Szukaj

Informacje o Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu. Toyota Auris II została całkowicie odmieniona stylistycznie. Swym wyglądem po części stanowi odwołanie do modeli Yaris i Avesis (jak również do prototypu z roku 2011, o nazwie Auris GT Concept). Konstrukcyjnie Toyota Auris drugiej generacji bazuje na szeregu rozwiązań poprzednika (m.in. ta sama platforma podłogowa – Toyota MC platform). Pomimo wprowadzenia na rynek drugiej generacji Aurisa, w części krajów (w tym także w Polsce) japoński producent nie wycofał z oferty auta pierwszej generacji, przemianowując go tylko na Auris Classic.
czytaj więcej
Powagosław
W końcu odważniejszy projekt Toyoty, o który aż się prosiło. Patrzę na Aurisa z przyjemnością, bo miło krzyżują się jego linie, ale i z całą świadomością, że mało to oryginalny design. Taki urok Toyoty, choć tym razem słowo „urok” nie jest na wyrost. ~Powagosław
Luzacjusz
Zawsze to jakaś odmiana po koszmarnie nudnym, bezpłciowym poprzedniku. Ale wyszło jakoś na siłę, mało świeżości… Projektanci Toyoty chyba projektowali nowego Aurisa przekonani, że ich praca pójdzie na marne, bo i tak przyjdzie koniec świata. No i masz… ~Luzacjusz

Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4330 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1475 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1525 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 775 mm
Prześwit 140 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 428 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

2,2
~Milan
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Samochód jest bardzo głośny (wyciszenie jest chyba najgorsze w klasie). Moc 132 to chyba żart. Mam cieżką noge i na dojazdy do pracy (codziennie 50km) w trasie spalanie średnio 10L najmniej w mieście 7,2L (Warszawa). w trasie autostrady NIEMCY, FRANCJA 11,5L. Miękki lakier ale i tak lepszy niż Hundai i30. mam 190cm wzrostu i ciężko o dobra pozycje. Bardzo słabe lampy (w nocy ciemno). Fotele wygodne ale na gwarancji wymieniono wszystkie gąbki bo skrzypiały. Na gwarancji jeszcze wymieniono szczęki tylnych hamulcy, wymieniono spryskiwacze, ramiona wycieraczek, i pęka osłona klaksonu. Mały bagażnik. Najgorsze jest chyba miękkie zawieszenie. 3 os i pełny bagażnik i auto tragicznie się prowadzi w trasie. Jeździmy obecnie z tego samego rocznika Peugeota 308 bo jest twardszy, dużo lepsze wspomaganie kierownicy, mocniejszy silnik (130KM w Dieslu 7,5L na autostradzie do FR) i co najważniejsze 100x ciszej. Toyota nigdy więcej. Może jako dojazd w mieście do przedszkola ale do niczego innego się nie nadaje.
2,1
~Zawiedziony
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto małe dla ludzi do 1,8m, z małym bagażnikiem.Niewygodne.Ciężko znaleźć dogodną pozycję za kierownicą.Jazda na dystansie ponad 100km wiąże się z obdartym łokciem (Toyota zaoszczędziła 5zł na grubszej gąbce w podłokietniku). W miejscach na kubki pożałowano filcu za parę złoty,czysty plastik. Fatalne wyciszenie, na autostradzie hula wiatr jakby okno było otwarte.System info-rozrywki graficznie jak z lat 90, brak wykrywania katalogów z pendrive, pendrive 3.0 nie wykrywa w ogóle, tylko 2.0 itd. itp. Głośniki grają bez dynamiki.Słaba jakość rozmów przez bluetooth oraz obrazu kamery cofania.Lakier to w ogóle jest poezja. Drzwi przy zamknięciu dają odgłos konserwy.Blacha cienka jak papier. Lekko palcem można ją wyginać jak modelinę.Rysuje się od samego patrzenia.Hamulce piszczą,tarcze były czyszczone kilkukrotnie i non stop ta sama historia.ASO twierdzi,że ten typ tak ma. Teraz dochodzimy do najważniejszych: jak te auto jeździ i o jego mitycznej bezawaryjności.Po pierwsze auto jest mułowate , strach nim wyprzedzać.Trzeba redukować o kilka biegów , dopiero powyżej 4000obr./min. co się zaczyna dziać.Na wszystkie powyższe wady można byłoby przymknąć oko , bo przecież Toyota zrobi 400 tys. bez awarii. O tuż nie tym razem jak mawia klasyk, na sam początek auto miało wymienioną wadliwą pompę wody , a równo gdy przekroczyła 200 000km w skrzyni biegów wymiana łożysk.Dobrze,że auto przez ponad 160 000km zrobiło głownie na trasach ,gdzie tyle się nie zmienia biegów jak w mieście. Koszt naprawy 3000-4000zł.Jestem pierwszym właścicielem , nie jeżdżę "sportowo" ,nie katuję auta ,pytam gdzie ta niezawodność Toyoty? Dziewczyna w starej astrze H z przebiegiem 250 000km zero poważnych usterek , a tak się wszyscy z Opla śmieją, "kup Toyotę 500 000 pojeździsz , tylko lać paliwo" yhhy , może w roku 2000 ,nie teraz. O ASO Toyoty w kilku miastach to już w ogóle nie warto pisać , bo ręce opadają, obsługa klienta gorsza niż za PRL.
4,6
~Robert
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wystarczająco zrywny, bardzo zwrotny, pakowny, jeździ sie wygodnie, na autostradzie daje spokojnie radę ale jest wtedy nieco za głośno. Nie jest tnajpiekniejsze auto ale zależało mi na hybrydzie. Czasem sie wahalem czy warto bylo doplacac do koloru bordowego i hybrydy ale jak nim jadę to o tym zapominam a jak jest umyty to zdobi dom i wszedzie świetnie sie prezentuje. Co do hybrydy: to nie jest samochod elektryczny. To jest nadal auto spalinowe o niskim zurzyciu przez silnik w cyklu atkinsona, ktory odzyskuje troche energii z hamowania ktorą mozesz wykorzystac przy przyspieszaniu lub jeździe po parkingu. To tyle i aż tyle. Mnie to auto przekonało że kolejny lexus lub jakiś eleltryk bo jazda bez silnika spalinowego jest super. A lexus bo lepiej wygłuszony Ten model nie daje złudzeń to tylko podrasowane auto benzynowe. Ale polecam. W pewnym sensie auto jest nudne. Nie zawodzi, zawsze jeździ tak samo.
Średnie spalanie dla Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
5,0 – 7,6
l/100 km
5,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Przy tak małym silniku, auto jest bardzo wrażliwe na styl jazdy i ilość osób na pokładzie. Przy HIPERoszczednej jedzie w dwie osoby udało mi się zejść do 4,4 na trasie Kraków-Wolbrom-Kraków (Verva 98, hamowanie praktycznie wyłącznie silnikiem, pusta, sucha droga, jazda w granicach 2,2tys obrotów cały czas). Trasa Kraków-Termy Chochołowskie-Kraków w cztery osoby+Labrador+pelny bagażnik: 6,4 (jadąc szybko 70-130, ale płynnie, hamowanie silnikiem jeśli się da). Po mieście na krótkich odcinkach 7,5, w zimie 8,1. Mocno deptając po mieście można dobić do 9, lub 10 jeśli lecisz 4-6tys obrotów. Lecąc autostrada 150-160 wyjdzie około 8,2 - 8,5 w zależności od warunków. Przy 180 ponad 9, ale nie są to prędkości na ten silnik.
11,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jak przystało na wolnossącą benzynę o pojemności 1.6 także i Auris odczuwa duże zapotrzebowanie na paliwo. I choćbym nie wiem jak się starał to do innych opisywanych tu wyników nie jestem w stanie się zbliżyć. Może egzemplarz egzemplarzowi nierówny i mi przytrafił się akurat taki, trudno powiedzieć. Ale zachwytu rzecz jasna nie ma. Odkąd zrobiło się trochę chłodniej, poranne przejazdy do pracy kończę wynikiem z komputera na poziomie 16 l. Latem było 12-12.5. Na plus to fakt, że obliczenia własne mniej więcej pokrywają się ze wskazaniami komputera - różnicę 0,1-0,2 l można chyba uznać za znikomą.
5,3
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Pierwsza ważna rzecz - komputer zaniża spalanie o ok. 0,5 - 0,6 l/100 km, więc ktoś kto wpisuje odczyt z samochodu nie weryfikując go ze stanem faktycznym wpisuje błędne dane. Z tankowań z ostatnich 17 tys. km średnie spalanie to dokładnie 5,45 l/100 km z czego większość to trasy i autostrady, styl jazdy umiarkowany, 99% na trybie ECO, komputer pokazuje natomiast 4,9 l/100 km. Przy oszczędnej jeździe w mieście można zejść poniżej komputerowych 4 litrów, spokojna jazda na trasie wychodzi ok 4,0 - 4,5 l/100 km w zależności od okoliczności, autostrada z prędkością 140 km/h komputer pokazuje ok 6,2 l/100km.

Usterki Toyota Auris II

Liczba wpisów: 15
Dziwne dźwięki z tyłu samochodu
  • Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018
  • układ hamulcowy
  • 270 tys. km
Cześć, Trzy sprawy odnośnie problemu hamowania. Piszę o wszystkich trzech, bo może mają ze sobą związek. 1. Jakiś czas temu zauważyłem, że samochód nierówno hamuje. Czasami, jak delikatnie nacisnąłem lekko hamował, a czasami mocno (tak jakby już złapały klocki) bez zmiany nacisku na hamulec. Moje odczucie jest takie, że coś, co odpowiada za hamowanie silnikiem i tarczami nie działa prawidłowo. Jeżdżę na "eco mode" i miałem wrażenie, że bez naciskania tego trybu nie było takiego nierównomiernego hamowania. [Update] Sprawdziłem i w trybie zwykłym nie ma tego nierównomiernego hamowania. Jakiś czas po przełączeniu w tryb Eco też jeszcze nie ma. Po jakimś czasie znowu się pojawia. 2. Przy takim nierównomiernym hamowaniu czasami było słychać dziwny dźwięk. Nie udało mi się go jeszcze nagrać. Brzmiało to jak lekkie cykania (raczej nie mechaniczne odgłosy). Tak jakby coś w tylnej części samochodu załączało się i wyłączało (elektrycznie - jakiś styk?). Pojechałem z tym do serwisu i tam stwierdzili, że krzywe tarcze i klocki do wymiany i że mogę tak jeździć, ale mechanika dostanie i że to jest główny problem u mnie. Zdecydowałem się na wymianie. Nie do końca pomogło... Po wymianie miałem jeszcze raz taki przypadek cykania przy hamowaniu (temperatury jeszcze letnie były wtedy - początek października). W sumie cykania w ostatnich tygodniach nie zaobserwowałem, ale pojawiło się coś nowego Patrz punkt 3. 2. Posłuchajcie tego dźwięku. Mam takie odczucie, że to zjawisko zaczęło się, jak zrobiło się chłodniej i występuje teraz po nocy, po dłuższym postoju. Jak jadę wolno na parkingu, czy później szybko nic nie słychać. Dźwięk następuje chwilę po tym jak nacisnę pedał hamulca i jest już wciśnięty lekko a samochód się już nie porusza. https://vocaroo.com/i/s14z0AVquKpy Macie pomysły czy to wszystko ma związek ze sobą, czy to są różne sprawy? Przeczytałem coś na forum, że może to być łożysko amortyzatora i że ten typ tak ma, ale nie wiem czy z tym to łączyć, bo ten dźwięk z pkt. 3 to raczej jakaś mechanika, która uruchamia się po naciśnięciu hamulca. W serwisie też nie wiedzą o co chodzi. Chcą żeby zostawić samochód na noc i rano sami chcą to usłyszeć...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Dużo za duże spalanie w zimę, zwłaszcza na postoju
  • Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018
  • inne
  • 150 tys. km
Witam. Od.jakiegos czasie zauważyłem zwiększone spalanie w mojej hybrydzie. Teraz w cyklu mieszanym pokazuje 7.3 l/ 100. Km. Dziwnie piszczą czasami hamulce, czy to.moze mieć jakieś powiązanie.. na postoju też jakoś.duzo pali 15-20 l pokazuje. Jakieś wskazówki?
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Łożyska skrzyni biegów
  • Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW 2015-2018
  • układ napędowy
  • 201 tys. km
Po przekroczeniu 200 000tys. km łożyska mechanizmu różnicowego skrzyni do wymiany. Bez "sportowej" jazdy, bez katowania,pierwszy właściciel. Koszt naprawy ok 3000zł. Niezawodność Toyoty to już przeszłość.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting