Szukaj

Informacje o Toyota Corolla X

Lata produkcji: 2007 – 2014
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2007-2012, dziesiąta generacja modelu (oznaczona symbolem E140). Nazwa Corolla odnosiła się już tylko do odmiany sedan, gdyż kompaktowy hatchback, którego celem mieli być młodsi klienci, oferowany był pod nazwą Auris (za wyjątkiem Australii – tam funkcjonowała jedynie nazwa Corolla). Toyota Corolla X, większa od modelu poprzedniej generacji, powstała na platformie podłogowej Toyota MC platform, podobnie jak m.in. model Camry, jak również Lexus ES. Corolla X przeszła facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz

Toyota Corolla X – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota Corolla X

Liczba ocen: 167
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~DwadzieściaSześćLatZaKółkiem
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Wcześniej użytkowałem 4 samochody. Każdy średnio po ok. 5 lat. Ten jest moim piątym autem. Kupiłem jako 7-letnie z przebiegiem 150 tys.km. Poza regularną wymianą płynów, wymiana przednich tarcz hamulcowych. A jeśli chodzi o awarie/usterki - 0 (słownie: zero awarii, czy usterek przez cały dotychczasowy okres mojego użytkowania. Wsiadasz, odpalasz, jedziesz. Niezależnie, czy masz do przejechania 10, 20 czy 1500 kilometrów. Nie musisz się zastanawiać, czy może sprawdzić samochód przed dłuższą trasą, Wsiadasz, odpalasz, jedziesz. Jedyne o czym musisz pamiętać, to okresowa wymiana oleju i dolewanie płynu do spryskiwaczy (ze dwa razy musiałem dolać trochę płynu do chłodnicy). To największy. najdroższy w zakupie samochód, jaki miałem, a jednocześnie najtańszy w utrzymaniu. Spalanie oleju niższe, niż w "maluchu", od którego rozpoczynałem motoryzacyjną przygodę. Biorąc pod uwagę totalną bezawaryjność, do tego wysoki komfort jazdy, aż zaskakuje, czemu do wykończenia deski rozdzielczej Toyota użyła tandetnych, skrzypiących pod byle dotknięciem plastików. Golf IV z 2002 roku pod tym względem wyprzedza Corollę o lata świetlne. Gdyby Toyota użyła podobnych materiałów wykończenia wnętrza, mogłaby rozbić bank aut z linii premium, a pod względem awaryjności, a raczej bezawaryjności konkurować z najlepszymi z najlepszych. Szczerze aż żal d*pę ściska, że do tak perfekcyjnie zrobionego auta dali tak mierne materiały wykończenia wnętrza. Kompletnie bezsensowna oszczędność Toyoty. Na chwilę obecną jestem przekonany, że jeśli kiedyś będę zmieniał samochód, to będzie to kolejna... Toyota! Oczywiście nie żałuję zakupu. Zdecydowanie kupiłbym ponownie Corollę z silnikiem Diesla.
4,4
~Jacek
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Obecna Corolla E15 jest 4 Corollą jaką posiadam ( po E11 benz, E12 benz, E12 d4d). W przypadku tego modelu, Japończycy zastosowali swoją metodę, czyli zostawili to co jest sprawdzone i bezawaryjne, a zmienili/ulepszyli to co psuło się we wcześniejszych modelach. Zmieniła się oczywiście bryła nadwozia, Zmienił się kształt świateł. Samochód dostał boczne poduszki, kurtyny, poduszkę kolanową. W światłach mijania pojawiły się żarówki HB4, zamiast wiecznie przepalających się H7. Powiększyły się tarcze hamulcowe, ale niestety ( moim zdaniem) zrezygnowano z tarczobębnów z tyłu i hamulce ręczny działa teraz na klocki hamulcowe z pomocą dźwigienek w zaciskach, zamiast na szczęki hamulcowe. Jest to faktycznie teraz nowocześniejszy samochód, jednak, możliwe że w celu obniżenia kosztów produkcji pozbawiono go przykładowo wyciszenia maski. Stosunkowo wysoka cena jest spowodowana jedynie legendą tego modelu. Ale moim zdaniem i tak warto.
4,4
~Krakowski Kierowca
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Generalnie auto bardzo niezawodne, udane, nie sprawia problemów, jadąc w daleką podróż nie trzeba się obawiać, że coś się zepsuje. Dużo miejsca w środku, pojemny bagażnik, przyjemne do jazdy na dłuższe dystanse. Silnik mógłby być bardziej dynamiczny, ale to tylko preferencja, w mieście i tak to nie ma znaczenia, a w takim wydaniu na pewno jest tańszy w eksploatacji, bo nie trzeba wymieniać turbiny, której nie ma, ani filtra DPF. Ja osobiście polecam LPG, wtedy spalanie wygląda już zupełnie inaczej w portfelu :)

Raporty spalania Toyota Corolla X

Liczba raportów: 208
Åšrednie spalanie dla Toyota Corolla X
6,4 – 7,8
l/100 km
5,3 – 6,8
l/100 km
8,2 – 9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto mam od stycznia 2017, zakupilem go od drugiego wlasciciela przy przebiegu okolo 125k km, obecny przebieg to okolo 170k km. Auto do mojego zakupu bylo serwisowane w ASO. Z wad które sa popularne i ktore warto sprawdzic przed zakupem: - uzywalem rozdzielacza gniazda zapalniczki - doszło najwidoczniej do zwarcia i popsul mi sie akumulator, rozrusznik i alternator, koszt nowego akumulatora i regeneracji pozostalych czesci i roboty mechanika - 500 zł, akumulator Boscha, najwidoczniej te auta są czułe na tego typu rzeczy bo kuzynka miała identyczna awarie w Aurisie 1.4 D4-D z podobnego rocznika, - sprzeglo wymienial poprzedni własciciel przy przebiegu 120k km (podobno lubi sie popsuc w zakresie 100-170k km ale nie u wszystkich) - koszt rzedu 2000 w ASO, 1200-2500 robiac uzywajac innych czesci, - podobno na potege sypie sie blacharka w podwoziu a zwlaszcza tyl, u mnie na poprzednim przegladzie zwracal mi na to uwage diagnosta, ale jeszcze z braku kasy nic z tym nie robilem, - lubia sie psuc czujniki zamkniecia drzwi - problem z wlaczaniem lampek wewnetrznych/problem z domykaniem centralnego zamka o tym moze swiadczyc, uzywke mozna kupic za 10 zł, - spalanie mnie nie zaskakuje, jak na ta moc i wielkosc auta oraz to ze jest to silnik wolnossacy to spalanie rzedu kolo 7,5 srednio jest akceptowalne, wybieralem pomiedzy honda a toyota, nie wybralem hondy ze wzgledu na wysokie spalanie - poza tym incydentami, wymieniam tylko klocki, tarcze, oleje, serwisuje klime, auto jest praktycznie bezobslugowe, raz na jakis czas cos stuknie w zawieszeniu ale to na prawde po sporych przebiegach i ze wzgledu na to, ze wybralem bardzo niski profil kol (moj blad) Podsumowując, auto moze demonem predkosci nie jest ale do spokojnej bezawaryjnej jazdy jest w sam raz. Ciężko mi się z nim rozstać ze względu na to, że praktycznie mnie nic nie kosztuje poza paliwem.
7,3
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
Biorąc po uwagę brak awarii i wymiany rozrządu, to super. Opony całoroczne Michelin 1350 zł, ujdzie. Olej ciut droższy, leję amsoil. Czasami żarówki się palą jakieś, ale samemu można je wymienić. Wadą jest to, że przednich żarówek HB3 i HB4 (w kształcie litery L) nie mam w marketach, mam awaryjnie w zapasie w schowku. Ich ceny normalne. Wymiana tylnych tarcz i klocków w Wawie na ferodo to 400 pln. Pompa wody też 400. Zwykły przegląd ze swoim olejem 200 zł (filtry itp.). Poprzednie VW-ny kosztowały mnie więcej.
8,2
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Corolle kupiłem 1,5 roku temu z przebiegiem 209 tys km, auto było zadbane i miało historię serwisową która sprawdziłem - wiec zaryzykowałem. Zaraz po zakupie wstawiłem instalacje lpg (koszt 3000 zł), dziś auto ma przejechane 240 tys (głównie trasa Lublin - Warszawa) i sprawuje sie idealnie. Poza wymianą oleju i serwisem lpg (co 15 tys km) nie odwiedzam warsztatu. Spalanie sprawdzam zerując licznik km po każdym tankowaniu, do butli "wchodzi" max 38l gazu co pozwala mi przejechać miedzy 450-550 km - w zależności czy trasa, czy tryb mieszany. Jeżdżę spokojnie, na trasie zwykle około 90-100 km/h, na ekspresówce 120 km/h. Przy wyższych prędkościach (>130) spalanie znacznie wzrasta.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 11
4,5
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 31 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja została zamontowana w 2013 roku. Teoretycznie powinna wytrzymać do ok.100 tys km. W tej chwili (instalacja) ma przejechane ponad 150 tys km. Przez te 8 lat i 150 tys km zostało wymieniony 2 razy czujnik temperatury reduktora, 2 raz czujnik MAP, reduktor (w zeszłym tygodniu). I tyle. Nie liczę oczywiście regularnej wymiany filtrów fazy ciekłej i lotnej i...
4,5
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Największa zaobserwowana różnica to wysokość kwoty jaką trzeba zostawić na stacji paliw. Średnie spalanie PB utrzymywało się na poziomie 8,2 l/100 km. (średnia ze wszystkich tankowań z 1,5 roku). Średnie spalanie LPG to 9,4 l/100 km (średnie też z około 1,5 roku. Oczywiście w każdym przypadku mamy jakieś maksimum i minimum. Dla PB w tym samochodzie minimum jakie udało mi...
4,5
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
W Toyocie mam założoną instalację gazową BRC SQ32. Instalacja wytrzymała i bezawaryjna. Przejeździłem na niej 90 tys km bez żadnych usterek. Do tego poziom spalania utrzymuje się na stałym poziomie. Instalacja przynosi mi spore korzyści dzięki temu. Polecam dla osób szukających oszczędności.
Toyota Corolla X