Szukaj

Informacje o Toyota Corolla X Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2007-2012, dziesiąta generacja modelu (oznaczona symbolem E140). Nazwa Corolla odnosiła się już tylko do odmiany sedan, gdyż kompaktowy hatchback, którego celem mieli być młodsi klienci, oferowany był pod nazwą Auris (za wyjątkiem Australii – tam funkcjonowała jedynie nazwa Corolla). Toyota Corolla X, większa od modelu poprzedniej generacji, powstała na platformie podłogowej Toyota MC platform, podobnie jak m.in. model Camry, jak również Lexus ES. Corolla X przeszła facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz

Toyota Corolla X Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1535 mm
Zwis przedni 935 mm
Zwis tylny 1005 mm
Prześwit 150 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~DwadzieściaSześćLatZaKółkiem
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Wcześniej użytkowałem 4 samochody. Każdy średnio po ok. 5 lat. Ten jest moim piątym autem. Kupiłem jako 7-letnie z przebiegiem 150 tys.km. Poza regularną wymianą płynów, wymiana przednich tarcz hamulcowych. A jeśli chodzi o awarie/usterki - 0 (słownie: zero awarii, czy usterek przez cały dotychczasowy okres mojego użytkowania. Wsiadasz, odpalasz, jedziesz. Niezależnie, czy masz do przejechania 10, 20 czy 1500 kilometrów. Nie musisz się zastanawiać, czy może sprawdzić samochód przed dłuższą trasą, Wsiadasz, odpalasz, jedziesz. Jedyne o czym musisz pamiętać, to okresowa wymiana oleju i dolewanie płynu do spryskiwaczy (ze dwa razy musiałem dolać trochę płynu do chłodnicy). To największy. najdroższy w zakupie samochód, jaki miałem, a jednocześnie najtańszy w utrzymaniu. Spalanie oleju niższe, niż w "maluchu", od którego rozpoczynałem motoryzacyjną przygodę. Biorąc pod uwagę totalną bezawaryjność, do tego wysoki komfort jazdy, aż zaskakuje, czemu do wykończenia deski rozdzielczej Toyota użyła tandetnych, skrzypiących pod byle dotknięciem plastików. Golf IV z 2002 roku pod tym względem wyprzedza Corollę o lata świetlne. Gdyby Toyota użyła podobnych materiałów wykończenia wnętrza, mogłaby rozbić bank aut z linii premium, a pod względem awaryjności, a raczej bezawaryjności konkurować z najlepszymi z najlepszych. Szczerze aż żal d*pę ściska, że do tak perfekcyjnie zrobionego auta dali tak mierne materiały wykończenia wnętrza. Kompletnie bezsensowna oszczędność Toyoty. Na chwilę obecną jestem przekonany, że jeśli kiedyś będę zmieniał samochód, to będzie to kolejna... Toyota! Oczywiście nie żałuję zakupu. Zdecydowanie kupiłbym ponownie Corollę z silnikiem Diesla.
4,4
~Krakowski Kierowca
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Generalnie auto bardzo niezawodne, udane, nie sprawia problemów, jadąc w daleką podróż nie trzeba się obawiać, że coś się zepsuje. Dużo miejsca w środku, pojemny bagażnik, przyjemne do jazdy na dłuższe dystanse. Silnik mógłby być bardziej dynamiczny, ale to tylko preferencja, w mieście i tak to nie ma znaczenia, a w takim wydaniu na pewno jest tańszy w eksploatacji, bo nie trzeba wymieniać turbiny, której nie ma, ani filtra DPF. Ja osobiście polecam LPG, wtedy spalanie wygląda już zupełnie inaczej w portfelu :)
4,1
~Bartek
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
E15 (premium) to chyba najlepsza wersja jak dotychczas miałem. E16 którą dostałem z salonu z przebiegiem 5tyś km (był klaps w pupe) nie posiadała tego czegoś co ma e15. Od dwóch lat jedyne co należało wymienić to końcówki drążka i sprzęgło (jakby nie było elementy eksploatacyjne). Gdadajcie co chcecie ale 1zr-fae jest naprawdę udanym silnikiem i potrafi się zebrać w miarę przyzwoicie i uzyskać te 185 na czwartym biegu, a i skrzynia biegów jest naprawdę udana należy tylko wymieniać olej przekładniowy (syntrans fe) i biegi wchodzą małym palcem słysząc charakterystyczny klik. Mały minus to słyszalne wycie na biegach 1,3,5 przynajmniej na 3 corrolle i 2 aurisy jakimi miałem okazje jezdzić. Wnętrze auta bardzo komfortowe i co najważniejsze bardzo dobrze wyciszone. Klapa bagażnika mogła by mieć inaczej rozwiązane zawiasy ponieważ może być problem z upchnięciem bagażu po bokach. Na dzień dzisiejszy nie zamienił bym na żadne inne auto
Średnie spalanie dla Toyota Corolla X Sedan Facelifting
7,8
l/100 km
5,4 – 6,8
l/100 km
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto mam od stycznia 2017, zakupilem go od drugiego wlasciciela przy przebiegu okolo 125k km, obecny przebieg to okolo 170k km. Auto do mojego zakupu bylo serwisowane w ASO. Z wad które sa popularne i ktore warto sprawdzic przed zakupem: - uzywalem rozdzielacza gniazda zapalniczki - doszło najwidoczniej do zwarcia i popsul mi sie akumulator, rozrusznik i alternator, koszt nowego akumulatora i regeneracji pozostalych czesci i roboty mechanika - 500 zł, akumulator Boscha, najwidoczniej te auta są czułe na tego typu rzeczy bo kuzynka miała identyczna awarie w Aurisie 1.4 D4-D z podobnego rocznika, - sprzeglo wymienial poprzedni własciciel przy przebiegu 120k km (podobno lubi sie popsuc w zakresie 100-170k km ale nie u wszystkich) - koszt rzedu 2000 w ASO, 1200-2500 robiac uzywajac innych czesci, - podobno na potege sypie sie blacharka w podwoziu a zwlaszcza tyl, u mnie na poprzednim przegladzie zwracal mi na to uwage diagnosta, ale jeszcze z braku kasy nic z tym nie robilem, - lubia sie psuc czujniki zamkniecia drzwi - problem z wlaczaniem lampek wewnetrznych/problem z domykaniem centralnego zamka o tym moze swiadczyc, uzywke mozna kupic za 10 zł, - spalanie mnie nie zaskakuje, jak na ta moc i wielkosc auta oraz to ze jest to silnik wolnossacy to spalanie rzedu kolo 7,5 srednio jest akceptowalne, wybieralem pomiedzy honda a toyota, nie wybralem hondy ze wzgledu na wysokie spalanie - poza tym incydentami, wymieniam tylko klocki, tarcze, oleje, serwisuje klime, auto jest praktycznie bezobslugowe, raz na jakis czas cos stuknie w zawieszeniu ale to na prawde po sporych przebiegach i ze wzgledu na to, ze wybralem bardzo niski profil kol (moj blad) Podsumowując, auto moze demonem predkosci nie jest ale do spokojnej bezawaryjnej jazdy jest w sam raz. Ciężko mi się z nim rozstać ze względu na to, że praktycznie mnie nic nie kosztuje poza paliwem.
6,8
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 2.0 D-4D 126KM 93kW
Jeżeli chodzi o spalanie, to wszystko zależy od stylu jazdy. Wyjeżdżając odpowiednio wcześniej, i oszczędnie używając gazu, da się jeździć tym autkiem naprawdę tanio (760-800 km na baku). Z drugiej strony, pozostaje możliwość skorzystania ze wszystkich KM drzemiących w silniku, ale momentalnie odbija się to na spalaniu (650 km na baku). Komputer zaniża wskazania o ok. 0,2-0,5). Dość duże są również koszty przeglądów gwarancyjnych - w tym w ramach programu Pewne Auto. Przegląd na 90 000 km kosztował mnie ok. 2 000 zł - przegląd (1200) + części do wymiany.
8,6
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Na razie tylko tankowania ale ekonomiczność do kitu ! Wbrew zapewnieniom Toyoty i jej sprzedawców, a nawet tegoż forum, spalanie przy normalnej jeździe w mieście (Warszawa) masakryczne jak na silnik poniżej 2 litrów :( Z własnych obserwacji/wyliczeń oraz z rozmów z innymi użytkownikami średnie spalanie tych silników w miesicie to 9-10 l/100. Uważam że to dużo jak na 1.6 ! (niemiłe rozczarowanie po zasugerowaniu się danymi z tego portalu). Podawane śr. spalanie 7,5 to chyba miasto + trasy w proporcjach 50/50 % :( jeżdżąc normalnie po Wawie mam 9.0-9.5, jak się mocno "spinam" to czasem udaje mi się zejść w Wawie na 8 ale wówczas to nie jazda tylko blokowanie ruchu i udręka dla mnie jako kierowcy :(( Wyniki typu 7.5 miasto (czy mniej) to albo bezczelna ściema albo jazda "w miesicie" ale pomiędzy 2 a 4 w nocy - bez ruchu innych pojazdów i przy wyłączonej sygnalizacji świetlnej :>
Toyota Corolla X Sedan Facelifting