Produkowana w latach 1987-1992, szósta generacja modelu oznaczona symbolem E9. Sylwetka nadwozia samochodu została wygładzona, co zaowocowało jego bardziej dynamicznym wyglądem. Od podstawowej odmiany Corolli, odróżniał się pod względem stylistycznym wariant Wagon 4WD (nazywany także Corollą Tercel lub Caribl; wytwarzany w latach 1988-1994), który wyposażony był m.in. w napęd na wszystkie koła. Na niektórych rynkach Toyota Corolla oferowana była także jako Toyota Tazz (Republika Południowej Afryki; po liftingu była produkowana do roku 2006), Geo Prizm (Stany Zjednoczone) i Holden Nova (Australia).
czytaj więcej
Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
~Powagosław
Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.
Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
~PowagosławZnając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.
~Luzacjusz