Szukaj

Informacje o TATA Safari 2.2 DICOR 140KM 103kW od 2008

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model należący do klasy SUV-ów (segment I) produkowany od 1998 roku, zaś od 2008 roku dostępny w Polsce. Oprócz Indii, Safari oferowany jest wyłącznie na kontynencie europejskim. To pierwszy SUV stworzony od podstaw przez indyjską markę, zastępujący niedostępny w Polsce model Sierra. W 2006 roku na rynek trafiła druga, obecnie produkowana generacja Safari. W Wielkiej Brytanii model oferowany jest pod nazwą Tata Leisure.
Powagosław
SUV dla maÅ‚o wymagajÄ…cych, za to bardzo wyrozumiaÅ‚ych klientów. Takich, którzy wezmÄ… to auto z „dobrodziejstwem inwentarza” – ucieszÄ… siÄ™ z ceny i nie bÄ™dÄ… psioczyć na widok jego bardzo dyskusyjnych wdziÄ™ków. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
PamiÄ™tam taki dowcip, w którym facet sprowadzaÅ‚ do Polski powypadkowÄ… furÄ™ z Niemiec, a blacharz po kilku tygodniach oÅ›wiadczyÅ‚ mu, że klepie i klepie, a wychodzi mu… wiata autobusowa. Safari ma urok wiaty autobusowej, ale jeszcze przed kasacjÄ…. Już po wyjeździe z fabryki pachnie recyklingiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1700-2700 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 96 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
3,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 40% / przeciw: 60%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny
TATA Safari