normalnie 16L/lato 17,5L/zima LPG Jeżdżąc bardzo spokojnie 15L LPG Miasto Warszawa w korkarch 18,5L LPG ale przeciętnie wychodzi mi 16L na 100km więc na taki duży i wygodny samochód jest bardzo ok
10,0
Toyota Highlander II
SUV 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW
w swojej klasie pierwsze miejsce (zużycie paliwa poniżej 10 litrów, zero usterek, brak kosztownych akcesoriów, np. turbo, dwumasa, rozrząd, itd.) ale ponieważ jest jeszcze prius to nie jest doskonale, po mieście można spokojnie zmieścić się w 9 litrach, na trasie przy spokojnej jeździe również, przy jeździe na emeryta nawet koło 7 litrów, ale na na autostradzie żeby zmieścić się w 10 lepiej nie przekraczać 120-130, przy jeździe na maksa myślę że da się zrobić 15 litrów
Toyota Highlander II