Szukaj

Informacje o Toyota C-HR II

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.


 

 

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Toyota C-HR II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota C-HR II

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~Kris1959
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Auto kupione oczami i po raz pierwszy w życiu zachwytem nad kształtem karoserii. Silnik, moc, oświetlenie, ogumienie R19 OK. Wiadomo Toyota. Miałem przez rok Yarisa Cross Adventure (full wypas) i gdyby nie ten silnik oraz słaba moc, pewnie bym został przy tym aucie, ale oczy kupowały nowego CHR 2.0 Executive. Szkoda, że nie rozsądek i rozum. Cenę, czytaj upust, udało mi się wytargować niezłą, ale drugi raz tego auta już bym nie kupił, przynajmniej za te pieniądze. Nagroda Nobla za brak tylnej wycieraczki, bo przecież woda miała sama spływać po szybie jak w sedanie. Chyba na testach w fabryce, bo przy normalnym użytkowaniu nawet przy prędkości powyżej 100 km/h deszcz nie spływa i zostają lusterka boczne, a przy cofaniu sygnały dźwiękowe i kamerka. Masakra, bo widoczność z tyłu i tak jest bardzo ograniczona. Komfort jazdy, przynajmniej z przodu, w porządku i o wiele ciszej niż w starym CHR. Kultura pracy silnika super. Spalanie, jak na tak dużą moc 197 KM bardzo niskie od 4 do średniej obecnie, czyli w zimie 5,1 l/100 km. Jazda po mieście i po autostradach OK. Brak możliwości całkowitego wyłączenia sygnału dźwiękowego przy przekraczaniu prędkości, o co nietrudno, bo czyta to chyba z chmury. Jadę po ulicy, gdzie nie ma żadnych znaków i ograniczeń, a sygnał się włącza przy przekroczeniu 30 km/h, bo jest to droga osiedlowa. W Yarisie Cross można to było wyłączyć na stałe, a tutaj za każdym razem przed jazdą trzeba by to robić. Pozostaje maksymalne wyciszenie, bo podobno takie są teraz wymagania UE. Pozostałe czujniki bardzo czułe i głośne. Też wyciszyłem ile się da, ale reagują nawet na krzak, który jest metr od samochodu. Ogólnie fajne auto z zewnątrz. Wewnątrz już nie jest tak różowo, jak za taką kasę. Kolega, który ma taki sam model zauważył spód auta, który już po roku jest w złym stanie i mechanik zalecił mu konserwację auta. Tego jeszcze nie sprawdzałem, ale zrobię to na wiosnę przy wymianie kół.
3,5
~klessmar
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Ma kilka zalet, ale więcej wad, jak za auto tego producenta. Ogólnie zawód. Wolę jeździć Yarisem (też nowym i nie Cross) niż CH-R. Auto wykonane niechlujnie w zakresie montażu i dopasowania blach. Różnica szerokości szpar pomiędzy elementami, szczególnie w okolicach maski i błotnika i lamp przednich. Drzwi od kierowcy odbijają - trzeba było mocno walnąć aby się zamknęły od środka. W serwisie poprawili, zamykały się idealnie ale nie trzymały linii i szpar z drzwiami tylnymi. Wręcz odstawały od karoserii. Po kolejnej poprawce - linia i szpary ok, ale nie zamykają się idealnie lekko, czasem trzeba zamykać na dwa razy. Klapa bagażnika - jak nie walniesz to nie zamkniesz. Jakość montażu porażka. Auto zaraz po wyjechaniu z salonu ściągało . Trzy poprawki w serwisie. Jeździ prosto , ale kierownica jest krzywo... Porażka montażowa numer dwa. Nadal w aucie nie czuje się pewnie -niby jedzie prosto, ale czuję że chwila nieuwagi i będę albo w rowie albo po przeciwnej stronie drogi... Umiejscowienie przycisków na kierownicy od tempomatu - zwiększ prędkość i zmniejsz prędkość - wymaga kciuka o długości 10cm... przyciski rzadziej używane są bliżej koła kierownicy niż te używane co dzień - porażka projektowa nr 3 ( w Yaris jest odwrotnie i jest to o wiele wygodniejsze).. Przycisk na kierownicy głośniej ciszej - kolejna porażka.... bez oderwana uwagi od drogi -go nie użyjesz. W sumie i po co.... jakość dźwięku (głośników) porównywalna z Fiatem 125p. Brak możliwości regulowania siedzenia pasażera - wyżej , niżej powoduje że już niewysoka osoba - 170cm - przy wsiadaniu do przodu - uderzy głową w dach. Słaba jakość materiału na fotelach w wersji Comfort - podobna do tej z dostawczej Dacii Dokker. Zalety... wygląd - naprawdę ładnie zaprojektowane auto, bardzo ładny i funkcjonalny wyświetlacz z zegarami dla kierowcy Zalety .... bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach - można je pokonywać z dużą prędkością. Dość wygodna pozycja kierowcy i pasażera, mimo silnika 1.8 i 140KM bardzo przyzwoite przyspieszenie i dynamika. Duży plus za wszelkie systemy bezpieczeństwa i jakość ich działania (tempomat adaptacyjny lepszy jak w R. Captur). Bardzo fajna funkcja zdalnego włączania ogrzewania czy klimatyzacji . Oczywiście wielkim plusem jest skrzynia CVT i płynność jazdy. Przed zakupem CH-R wierzyłem że kolejnym autem będzie również Toyota lub Lexus.... po doświadczeniach z CH-R - kolejnym autem (za 3 lata) nie będzie już Toyota. (jeździłem RAV4 rocznik 2020, a teraz mam CH-R 2024 i Yaris HEV 2024.
1,5
~Adrian
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Nowa C HR nie jest warta swojej ceny. Dwa razy problem z uruchomieniem auta. Dodzwonie się z assistance toyota graniczy z cudem. Zero pomocy. Po 4t tyś km odrywa się osłona tylnego tłumika.. wykonanie środka bardzo słabej jakości . Zaczynają trzeszczeć plastiki. Dach szklany to dopiero historia. Brak rolety. Wynalazek Toyoty to niby szkło które odbija promienie słoneczne. A w rzeczywistości sauna w środku mimo już przyciemnionego dachu folią specjalną. Skrzynia biegów wyję jak wściekła przy dodaniu gazu. Coś poszło nie tak w ewolucji Toyoty
Średnie spalanie dla Toyota C-HR II
4,3 – 5,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,2
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Miło zaskoczony jestem spalaniem tego auta. Średnia na dojazdach do pracy drogami wojewódzkimi to 4.5l/100 w jedną stronę a na powrocie popołudniu zawsze mniej mimo że trasa płaska 3.5-4/100. Spalanie na trasie jadąc krajowkami 4l/100, ekspresówka 100-120 średnia prędkość 90km/h z trasy 4.9l/100 ekspresówka/krajowki 50/50 średnia 66km/h 4.8l/100. Mam też inne mniejsze auto z 1.0 turbo i na dotarciu średnio spalił 5.6/100 a Toyota 4.3/100 średnia z 3 tankowań (2100km). Z minusów to jednak brak wycieraczki z tyłu to nieporozumienie. Licznik względem GPS kłamie 8%!, a to uważam za skandal. Auto zamiast 2100 ma tak naprawdę przejechane 1932 a uwzględniając to spalanie średnie to 4.65? Muszę się przyglądnąć sprawie.
4,4
Liczba komentarzy: 1
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Witam jestem posiadaczem CHR od 3 miesięcy, od nowości, autko kupione w salonie Toyota z przebiegiem 10km. A więc do dnia dzisiejszego mam przejechane 5900km. Do pierwszego 1000km jeżdżone 85% miasto i 15% ekspresówki spalanie wynosiło 5.6l/100km po 2000km. Spalanie spadło do około 5.1l/100km lecz tu już więcej przejazdu po autostradach 70% miasto 30% trasy szybkiego ruchu. Po 3500km. Miałem wyjazd na weekend z rodziną 85% trasy to autostrady i drogi szybkiego ruchu prędkości 120km/h do 150km/h dystans jaki zrobiliśmy przez 3 dni to 1240km. Średnia z tego dystansu to 4.9l/100 km. Byłem pod wrażeniem ponieważ na autostradach przy prędkości nawet 120km/ h auto potrafiło jechać tylko na baterii a w większości czasu elektryczny silnik wspomagał spalinowy co powodowało iż przy prędkości 120 130 km/h miałam zaledwie 1300 obrotów silnika, rewelacja 5 generacja hybrydy Toyoty jest dobra. Po tej wycieczce znów wróciłem do normalnej jazdy czyli 75% miasto 25% trasy i spalanie mam 4.3l/100km. Mam wrażenie że teraz latem uda mi się osiągnąć 3.9l/100km. Zobaczymy. Więc jeżeli ktoś twierdzi,że hybrydy to tylko do miasta to 5 generacja pokazuje że jest trochę inaczej
3,9
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Jestem posiadaczem C-HR od 2 tygodni narazie zrobiłem nim 500 kilometrów, ale jeśli chodzi o spalanie robi wrażenie jak na samochod który waży 1.5tony , minimalnie udało mi się odcienk 20km zrobić ze spalaniem 3l , zaś odcinki 60km na na ekspresówce z prędkością rzędu 90-120 km/h 4,2-4,9 l. Wyciszenie ok dla mnie porównania nie ma bo przesiadam się z głośniejszego samochodu. Wygoda też w porządku. Polecam.
Toyota C-HR II