Szukaj

Informacje o Toyota C-HR I

Lata produkcji: 2016 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Toyota C-HR I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota C-HR I

Liczba ocen: 89
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Poziomka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Uwielbiam to auto, największym mankamentem jest mały bagażnik a w zasadzie jego brak, przede wszystkim jest bardzo niski - na plus tego bagażnika fakt, że po rozłożeni tylnej kanapy tworzy się płaska podłoga - co ułatwia pakowanie bagaży. Samochód idealny dla dwuosobowej rodziny - lub nawet 4 osobowej, pod warunkiem że dzieci są już "bezwózkowe" albo mamy ultrakompaktową spacerówkę. Przyspieszenie niesamowite - jedynie ogranicznik przy 180 zupełnie niepotrzebny ;-). Co do wykonania to wszystko ładnie wygląda, dobrze się ze sobą komponuje i jest wykonane z wysokiej jakości materiałów. Trochę zaskakujący jest wybór czarnego plastiku na wysoki połysk - bardzo się palcuje i trochę kurzy. Wiedziałam na co się piszę jeśli chodzi o bagażnik, więc jego rozmiar mnie nie zaskoczył, całą resztą jestem zachwycona.
3,3
~andrzej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na wypożyczalnie....Skóra na kierownicy jak pierś z kury w Mac-u...jakby polepiona z kawałków i sypiąca sie przy takim niewielkim przebiegu...Podobnie tapicerka wymęczona i wrażenie tandety....Nie porównuje do Mietka ale np do Mazdy 6 to porównać to niedorzeczne...Nie ta epoka....Wracając do tego autka z wyglądu co się komu podoba,mnie po paru razach zaczęły drażnić idiotyczne klamki tylnych drzwi,zresztą zajmowanie miejsca z tyłu i ciasnota to osobna historia.Fotel kierowcy jakiś ciężki do ustawienia,jakby regulacja w 3 kierunkach to było za mało -chyba ze mam za długie nogi a za krótkie ręce.Auto ma standardy prostego autka miejskiego i gdyby tyle kosztowało to było by ok,natomiast kreowane na suv-podobne coś to nieznosny ,przyciasny i tani w obcowaniu muł.Dla mnie z tego prosty wniosek że przed kupnem trzeba z autem "sie otrzaskać" z dwa tygodnie minimum bo jazdy próbne niewiele dają.Dodam że optycznie to auto ma coś w sobie ale jakość czy raczej jej brak oprócz ŻADNYCH właściwości jezdnych wyklucza je z aut wartych zainteresowania.Aaaaa....co ciekawe...jeżdząc autem zauwazyłem za kierownicami tego modelu głównie starsze panie 50+ .... i to niech będzie sugestia dla kogo jest to auto :) I teraz najlepsze - mojej córce auto się podobało jak stwierdziła "mogła by takie mieć" Jestem ciekaw jak ona by je oceniła...że sliczna ,biała Toyota z automatem i mało pali :)))))
3,2
~Żółw
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję że ostatnia. Nie wiem co w tym napędzie może się podobać.

Raporty spalania Toyota C-HR I

Liczba raportów: 142
Średnie spalanie dla Toyota C-HR I
5,2 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Średnie zużycie liczone po zatankowanej ilości paliwa przy spokojnej jeździe za każdym razem w okolicach 4,6 - jazda w mieście z kawałkiem trasy do max 100km/h, co lepsze nie odbiega to znacznie od tego co pokazuje komputer. Minimalnie udaje się czasem na pojedynczych odcinkach zejść nawet do 3,2 nie jestem jednak w stanie tego potwierdzić wypalając w ten sposób cały bak. Samochód bardzo dynamiczny, na trasie przyspiesza szybko i jednostajnie do wysokich prędkości. Poza tym bardzo dobre wyciszenie wnętrza.
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto z 2018 roku. 4 dni temu skradzione. Przez 3 lata zrobilem 72 tys glowie po Warszawie. W zimie plali z 1 litr wiecej. Tankowalem po 37 l i na tym przejezdzalem srednio 750 km. Bywalo ze i 840. W miescie ponizej 5. Na spokojnej jeździe chodziłem ponizej 4. Na trasie ok 160 km potrzebnymi drogami ok 4.2. Malo. Zamowilem teraz sport 2.0 porównamy. Do 1.8 selection bordowa skora zlej jakosci. Po 2 latach fotel kierowcy przecieramy. Podobnie kierownica. Tylne tarcze 2x do wymiany gdyż rysy. Probowalem komunikowac Samsunga s8 porazka. Przyspieszanie przy wyprzedzaniu slabe i wyjacy silnik. Powyżej 130 mocny szum powietrza tak ze sluchanie radia niemozliwe. Czekam na nowe oby lepsze
5,4
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
w zimie, silnik spalinowy szybko się wychładza a przez to często włącza. Bardzo źle, że w polifcie nie dawali tzw. "ECO Package" (był w przedlifcie) , zawierający automatyczną przysłonę chłodnicy. Przez szybkie wychładzanie silnika, spalanie przy mrozach w mieście rośnie nawet do 8-9 l/100km. Wartte uwagi, że w Priusach, z tym samym układem napędowym, stosowano odzysk ciepła spalin, co w naszym klimacie zimowym baaardzo by się przydało.

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11
awaria napędu hybrydowego :)
  • Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
  • silnik
  • 3 tys. km
Samochód posiadam od 30 kwietnia. Auto przejechało 3618 km .W tym czasie 3 x pojawiła się awaria napędu hybrydowego , z czego niestety 2 x w czasie jazdy. Przy spokojnej jeździe komputer wyłącza nagle wszystkie systemy wspomagające jazdę, gwałtownie spada moc silnika. Po wyłączeniu auta świeci się kontrolka check engine, a komputer sygnalizuje awarię napędu hybrydowego - mimo to samochód normalnie jedzie i normalnie przyspiesza. Niestety serwis nie potrafi podać przyczyny awarii. W związku z uszkodzeniem przez jakieś zwierzątko maty wygłuszającej na pokrywie silnika było podejrzenie że to wszystko jest spowodowane uszkodzeniem przewodów przez zwierzęta - ale pierwsza usterka pojawiła się po przejechaniu 100 km od nowości. Obecne czekam na wiadomości z serwisu . Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toyoty napędzanej zachwytem ;)
Problem rozwiązany
6 komentarzy
problem z uruchomieniem
  • Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.
Problem rozwiązany
22 komentarze
AWARIA elektrycznego hamulca recznego EFB
  • Toyota C-HR I Crossover
  • układ hamulcowy
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 6
Blokada elektrycznego hamulca ręcznego tak że samochodu nie da się uruchomić . Nie można przełożyć biegu z P na D (Drive) . Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, jeszcze gorzej , komputer zwariował i mrygają wszystkie swiatła i włącza się alarm.Czy jest jakiś sposób na odblokowanie hamulca recznego w Toyota CHR?
6 komentarzy
Toyota C-HR I