Szukaj

Informacje o Toyota C-HR II SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.


 

 

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1987 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 197 KM (145 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 4400-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 14,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 97,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~Kris1959
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Auto kupione oczami i po raz pierwszy w życiu zachwytem nad kształtem karoserii. Silnik, moc, oświetlenie, ogumienie R19 OK. Wiadomo Toyota. Miałem przez rok Yarisa Cross Adventure (full wypas) i gdyby nie ten silnik oraz słaba moc, pewnie bym został przy tym aucie, ale oczy kupowały nowego CHR 2.0 Executive. Szkoda, że nie rozsądek i rozum. Cenę, czytaj upust, udało mi się wytargować niezłą, ale drugi raz tego auta już bym nie kupił, przynajmniej za te pieniądze. Nagroda Nobla za brak tylnej wycieraczki, bo przecież woda miała sama spływać po szybie jak w sedanie. Chyba na testach w fabryce, bo przy normalnym użytkowaniu nawet przy prędkości powyżej 100 km/h deszcz nie spływa i zostają lusterka boczne, a przy cofaniu sygnały dźwiękowe i kamerka. Masakra, bo widoczność z tyłu i tak jest bardzo ograniczona. Komfort jazdy, przynajmniej z przodu, w porządku i o wiele ciszej niż w starym CHR. Kultura pracy silnika super. Spalanie, jak na tak dużą moc 197 KM bardzo niskie od 4 do średniej obecnie, czyli w zimie 5,1 l/100 km. Jazda po mieście i po autostradach OK. Brak możliwości całkowitego wyłączenia sygnału dźwiękowego przy przekraczaniu prędkości, o co nietrudno, bo czyta to chyba z chmury. Jadę po ulicy, gdzie nie ma żadnych znaków i ograniczeń, a sygnał się włącza przy przekroczeniu 30 km/h, bo jest to droga osiedlowa. W Yarisie Cross można to było wyłączyć na stałe, a tutaj za każdym razem przed jazdą trzeba by to robić. Pozostaje maksymalne wyciszenie, bo podobno takie są teraz wymagania UE. Pozostałe czujniki bardzo czułe i głośne. Też wyciszyłem ile się da, ale reagują nawet na krzak, który jest metr od samochodu. Ogólnie fajne auto z zewnątrz. Wewnątrz już nie jest tak różowo, jak za taką kasę. Kolega, który ma taki sam model zauważył spód auta, który już po roku jest w złym stanie i mechanik zalecił mu konserwację auta. Tego jeszcze nie sprawdzałem, ale zrobię to na wiosnę przy wymianie kół.
1,5
~Adrian
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Nowa C HR nie jest warta swojej ceny. Dwa razy problem z uruchomieniem auta. Dodzwonie się z assistance toyota graniczy z cudem. Zero pomocy. Po 4t tyś km odrywa się osłona tylnego tłumika.. wykonanie środka bardzo słabej jakości . Zaczynają trzeszczeć plastiki. Dach szklany to dopiero historia. Brak rolety. Wynalazek Toyoty to niby szkło które odbija promienie słoneczne. A w rzeczywistości sauna w środku mimo już przyciemnionego dachu folią specjalną. Skrzynia biegów wyję jak wściekła przy dodaniu gazu. Coś poszło nie tak w ewolucji Toyoty
4,9
~MłodyBóg
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Po przesiadce z Mazdy 3 (2008) jestem zachwycony wszystkim. Łatwość prowadzenia, te wszystkie systemy wspomagające, wygląd, moc, SPALANIE, multimedia, mapy itd. Jedynie się mogę przyczepić do 2 rzeczy: głośność w środku przy prędkościach 130 + oraz do braku wycieraczki na tylnej szybie (osobiście lubię nie mieć kropli na szybie).
Toyota C-HR II SUV