116-konny silnik benzynowy o pojemnoÅ›ci 1.2l na trasÄ™ jest kompletnym minimum – zachowuje elastyczność, choć zaÅ‚adowany samochód robi siÄ™ trochÄ™ ociężaÅ‚y. C-HR to jednak miejski „zwierz”, a w terenie zabudowanym ta jednostka napÄ™dowa sprawuje siÄ™ Å›wietnie – chÄ™tnie przyspiesza i jest zrywna przy niewielkich prÄ™dkoÅ›ciach. Diesle zastÄ…piÅ‚a 122-konna hybryda. Zachowuje siÄ™ podobnie do wariantu benzynowego, ale za to mniej pali i nieco chÄ™tniej reaguje na ruchy prawej stopy. Taki kaprys dla fanów ekologii.
Miejscami wyglÄ…da bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo wÅ‚aÅ›nie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglÄ…dać dziÅ› kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.
~PowagosÅ‚awPanie i panowie, Toyota zaprojektowaÅ‚a jakiÅ› samochód! NaprawdÄ™ zaprojektowaÅ‚a, a nie uÅ‚ożyÅ‚a z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje siÄ™ naprawdÄ™ dobrze! Dziwny jest ten Å›wiat.
~Luzacjusz