Szukaj

Informacje o Toyota Camry III Sedan

Lata produkcji: 1991 – 1996
Segment: Wyższa klasa średnia

Toyota Camry III Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Długość 4725 mm
Szerokość 1770 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1545 mm
Prześwit 150 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1067 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 965 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 660 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 864 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 517 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 517 l
Wysokość bagażnika 533 mm
Szerokość bagażnika 1498 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1066 mm
Wysokość progu załadowczego 660 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Gonzo
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
Toyota Camry 2.2 gaz to moje 10 auto. Szukałem, szukałem... i znalazłem idealny samochód za idealną cenę. Kupiłem go z przebiegiem 454000km, sprzedając ją miała 500000km i dalej jeździła na półsyntetyku. Przez cały okres użytkowania kompletnie żadnej awarii. Raz tylko byłem na regulacji gazu. Skrzynia automatyczna idealnie zmieniała biegi, auto prowadziło się leciutko - czysta przyjemność z jazdy. Silnik pracował tak równo i cicho, że gdy podczas sprzedaży klient poprosił mnie o odpalenie auta, ja odpowiedziałem że ona już jest odpalona... Ale miał minę! Ale sprzedałem ją... przesiadłem się na Camry V6 i teraz dopiero wymiatam na drodze!
4,9
~Mirek
Toyota Camry III
Sedan 2.2 136KM 100kW
Nie pisałem o podzespołach gdyż ocena moja wystarczy. Natomiast napiszę tak. Trzydzieści lat za kółkiem. Parenaście razy okrążona kula ziemska. Ponad dwadzieścia swoich samochodów. I mój ranking jest taki. 1 . Volvo 760 w skórze za najlepsze siedzenia. 2 . Parę mercedesów i BMW za właściwości jezdne i tylny napęd numer 1. 3 . Camry. Toyota powinna być pierwsza za niesamowitą lekkość prowadzenia. Za wspaniały układ napędowy (mimo , że nie lubię przedniego napędu), tylne zawieszenie(bajka). Samochód - rakieta. Jestem gotów zrezygnować z ukochanego tylnego napędu za ten samochód. Trzeba czuć samochód aby dostrzec te zalety. Kto nie ma wyczucia ten nie doceni tego. Nadmienię , że od lat naprawiam samochody i mam okazję przetestować różne marki. Pozdrawiam wszystich zmotoryzowanych.
4,9
~Marcin kfl
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i na nic innego bym go nie zamienił no chyba że na nowszy model Camry . Jeśli szukacie bezawaryjnego , komfortowego , w miare szybkiego i bezpiecznego samochodu to szczerze polecam TOYOTE CAMRY , to nie jest tylko moja opinia tak dobta o tym samochodzie , prosze przeczytać opinie innych , fachowców , mechaników i sami zobaczycie , że wiem oczym mówię . Ponadto ten model Toyoty w USA był najlepiej sprzedającym sie samochodem i dzisiaj jest uznawany już za bestceller.
Średnie spalanie dla Toyota Camry III Sedan
10,3 – 12,0
l/100 km
11,5 – 13,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,4
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Podstawą dobrego i bezproblemowego funkcjonowania tego silnika na LPG to instalacja sekwencyjna. Cena za STAG-a, 3500 zł i sprawuje się naprawdę bardzo dobrze. Średnie spalanie policzone na przestrzeni 3000 km wynosi ok. 15 l/100km. Minimalne spalanie na trasie przy prędkościach do 130km/h kształtuje się na poziomie 12.7 l/100km. Maksymalne spalanie oczywiście w mieście może być różne... od 15 l do 19-20. Zależy od miasta, stylu jazdy i ilości czasu spędzonego w korkach. Średnie spalanie na poziomie 15l można uzyskać przy "normalnej" jeździe - co dla mnie oznacza, że bez szaleństw i wycieczek pod czerwoną kreskę, ale też bez głaskania gazu. Ogólnie wynik całkiem niezły biorąc pod uwagę gabaryty i moc - prawie 200 KM. Samochód bardzo wygodny, duży i bezawaryjny - godny polecenia
11,0
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
Zwykła instalacja gazowa, manualna skrzynia biegów. W mieście najwięcej spalił 13 litrów. Gdy ciągnąłem przyczepkę która ważyła (z zawartością 2t) 17 l. Z klimą 11-11,5 l. Silnik nie do zajechania, 515 000 przebiegu - chodzi przyjemnie. Ostatnio coś stało się z którąś z uszczelek i ubyło 3 litry oleju!!! Powinien się zatrzeć bo wchodzi 4 a on jakby nic się nie stało, nawet mechanicy się dziwili :) Wyniki przy prędkościach 90-100-110 km/h. Szybciej się nie opłaca, 5-10 minut różnicy przy 150 km trasy. Na dłuższych odcinkach 120 km/h
14,8
Toyota Camry III
Sedan 3.0 188KM 138kW
sekwencja od 2005r. Na długim dystansie bez postojów można zejść do 10l LPG/100km (do tej info uwaga - tankuje przed wyjazdem na stacji, gdzie mam pewność, że gaz jest dobrej jakości). Jeżdżąc w takim mieście jak Warszawa spalanie w korkach wynosi ok 15l, w luźniejszych porach nawet 22l co jest chyba oczywiste przy wielu sygnalizacjach,188KM i ciekawych możliwości mojego auta innych uczestników ruchu. Samochód na ten rocznik naprawdę dobrze się spisuje. Do tej pory miałem problem tylko z pompą wody[wymieniona na nową+pasek i napinacz rozrządu - koszt naprawy 650pln] i pompą wspomagania [regeneracja 500pln], która, co ciekawe, napędza wentylator(!), a bez dobrego chłodzenia silnik może się trochę grzać w korkach. (właściciel od 3lat)

Usterki Toyota Camry III

Liczba wpisów: 3
Temperatura silnika /grzeje się/
  • Toyota Camry III Sedan
  • układ chłodzenia
Witam wszystkich i proszę o pomoc... Moja Toyota Camry rocznik 93 motor 3.0 z LPG przebieg ok. 320 tys km Problem z grzejącym się silnikiem...na wolnych obrotach może chodzić kilka godzin i jest temperatura w normie, w czasie jazdy po przejechaniu ok 10 km. temperatura szybko wzrasta i utrzymuje się przed czerwonym polem. Po zatrzymaniu /np. w korku/ wraca do połowy skali. Uszczelki pod głowicami wymienione, chłodnica nowa, termostat wymieniany trzy krotnie i dalej ten sam problem. W cieplejsze dni próbowałem jazdy bez termostatu i było O.K. oczywiście dłużej się nagrzewała ale to nie był problem. Teraz idzie zima i jazda bez termostatu odpada ponieważ może się rozprogramować komputer i nie będzie ogrzewania kabiny :-( Mechanik walczy z tym od miesiąca i żadnej poprawy...Czy powodem mogą być źle podłączone przewody chłodzące w instalacji LPG ? Zapowietrzenie układu raczej odpada, ponieważ był układ odpowietrzany. Korek jest nowy, zmieniony na 1,1 bar ale to też nie pomogło. Problem ten występował już wcześniej u poprzedniego właściciela ale ktoś mądry podłączył dodatkowy elektryczny wentylator, który miał za zadanie schłodzenie chłodnicy. Nadmieniam, iż wentylator jest na wiskozie i po włączeniu klimy działa na wyższych obrotach. Proszę o sugestie bo jazda bez termostatu nie wchodzi w grę. Dziękuję za info... Pozdrawiam, zby61
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Falowanie obrotów silnika
  • Toyota Camry III Sedan 3.0 188KM 138kW 1991-1996
  • silnik
Po uruchomieniu silnika muszę trzymać nogę na pedale gazu i utrzymywać ok 1000obr/min wtedy silnik w miarę równo pracuje. Zaczyna się nagrzewać i obroty silnika zaczynają skakać z 1000obr w dół. Nawet silnik gaśnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i próbie odpalenia silnik, zapala i gaśnie. Muszę trzymać pedał gazu żeby silnik pracował. Jest to problem gdy trzeba zatrzymać się na światłach i w codziennej eksploatacji.Proszę o choć drobną radę co dalej robić. Myślę że jest to wina silnika krokowego.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
wyciek plynu chlodniczego
  • Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996
  • układ chłodzenia
na zgaszonym silniku leje sie plyn chlodniczy gdzies z tylu silnika
Oczekuje na rozwiązanie
Toyota Camry III Sedan