Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara II Standard 1.9 TDI 90KM 66kW 1998-2004

Lata produkcji: 1998 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Silniki nie są wyszukane, ale w końcu to nie auto sportowe. Kompromis ceny i osiągów to 2.0l 140KM, ale nie ma co spodziewać się po nim cudów. Zarówno w trasie jak i w terenie nie jeździ się nim łatwo ze względu na wyjątkowo mułowaty charakter przy wolniejszych obrotach – trzeba go kręcić, żeby chciał jechać, ale tak czy inaczej od biedy wystarczy. Jest nawet jeszcze słabszy motor - 1.6l, no ale bez przesady – jak już, to do miasta. Dla tych, którzy są w stanie wyłożyć trochę więcej gotówki, przeznaczone są dużo lepsze motory. Już mocniejszy 2.4l 169KM lub najlepiej 2.7l 173KM potrafią tchnąć trochę życia w auto. Na szczycie widlasty 3.2l o mocy 233KM, ale tak naprawdę już ten 173KM będzie w porządku. Diesel jest – najlepiej tak o nim powiedzieć. Ma niecałe 130KM, czyli trochę mało. Na początku obrotomierza czuć wyraźnie turbodziurę, a w głowie warkot jego pracy, ale za to te spalanie... po prostu pozwala oszczędzić na paliwie, a to miłe w aucie tego typu.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1905 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki)
Suzuki Vitara II Standard