Szukaj

Informacje o Tesla Model Y

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Tesla Model Y – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Tesla Model Y

Liczba ocen: 11
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,9
~Mariusz
Tesla Model Y
SUV Standard Range 50kWh 204KM 150kW
Olbrzymie auto. Miejsca jak dla obywatela USA - pod dostatkiem z przodu i z tyłu. Bagażników pod dostatkiem. Prawdziwe "wozidło" bez zbędnych dodatków. A i tak dopakowane od groma różności (gry, pokaz świateł, itp). Podwyższone co zapewnia wygodę wsiadania, wygodniejsza jak dla mnie pozycja za kierownicą (nie leżanka jak w TM3). Fotele miękkie i wygodne- parę godzin nie powoduje łamania pleców. Faktem jest ze elektryk nie dla każdego. Jednak jeśli ma się np. garaż to idealnie. Wracasz z wyjazdu, podłączasz auto i rano "zatankowane". A na jazdę "wokół komina" nocne ładowanie zawsze wystarczy.
2,6
~Adrian
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Niestety jest to najgorsze auto od lat, a największym problemem jest bardzo niska jakość wykonania. Wnętrze zaczęło skrzypieć w drugim miesiącu użytkowania i pomimo 5 wizyt w serwisie nie udało się rozwiązać problemu z dźwiękami z wnętrza i tylnej klapy. Auto co kilka tygodni dostaje aktualizacje software, które szczerze mówiąc nic dobrego nie wnoszą. Auto potrafi wręcz gorzej działać po update, mieć problemy z łączeniem się z aplikacją (która służy jako kluczyk), wpływać na szybkość działania interfejsu, a nawet na szacowanie zasięgu przez auto. Przewidywalność zasięgu to w ogóle w Tesli duży problem - bardzo dobry zasięg miejski, zmienia się w bardzo słaby w trasie. Bardzo słabą stroną aut Tesli jest niestety serwis, ten w Warszawie/Markach jest całkowicie fatalny. Nigdy nie borykałem się z tak mało profesjonalnym serwisem.
4,9
~MarcoPolo
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Tesla Y wersja LR RWD czyli najoszczędniejsza wersja. Średnie zużycie po ok 3000 tyś to 15 kWh. Oszczędna jazda zwykłymi drogami 50-90km\h zużycie 10-12 kWh, ekspresówka 100-120km\h 13-15kWh. W chłodne dni gdy temperatura spada do 0 stopni to zużycie rośnie około 15-20%. Ogólnie to bardzo oszczędne auto.
Średnie spalanie dla Tesla Model Y
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

535
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Tesla Y 2023 ma już większa baterie 82kwh(75 netto) i koła 19” co tez ma duży wpływ poza tym większość mojej jazdy jest na trasie Warszawa Mazury tylko drogami krajowymi bez tras szybkiego ruchu wiec prędkości do 90 km/h. Najwiecej przejechałem ponad 600km ale nawet jak jest chłodniej robie ok 550km. Oczywiście na trasach drodze np do Katowic ale nie jadąc szybko ok 110km/h nadal ok 450km zasięgu. Ps innym elektrykiem Kia niro tez zasięgi maksymalne miałem większe niż WLTP czyli ponad 500km Po prostu jak ktos jeździ jak zwykłym samochodem a nie jak sportowym 400 konnym autem ciagle gaz hamulec itp można uzyskać na zwykłych drogach krajowych bez tras szybkiego ruchu i w mieście zasięgi WLTP (tesla y ma 565km) Jak jeździmy np na dojazdach do pracy z pod Warszawy szybszymi drogami to 470-500 uzyskamy bez większych problemów.
337
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Temat spalania: auto przy jeździe autostradowej zużywa od 16kwh do 27kwh na 100km w zależności od warunków i prędkości (90-160km/h) Wiec jak mamy do dyspozycji 75kWh (100%) to autostradą przejedziemy 468km przy prędkości 90km/h lub 270km przy prędkości 160km/h Ale w założeniu ze jeździmy w zakresie naładowania 20-80% , wiec w praktyce mamy do dyspozycji 60% z 75kWh (czyli 45kwh) czyli zrobimy 200km zużycie (22kWh/100km) średnio i to jest realny zasięg zima lato w tym zakresie. Temat czasu ładowania: ogólnie zaleca się eksploatacje baterii w zakresie 20-80% do codziennej jazdy, a ładowanie do 100% przed dłuższą podróżą. Tesla zaleca również postój z podłączonym kablem do ładowania. Wiec defacto mamy codziennie naładowany samochód do 80% (lub więcej) i nie koniecznie przyjeżdżamy na rozładowanej baterii (kwestia indywidualna). Czas ładowania możemy obliczyć sobie, jest zależny od przyłącza prądowego które posiadamy !! wallbox - możemy ładować 3-fazowo o mocy max 11kW (11kWh na godzine)(prądem 3x16A jeżeli mamy takie przyłącze) ładowarka 1-fazowa - (3kWh na godzine) (prądem 16A jeżeli mamy takie gniazdko) moc ładowania możemy w aplikacji zmniejszyć jeszcze, wydłuża co prawda ładowanie, ale nie spalimy instalacji elektrycznej. Natomiast na Stacji Ładowania jesteśmy uzależnieni od stacji i przygotowania pojazdu do ładowania. możemy ładować się mocą od 20kW do 200kW . Najszybciej się naładowałem w 15-20min od 2% do 90% na stacji 250kW tesli
353
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Wszystko w zasięgu zależy od tego jak szybko jedziemy. Jeśli jest to miasto i jezdzimy dynamicznie to ok 20-22 kwh. Jeśli grzecznie po mieście 18kwh. Drogi krajowe przepisowo 16-18 kwh. Autostrada 120 - 22 kwh, 140 - 24-27 kwh
Tesla Model Y