Szukaj

Informacje o Toyota Corolla

Lata produkcji: 1966 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Mimo upływających lat i kolejnych generacji to cały czas jedno z najpopularniejszych aut segmentu C (klasa niższa średnia), chociaż trzeba zaznaczyć, że do roku 1988 Corolla zaliczana była do segmentu B. Toyota Corolla to w dziejach motoryzacji najlepiej sprzedający się samochód (w roku 1997 prześcignęła na tej liście Volkswagena Beetle) i zarazem największy sukces komercyjny japońskiego producenta. Od wprowadzenia na rynek w 1966 r. Toyota Corolla została zakupiona przez niemal 39 milionów klientów. Auto w ofercie Toyoty zastąpiło model Publica. Przeszło 40 lat produkcji modelu zaowocowało jedenastoma generacjami (z czego najnowsza debiutowała w roku 2013) oraz wieloma nagrodami w konkursach motoryzacyjnych.
czytaj więcej
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Toyota Corolla

Liczba ocen: 3 005
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~mik@poczta.fm
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Samochód pełen sprzeczności, którego nie kupiłbym ponownie. Absolutnie NIE wyciszony. Głośny przy przyspieszaniu (każda prędkość) i przy jeździe powyżej 120km/h (szum i hałas zewsząd). Bardzo oszczędny w mieście, paliwożerny na ekspresówkach i autostradach. Przeciętne wykonanie, przeciętne wykończenie, nieprecyzyjna regulacja foteli. SKANDALICZNIE mały bak (!) realnie 36 litrów, mimo deklarowanych 43. Gdy rezerwa się zapala i pozostaje paliwa na 40km wg. komputera, to zatankujesz 31 litrów, no może 32. Jeśli tylko do miasta i ktoś bardzo spokojnie jeździ, a nie ma zbyt dużych oczekiwań względem samochodu, to OK. Jeśli jeździsz z rodziną, albo wybierasz się na trasy szybkiego ruchu, to kup inny samochód. Inaczej będziesz się męczyć. Z trasy ty i pasażerowie wrócicie ogłuszeni, totalnie zmęczeni hałasem. Wyciszenia nie ma, naprawdę.
3,4
~Paweł
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Swoją opinię opieram na dwóch latach jeżdżenia sedanem 1.2 w wersji najbardziej podstawowej i obecnie 2.0 hybrid z jakimś tam wyposażeniem. Auto to koszmar na trasie, dalszy wyjazd czy próba jeżdżenia z prędkościami autostradowymi powoduje, że w połowie drogi masz konkretnie dość. Auto jest zupełnie niewyciszone, niewygłuszone, nie da się słuchać muzyki, nie da się rozmawiać przez fatalny fabryczny zestaw głośnomówiący. Materiały wykończeniowe we wnętrzu są fatalnej jakości. Dywaniki fabryczne wytarły się na wylot po 60 tysiącach, tkanina, którą pokryta jest podłoga w kabinie jak i bagażniku chyba złośliwie została wybrana - nie da się jej odkurzyć, auto jest niesamowicie trudne w utrzymaniu czystości. Samochód jest autem miejskim i tam też sprawdza się najlepiej, pali wtedy mało, jest ciche, zwinne, w wersji benzynowej dość lekkie i świetnie się prowadzi, w wersji hybrydowej przód pływa, nie wiesz czy to już poślizg. Do tej pory jeździłem prawdziwymi samochodami, lubię jeździć, sprawia mi to frajdę, ale nie Corollą. Rozumiem, że z uwagi na bezawaryjność i gwarancję oraz doskonały serwis jest to świetne auto flotowe, ale jeśli planujesz kupić takie auto prywatnie to nie rób tego. Samochód to porażka. Dodam, że spalanie przy jeździe autostradowej to 10-11 litrów na 100km, a tankować trzeba co 300km. Sam silnik jest bardzo elastyczny i przyspiesza super, ale hałas zabija wszystko.
3,4
~Paweł
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Swoją opinię opieram na dwóch latach jeżdżenia sedanem 1.2 w wersji najbardziej podstawowej i obecnie 2.0 hybrid z jakimś tam wyposażeniem. Auto to koszmar na trasie, dalszy wyjazd czy próba jeżdżenia z prędkościami autostradowymi powoduje, że w połowie drogi masz konkretnie dość. Auto jest zupełnie niewyciszone, niewygłuszone, nie da się słuchać muzyki, nie da się rozmawiać przez fatalny fabryczny zestaw głośnomówiący. Materiały wykończeniowe we wnętrzu są fatalnej jakości. Dywaniki fabryczne wytarły się na wylot po 60 tysiącach, tkanina, którą pokryta jest podłoga w kabinie jak i bagażniku chyba złośliwie została wybrana - nie da się jej odkurzyć, auto jest niesamowicie trudne w utrzymaniu czystości. Samochód jest autem miejskim i tam też sprawdza się najlepiej, pali wtedy mało, jest ciche, zwinne, w wersji benzynowej dość lekkie i świetnie się prowadzi, w wersji hybrydowej przód pływa, nie wiesz czy to już poślizg. Do tej pory jeździłem prawdziwymi samochodami, lubię jeździć, sprawia mi to frajdę, ale nie Corollą. Rozumiem, że z uwagi na bezawaryjność i gwarancję oraz doskonały serwis jest to świetne auto flotowe, ale jeśli planujesz kupić takie auto prywatnie to nie rób tego. Samochód to porażka. Dodam, że spalanie przy jeździe autostradowej to 10-11 litrów na 100km, a tankować trzeba co 300km. Sam silnik jest bardzo elastyczny i przyspiesza super, ale hałas zabija wszystko.

Raporty spalania Toyota Corolla

Liczba raportów: 2 806
Średnie spalanie dla Toyota Corolla
4,7 – 9,0
l/100 km
5,1 – 6,8
l/100 km
6,7 – 10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Instalacja Lando Renzi w mieście jazda spokojna ( zmiana biegów przy 2200obr/min ) nie spali więcej niż 8,5L LPG. Na trasie najlepsze spalanie przy około 100km/h na 6 biegu koło 6,5L LPG a na autostradzie przy 140-150 około 8,5L LPG. Zbiornik wchodzi 44L gazu co pozwala na przejechanie 550-650 km. Przy LPG trzeba resetować licznik poziomu paliwa raz na 500km ręcznie ale to trwa 15 sek. Super oszczędne auto , troszkę plastikowe w środku ale ciągle bez turbo, koła dwumasowego i innych takich bzdur. Fajne mięciutkie zawieszenie w porównaniu do Mercedesa klasy B W245 i też mniej pali LPG.
4,4
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam ten model od 3 miesięcy, trasa warszawa-zielona góra (450km) bez naginania przepisów spalanie 5.7L/100, jednakże dopiero w mieście hybryda pokazała co potrafi, po przejechaniu ok. 8 tys kilometrów średnie spalanie w mieście to 3.8L/100km, skrzynia biegów idealnie spisuje się w miejskich warunkach, Samochód jest dynamiczny oraz bardzo dobrze się prowadzi, minusem jest słaba izolacja akustyczna ale jest ona głównie słyszalna przy wyższych prędkościach, pojazd w pełni spełnia moje oczekiwania, polecam każdemu kto głównie porusza się po mieście.
4,0
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Wszystko zależy od kierowcy i stylu jazdy. Pojazd daje naprawdę duże możliwości oszczędnej jazdy. Jest wrażliwy nie tyle co na dynamikę przyspieszania, a na szybkość z jaką poruszamy się stale. Po większym mieście jeżdżąc dynamicznie jesteśmy w stanie swobodnie utrzymywać średnią spalania około 4l/100km . Przy dłuższej trasie niestety wrogiem jest większa szybkość czyli poruszanie się z prędkościami autostradowymi i większymi na dłuższych odcinkach. Swoje doświadczenia mogę podzielić na cztery osobne kategorie. Pierwszą jest użytkowanie pojazdu w mieście o naprawdę małej powierzchni na odcinkach rodzaju 2 do 3 kilometrów pojedynczego przejazdu. W takiej kategorii średnia może wyjść około 5l/100km do 5.5l/100km spalania jeżeli pojazd by był użytkowany tylko w ten sposób. Średnie z podsumowań pojedynczych przejazdów przez komputer wahają się od 3l/100km do 10l/100km . Wszystko jest związane ze zbyt krótkimi odcinkami podczas, których czasem silnik przez większość drogi podładowuje baterię i wychodzi średnia 10l/100km by następny odcinek pokazał średnią 3l/100km albo 4l/100km z uwagi na rozpoczęcie odcinka z naładowaną już uprzednio baterią trakcyjną. Jako drugą kategorię kwalifikuję jazdę miejską w większym mieście, gdzie przemieszczamy się w odcinkach plus 10 km. Pojazd w tej kategorii naprawdę błyszczy. Duża ilości przyspieszania ze świateł, postojów w małych korkach, hamowań i prędkości jazdy, które nie są wyższe niż 80km/h grają na korzyść ekonomii przejazdu. Średnią spalania w tej kategorii można swobodnie uzyskać w zakresie od 3.5l/100km do 4.0l/100km . Dwie pozostałe kategorie to jest jazda pozamiejska. W pierwszej z nich czyli jazda na drogach krajowych z ograniczeniem 90km/h z odcinkami ograniczeń 70km/h oraz nieustannym zwalnianiem podczas przejazdów przez wioski pojazd zdaje egzamin doskonale przy zachowaniu odpowiedniej taktyki jazdy tj. przejazd przez wioski z użyciem tylko i wyłącznie zakresu pracy silnika elektrycznego tj. trzymanie wskaźnika do wskazania "eco" i unikania włączania układu spalinowego. Przy użyciu takiej taktyki możliwym jest zużycie 3.5l/100km w takich trasach nawet z użyciem klimatyzacji. Ostatnią kategorią jest jazda pozamiejska z wykorzystaniem dróg ekspresowych oraz autostrad. Tutaj naczelnym czynnikiem, który odgrywa rolę jest prędkość z jaką poruszamy się przez te drogi. Na odcinku około 400 km przez trasy ekspresowe oraz autostrady i przy prędkościach przelotowych na tempomacie 130km/h do 150km/h z momentami przyspieszania do 180 km/h podczas wyprzedzania kolumn pojazdów na prawym pasie ruchu średnia spalania może wynieść około 6.0l/100km, może nawet i delikatnie więcej. Przy użytkowaniu przez mnie pojazdu tj. osoby prywatnej średnia między tankowaniami nigdy nie wyszła większa niż 4.8l/100km. Na odcinkach leśnych bogatych w zakręty, gdzie prędkość utrzymuje się około 70km/h do 80km/h średnia z odcinka potrafi wyjść 3.1l/100km.

Usterki Toyota Corolla

Liczba wpisów: 144
Klapa bagażnika
  • Toyota Corolla XII Hatchback
  • nadwozie
  • 36 tys. km
To raczej z tych rzeczy, żeby sie przyczepić ale strasznie irytujące. Po każdym deszczu czy myjni, po otwarciu klapy bagażnika woda zaczyna kapać stróżką do bagażnika a czasami jak stane troche bliżej lampy to kapie na głowę. Wyglada jak jakaś wada fabryczna przy projektowaniu albo coś zle złożone w fabryce. Nawet nie wiem gdzie ta cała woda się zbiera. Czy może spowodować jakieś problemy w późniejszym terminie? Czy zacznie coś tam pęcznieć i wypadnie szyba? Nie wiem. Samochód nowy odebrany z przebiegiem 1 kilometr nie bity.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Stukanie zawieszenia
  • Toyota Corolla XII Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2022
  • zawieszenie
  • 1 tys. km
Witam, od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem nowej hybrydy. Po przejechaniu ok 400 km zacząłem słyszeć stuki dochodzące z przedniego zawieszenia. Po wizycie w serwisie, po sprawdzeniu zawieszenia serwisant stwierdził, że tak po prostu powinno być i nie powinienem się martwić. Niestety szukanie nasila się. Sprawdziłem to na własną rękę i stwierdziłem, że te odgłosy dochodzą z poduszki wahacza. Jest to niestety bardzo niekomfortowe, zważając, iż jest to nowy samochód. Czy istnieje możliwość wymiany na gwarancji, jak należy to załatwić w salonie? Będę wdzięczny za Waszą pomoc.
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Odchodząca folia od listew przyokiennych chromowanych
  • Toyota Corolla XII Sedan 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2022
  • nadwozie
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 5
Listwy przyokienne cchromowane są pokryte folią pewnie po to aby ten pseudo chrom nie wyblakł. Usterka pojawia się na każdej takiej listwie przynajmniej w moim aucie dotyczy tego że owa folia po jakimś czasie odchodzi , babelkuje i wygląda jakby ktoś zapomniał ja zerwać , ale uwaga po jej zerwaniu ten pseudo chrom zaczyna ścierać się i wygląda to wszystko katastrofalnie . Uwaga Toyota o tym wiedziała i wskazała ASO aby zostały ściągnięte i wymienione na czarne ale niektórzy sprzedawcy tego nie zrobili i ja właśnie męczę się teraz z serwisem , masakra , sprawa trafiła już do Toyoty Poland i czekam co odpiszą. Ocena specjalisty i rada prawnika - wskazuje bezprzecznie na wadę ukryta !!!!!
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 78
4,5
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA NORD
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Witam. Sterownik jak sterownik. Ten wypadł jako bezawaryjny. Ale najistotniejsze moim zdaniem jest Wtryskiwacz i Lubryfikacja. Do tego regularne zmiany filtrów , i fazy lotnej i na reduktorze. Moje wtryski i-plus ,czarne okrągłe jak guziki, przy wyborze strzelałem w wybór zaproponowany przez serwis montujący. Rok po montażu jak już się oswoiłem i po 10 latach ponownie jak...
4,5
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 31 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja została zamontowana w 2013 roku. Teoretycznie powinna wytrzymać do ok.100 tys km. W tej chwili (instalacja) ma przejechane ponad 150 tys km. Przez te 8 lat i 150 tys km zostało wymieniony 2 razy czujnik temperatury reduktora, 2 raz czujnik MAP, reduktor (w zeszłym tygodniu). I tyle. Nie liczę oczywiście regularnej wymiany filtrów fazy ciekłej i lotnej i...
4,5
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Jestem super zadowolony z instalacji gazowej. Dawno mi się zwróciła. Do pracy jeżdzę 60km w obie strony dziennie. Wydobywam się przez miasto potem jadąc drogą ekspresową aż do miejsca pracy więc cykl jak najbardziej mieszany. Miesięcznie (pracując od poniedziałku do piątku) na przejazdy płacę zaledwie ~200zł. Jest to fantastyczna sprawa. Te opinie co tu widzę są jakieś...
Toyota Corolla