Szukaj

Informacje o Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996

Lata produkcji: 1991 – 1996
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1991 do 1996 roku
Pojemność skokowa 2166 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Gonzo
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
Toyota Camry 2.2 gaz to moje 10 auto. Szukałem, szukałem... i znalazłem idealny samochód za idealną cenę. Kupiłem go z przebiegiem 454000km, sprzedając ją miała 500000km i dalej jeździła na półsyntetyku. Przez cały okres użytkowania kompletnie żadnej awarii. Raz tylko byłem na regulacji gazu. Skrzynia automatyczna idealnie zmieniała biegi, auto prowadziło się leciutko - czysta przyjemność z jazdy. Silnik pracował tak równo i cicho, że gdy podczas sprzedaży klient poprosił mnie o odpalenie auta, ja odpowiedziałem że ona już jest odpalona... Ale miał minę! Ale sprzedałem ją... przesiadłem się na Camry V6 i teraz dopiero wymiatam na drodze!
4,9
~Mirek
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
Nie pisałem o podzespołach gdyż ocena moja wystarczy. Natomiast napiszę tak. Trzydzieści lat za kółkiem. Parenaście razy okrążona kula ziemska. Ponad dwadzieścia swoich samochodów. I mój ranking jest taki. 1 . Volvo 760 w skórze za najlepsze siedzenia. 2 . Parę mercedesów i BMW za właściwości jezdne i tylny napęd numer 1. 3 . Camry. Toyota powinna być pierwsza za niesamowitą lekkość prowadzenia. Za wspaniały układ napędowy (mimo , że nie lubię przedniego napędu), tylne zawieszenie(bajka). Samochód - rakieta. Jestem gotów zrezygnować z ukochanego tylnego napędu za ten samochód. Trzeba czuć samochód aby dostrzec te zalety. Kto nie ma wyczucia ten nie doceni tego. Nadmienię , że od lat naprawiam samochody i mam okazję przetestować różne marki. Pozdrawiam wszystich zmotoryzowanych.
4,9
~Camry
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
Jestem z samochodu baaaardzo zadowolony. Wygoda , trwałość , bezawaryjność , wiem , ze moge na ten samochód liczyc w każdej sytuacji. Co prawda był drogi , ale czułem , ze inwestycja sie zwróci ;)Dzis śmieje sie z uzytkowników nowych MB albo Audi , którzy zachwalają swoje \"samochody\" a nie raz widziałem ich samochody na lawecie.
Średnie spalanie dla Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996
10,3
l/100 km
11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,6
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
jazda na gazie miasto bez korków 12-15 w zależności od obrotów - 12 przy jeździe do 2300 obrotów 15 powyżej 4000 zdarzyło mi się to raz w ciągu dwóch lat eksploatacji trasa (prędkość dostojna (czyli 90-120) trasa jedna osoba tempomat (obowiązkowo) 7-8 trasa dwie i wiecej osób tempomat 10 na benzynie nie robie dłuższych odcinków więc nie wiem przeglądy - oleje etc to ceny takie jak się kupi, wymiany tanie rozrząd jeden z tańszych i łatwo wymienialnych (niski koszt wymiany) naprawy... w sumie nic wilkiego nie robiłem ale troche się tego nazbierało - poprzedni właściciel nie dbał a ja doprowadzam do w miare przywoitego stanu aha dodam jeszcze że samochód jest lekki - waży około 1350 kg i przy tych 140 koniach łatwo mu jest to pociągnąć
12,7
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
auto bardzo mile mnie zaskoczyło - w trasie jadąc do 110 km\h spaliło poniżej 10l gazu(!!!). To jest silnik 2.2l!, w zimę w cyklu mieszanym z ręką na sercu 15\100, ostro i dynamicznie ok 17, średnio na trasie 12l - jeżdżę 120-150\h
13,3
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
w mieście chyba moja noga dusi ten ekonomiczny silnik, bo pali mi czasem nawet do 16 litrów gazu, benzyny się boję próbować... za to w trasie śmiga poniżej 11 litrów, ale nie jedzie się po 90km/h tylko sporo więcej także cykl mieszany około 13litrów jest do przyjęcia

Usterki Toyota Camry III

Liczba wpisów: 3
Temperatura silnika /grzeje się/
  • Toyota Camry III Sedan
  • układ chłodzenia
Witam wszystkich i proszę o pomoc... Moja Toyota Camry rocznik 93 motor 3.0 z LPG przebieg ok. 320 tys km Problem z grzejącym się silnikiem...na wolnych obrotach może chodzić kilka godzin i jest temperatura w normie, w czasie jazdy po przejechaniu ok 10 km. temperatura szybko wzrasta i utrzymuje się przed czerwonym polem. Po zatrzymaniu /np. w korku/ wraca do połowy skali. Uszczelki pod głowicami wymienione, chłodnica nowa, termostat wymieniany trzy krotnie i dalej ten sam problem. W cieplejsze dni próbowałem jazdy bez termostatu i było O.K. oczywiście dłużej się nagrzewała ale to nie był problem. Teraz idzie zima i jazda bez termostatu odpada ponieważ może się rozprogramować komputer i nie będzie ogrzewania kabiny :-( Mechanik walczy z tym od miesiąca i żadnej poprawy...Czy powodem mogą być źle podłączone przewody chłodzące w instalacji LPG ? Zapowietrzenie układu raczej odpada, ponieważ był układ odpowietrzany. Korek jest nowy, zmieniony na 1,1 bar ale to też nie pomogło. Problem ten występował już wcześniej u poprzedniego właściciela ale ktoś mądry podłączył dodatkowy elektryczny wentylator, który miał za zadanie schłodzenie chłodnicy. Nadmieniam, iż wentylator jest na wiskozie i po włączeniu klimy działa na wyższych obrotach. Proszę o sugestie bo jazda bez termostatu nie wchodzi w grę. Dziękuję za info... Pozdrawiam, zby61
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Falowanie obrotów silnika
  • Toyota Camry III Sedan 3.0 188KM 138kW 1991-1996
  • silnik
Po uruchomieniu silnika muszę trzymać nogę na pedale gazu i utrzymywać ok 1000obr/min wtedy silnik w miarę równo pracuje. Zaczyna się nagrzewać i obroty silnika zaczynają skakać z 1000obr w dół. Nawet silnik gaśnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i próbie odpalenia silnik, zapala i gaśnie. Muszę trzymać pedał gazu żeby silnik pracował. Jest to problem gdy trzeba zatrzymać się na światłach i w codziennej eksploatacji.Proszę o choć drobną radę co dalej robić. Myślę że jest to wina silnika krokowego.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
wyciek plynu chlodniczego
  • Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996
  • układ chłodzenia
na zgaszonym silniku leje sie plyn chlodniczy gdzies z tylu silnika
Oczekuje na rozwiązanie
Toyota Camry III Sedan