Produkowana w latach 1997-2002, ósma generacja modelu. Toyota Corolla VIII zapisała się na kartach historii jako niezawodne, aczkolwiek kontrowersyjne auto ze względu na swój niespotykany design. Krytyce poddawano przede wszystkim przednią część samochodu i owalne, duże lampy. Japoński koncern podjął decyzję o kompletnym przebudowaniu przodu modelu po ledwie 30 miesiącach. Pomimo niedoskonałości stylistycznych Toyota Corolla cały czas bardzo dobrze się sprzedawała. To podczas produkcji tej generacji modelu przekroczono próg 25 milionów wyprodukowanych egzemplarzy Corolli. Właśnie w tym czasie Toyota Corolla została najchętniej kupowanym samochodem w dziejach motoryzacji.
czytaj więcej
Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
~Powagosław
Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.
Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
~PowagosławZnając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.
~Luzacjusz