Szukaj

Informacje o Toyota C-HR II

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.


 

 

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Toyota C-HR II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota C-HR II

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Silnik + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Toyota C-HR II
4,1 – 5,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,4
Liczba komentarzy: 1
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Witam jestem posiadaczem CHR od 3 miesięcy, od nowości, autko kupione w salonie Toyota z przebiegiem 10km. A więc do dnia dzisiejszego mam przejechane 5900km. Do pierwszego 1000km jeżdżone 85% miasto i 15% ekspresówki spalanie wynosiło 5.6l/100km po 2000km. Spalanie spadło do około 5.1l/100km lecz tu już więcej przejazdu po autostradach 70% miasto 30% trasy szybkiego ruchu. Po 3500km. Miałem wyjazd na weekend z rodziną 85% trasy to autostrady i drogi szybkiego ruchu prędkości 120km/h do 150km/h dystans jaki zrobiliśmy przez 3 dni to 1240km. Średnia z tego dystansu to 4.9l/100 km. Byłem pod wrażeniem ponieważ na autostradach przy prędkości nawet 120km/ h auto potrafiło jechać tylko na baterii a w większości czasu elektryczny silnik wspomagał spalinowy co powodowało iż przy prędkości 120 130 km/h miałam zaledwie 1300 obrotów silnika, rewelacja 5 generacja hybrydy Toyoty jest dobra. Po tej wycieczce znów wróciłem do normalnej jazdy czyli 75% miasto 25% trasy i spalanie mam 4.3l/100km. Mam wrażenie że teraz latem uda mi się osiągnąć 3.9l/100km. Zobaczymy. Więc jeżeli ktoś twierdzi,że hybrydy to tylko do miasta to 5 generacja pokazuje że jest trochę inaczej
3,9
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Jestem posiadaczem C-HR od 2 tygodni narazie zrobiłem nim 500 kilometrów, ale jeśli chodzi o spalanie robi wrażenie jak na samochod który waży 1.5tony , minimalnie udało mi się odcienk 20km zrobić ze spalaniem 3l , zaś odcinki 60km na na ekspresówce z prędkością rzędu 90-120 km/h 4,2-4,9 l. Wyciszenie ok dla mnie porównania nie ma bo przesiadam się z głośniejszego samochodu. Wygoda też w porządku. Polecam.
5,0
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Miasto oszczędnie ok. 4.2l miasto standardowo/dynamicznie 5l, autostrada 120 sprawdzane kilka razy 5.2-5.4l, autostrada 140 6.9l, więc imo oszczędna jazda na autostradzie do 120 jakoś, wyniki w lato przy temperaturach 18-30C około
Toyota C-HR II