Szukaj

Informacje o Toyota Camry III Kombi 2.2 136KM 100kW 1992-1996

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1992 do 1996 roku
Pojemność skokowa 2166 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

4,8
~opiotrek@hoga.pl
Toyota Camry III
Kombi 2.2 136KM 100kW
Polecam. SprzedaÅ‚em wÅ‚aÅ›cie to auto po trzy letniej eksploatacji i nigdy nie miaÅ‚em z tym autem żadnych problemów. Gdyby nowa buda (po 1996r) byÅ‚a oferowana w wersji kombi - to bym to kupiÅ‚. Tak pewnie kupiÄ™ sedana lub SAAB´a 9000. W przyszÅ‚oÅ›ci napewno kupiÄ™ nowÄ… Camry - ze wzglÄ™du na komfort, niezawodność i sylwetkÄ™. Polecam używane po dokÅ‚adnym sprawdzeniu stanu technicznego, potwierdzam opniÄ™ wiÄ™kszoÅ›ci użytkowników, że zadbana i na czas serwisowana nigdy nie stanie w drodze. Jazda na normalnej drodze z prÄ™dkoÅ›ciÄ… 180 km/h również jest przyjemnoÅ›ciÄ…. Kombi w moim przypadku siÄ™ sprawdziÅ‚o w 100% - jazda z maÅ‚ym dzieckiem, wózek, stolik do karmienia, itd - bez problemów.
4,5
~Bartek
Toyota Camry III
Kombi 2.2 136KM 100kW
Jak za te pieniądze to rewelacja, kosztowała 3500 PLN 3 lata temu. Mnóstwo miejsca, dobre wyciszenie, elastyczny silnik. Można śmiało ruszać w dalszą podróż. Jedynym mankamentem jest rdza, jednak mieszkam nad morzem, co z pewnością ma duży wpływ na ten problem. Jeżeli ktoś szuka wozu do przemieszczania się z punktu A do B i nie przeszkadaza mu stylistyka samochodów japońskich z początku lat 90, to jest to samochód, które spełnia te oczekiwania.
4,4
~opiotrek@yahoo.com
Toyota Camry III
Kombi 2.2 136KM 100kW
Teraz jestem po przebiegu 215000 km. Oceniam auto po takim przebiegu jako doskonaÅ‚e i niezawodnie, aczkolwiek z maÅ‚ymi wadami - ale cóż doskonaÅ‚ość bÄ™dzie gdy sobie kupiÄ™ nowe: Camry, Volvo V70 lub SAAB´a 9-5. Polecam wszystkim, nawet starsze roczniki.

Usterki Toyota Camry III

Liczba wpisów: 3
Temperatura silnika /grzeje siÄ™/
  • Toyota Camry III Sedan
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
Witam wszystkich i proszę o pomoc... Moja Toyota Camry rocznik 93 motor 3.0 z LPG przebieg ok. 320 tys km Problem z grzejącym się silnikiem...na wolnych obrotach może chodzić kilka godzin i jest temperatura w normie, w czasie jazdy po przejechaniu ok 10 km. temperatura szybko wzrasta i utrzymuje się przed czerwonym polem. Po zatrzymaniu /np. w korku/ wraca do połowy skali. Uszczelki pod głowicami wymienione, chłodnica nowa, termostat wymieniany trzy krotnie i dalej ten sam problem. W cieplejsze dni próbowałem jazdy bez termostatu i było O.K. oczywiście dłużej się nagrzewała ale to nie był problem. Teraz idzie zima i jazda bez termostatu odpada ponieważ może się rozprogramować komputer i nie będzie ogrzewania kabiny :-( Mechanik walczy z tym od miesiąca i żadnej poprawy...Czy powodem mogą być źle podłączone przewody chłodzące w instalacji LPG ? Zapowietrzenie układu raczej odpada, ponieważ był układ odpowietrzany. Korek jest nowy, zmieniony na 1,1 bar ale to też nie pomogło. Problem ten występował już wcześniej u poprzedniego właściciela ale ktoś mądry podłączył dodatkowy elektryczny wentylator, który miał za zadanie schłodzenie chłodnicy. Nadmieniam, iż wentylator jest na wiskozie i po włączeniu klimy działa na wyższych obrotach. Proszę o sugestie bo jazda bez termostatu nie wchodzi w grę. Dziękuję za info... Pozdrawiam, zby61
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Falowanie obrotów silnika
  • Toyota Camry III Sedan 3.0 188KM 138kW 1991-1996
  • silnik
Po uruchomieniu silnika muszę trzymać nogę na pedale gazu i utrzymywać ok 1000obr/min wtedy silnik w miarę równo pracuje. Zaczyna się nagrzewać i obroty silnika zaczynają skakać z 1000obr w dół. Nawet silnik gaśnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i próbie odpalenia silnik, zapala i gaśnie. Muszę trzymać pedał gazu żeby silnik pracował. Jest to problem gdy trzeba zatrzymać się na światłach i w codziennej eksploatacji.Proszę o choć drobną radę co dalej robić. Myślę że jest to wina silnika krokowego.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
wyciek plynu chlodniczego
  • Toyota Camry III Sedan 2.2 136KM 100kW 1991-1996
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
na zgaszonym silniku leje sie plyn chlodniczy gdzies z tylu silnika
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Toyota Camry III Kombi