Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024

Lata produkcji: 2020 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 97 900 PLN
Produkowany od 2020 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1373 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 2000-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,9 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 ALLGRIP
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Krecik Kato
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Mam to auto od pól roku i cały czas odczuwam radość z dokonanego wyboru. Pierwotnie planowałem kopic kolejne Audi A4 Allroad używane za ok 100tys , potem pomyślałem o nowym aucie i przetestowałem Hondę HRV , Subaru XV, Mazdę cx30 , Toyotę CHR, Suzuki S-Cross i na koniec Vitarę, która mnie zauroczyła. To świetny , lekko prowadzący się samochód do jazdy miejskiej i na krótkich dystansach. Taki fajny towarzysz do załatwiania codziennych spraw, auto skromne, neutralne , nie prowokujące do szaleństw Nic nikomu nie pokazuje ani nie udowadnia. Jeżeli mam nastrój mogę pojechać dynamiczniej i Vitara też jest w tym dobra.
4,7
~Greg SK
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Bardzo dobry wybór. Od początku zakupu aż do teraz jestem zakochany w tym aucie. Jazda, wygląd, ekonomika na bardzo dobrym poziomie. Jeśli chcecie mieć samochód wyróżniający się spośród tłumu golfów, passatów etc a nie chcecie wydawać 150 tysięcy to niema lepszego auta. Auto zdecydowanie dla wszystkich. Młodym się podoba i ma tzw "pazura" , a dla starszych idealny bo wsiada się wysoko a nie wślizguje jak do śpiwora w namiocie. Przy tym wszystkim auto jest w uczciwej cenie i w hybrydzie. Dbajmy o środowisko
4,4
~Cayman
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Zdroworozsądkowy wybór małego crossovera z napędem na 4 koła, wygląda jak każdy widzi, fajerwerków nie ma ale wstydu też nie. Samochód używany do przewozu zazwyczaj dwóch osób ale cztery też pojadą w miarę komfortowo. Największym plusem tego samochodu jest jego napęd na cztery koła allgrip, kilkukrotnie już z niego korzystałem i jestem zadowolony. Silnik to 1.4 48V SHVS ale 129 koni, a nie 140, z igs czyli alternatoro-rozrusznikiem,który jest miękką hybrydą.
Średnie spalanie dla Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
dwie osoby plus bagaż wakacyjny trasa 700km plus powrót to samo z czego ok 1200km autostrad tempomat na 125km/h plus wyprzedzanie prawie połowa trasy w deszczu i wietrze ok 1,5h korków spalanie liczone z tankowań wyszło 6,0/100
5,3
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Zimą z klimą, droga krajowa. Wynik 4,4l/100km przy jeździe przepisowej i ekonomicznej. Jazda dynamiczna 5,5 l/100km w trasie. Auto dynamiczne i oszczędne. 4 cylindry i dobra cena w porównaniu do konkurencji z podobnym wyposażeniem i silnikiem. Polecam.
6,2
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Auto kupione jako nowe. Samochód bardzo ekonomiczny, średnia ze wszystkich tankowań od nowości do przebiegu około 5 tys km to 6,59 liczone na podstawie tankowań. Jeżdżę dość dynamicznie ale spokojnie gdy silnik jest zimny, do przebiegu około 4 tys zanim się silnik nie ułożył jazda trochę bardziej spokojna. Spalanie miasto: od 6,5-7,2 (7,2 zimą) Spalanie trasa : od 5,5-6,2 (w zależności od warunków) Autstrada: około 6,5-7,0 (przy około 130-140 km/h).

Usterki Suzuki Vitara III

Liczba wpisów: 15
W czasie jazdy zapalają się wszystkie kontrolki, przestają działać systemy i auto gaśnie
  • Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024
  • instalacja elektryczna
  • 9 tys. km
Witam Podczas jazdy zaczynają się wyłączać po kolei wszystkie systemy, najpierw radar, potem ESP, wspomaganie i inne, deska cała na czerwono, wszystkie kontrolki się palą i auto gaśnie. Już 3 razy się to przydarzyło, za pierwszym poczekałem 30 min. I auto odpaliło jak by nic się nie stało, po miesiącu za drugim razem niestety na lawecie trafiło na serwis, oczywiście nic nie znaleźli, wymienili akumulator na nowy, i było dobrze, znowu mija miesiąc i to samo, po 30 min. udało się odpalić, znowu jestem umówiony na serwis, ciekawe czy coś tym razem znajdą
Problem rozwiązany
2 komentarze
Myszkowanie auta na drodze
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • zawieszenie
  • 55 tys. km
Witam Mam Vitarke od 2015 r auto od roku zaczęło dziwnie zachowywać się na drodze, a dokładnie na nierównościach drogi ( zapadnięte studienki). Po najechaniu na zapadnięta studzienkę tylnia osią, auto jak być traciło stabilnosc-uczucie jak by tylnia oś się ślizgała, zsuwała takie uczucie daje. Jak zima jest błoto pośniegowe, lekki lód to auto myszkuje na drodze, tył auta jak by tracił stabilność i lata na boki i to dzieje się przy prędkości powyzej 50km/h, przy zmienejszeniu prędkości jest oki. Auto było na zbieżnoaci i tyl nie mieście się we wzorach...a ustawić się tego nie da... co z tym zrobić....???
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Bieg wsteczny
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • 70 tys. km
mam problem z biegiem wstecznym. Czasami po prostu nie chce się wbić i trzeba się na prawdę długo nakombinować żeby się udało. jako że samochód jeszcze na gwarancji to w serwisie sprawa zgłaszana juz kilka razy i oczywiście nie stwierdzają żadnego problemu. Według nich ten typ skrzyni tak ma i nic się nie da z tym zrobić. Jako rozwiązanie usłyszałem żeby przy parkowaniu przodem zostawić samochód na biegu wstecznym wtedy przy wyjeżdżaniu nie będzie problemu (co się uśmiałem to moje). Czy ktos miał.ma ten sam problem i jak go rozwiązać??
Problem rozwiązany
3 komentarze
Suzuki Vitara III SUV Facelifting