Szukaj

Informacje o Suzuki Vitara I Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW 1997-1999

Lata produkcji: 1997 – 1999
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany w latach 1988-2005 oraz ponownie od roku 2015, kompaktowy samochód terenowy, a następnie kompaktowy crossover SUV, zaliczany do segmentu I. Pierwotnie Suzuki Vitara była autem o niezłych własnościach terenowych. Od roku 1998 jego mocniejszą i większą odmianą był model Grand Vitara, który zastąpił Vitarę w katalogu marki w roku 2005. Vitarę wskrzeszono w roku 2015, jednak już jako samochód sportowo-użytkowy, ze zmniejszonymi właściwościami off-roadowymi. Na niektórych rynkach Suzuki Vitara sprzedawany jest pod innymi markami i nazwami – przykładowo Chevrolet i GMX Tracker, Mazda Proceed Levante oraz Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 1999 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM (97 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 166 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Całokształt - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średnie spalanie dla Suzuki Vitara I Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW 1997-1999
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Uwaga Vitarowcy lub ci co dopiero chcą kupić. Silnik 2.0 16V w Vitarce z 1998 czy 1999 roku jest o niebo ekonomiczniejszy od starego 1.6. Spalanie 7.5l na trasie nie jest pobożnym życzeniem tylko faktem potwierdzonym wielokrotnie. Auto Cabrio jest mojej żony. Ja posiadam Vitarke z 1998 blaszaka z identycznym silnikiem. Moj pali na trasie 8.2-8.5, w miescie nigdy nie przekroczyłem 10!!! mowimy o benzynie. Blaszak jest cieższy oraz mam orurowanie, które waży oraz relingi z reflektorami dachowymi, ktore zapewne dają większy opór. Stąd większe spalanie. Ważna jest sonda lambda. Po wymianie spadło mi spalanie o prawie litr. (Silnik)
8,3
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Uwaga Vitarowcy lub ci co dopiero chcą kupić. Silnik 2.0 16V w Vitarce z 1998 czy 1999 roku jest o niebo ekonomiczniejszy od starego 1.6. Spalanie 7.5l na trasie nie jest pobożnym życzeniem tylko faktem potwierdzonym wielokrotnie. Auto Cabrio jest mojej żony. Ja posiadam Vitarke z 1998 blaszaka z identycznym silnikiem. Moj pali na trasie 8.2-8.5, w miescie nigdy nie przekroczyłem 10!!! mowimy o benzynie. Blaszak jest cieższy oraz mam orurowanie, które waży oraz relingi z reflektorami dachowymi, ktore zapewne dają większy opór. Stąd większe spalanie. Ważna jest sonda lambda. Po wymianie spadło mi spalanie o prawie litr. (Silnik)
8,2
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Czytałem wcześniejsze opinie o oszczędności tego silnika i ze swej strony mogę je potwierdzić. Mimo swej pojemności i sporej dynamice spalanie potrafi pozytywnie zaskoczyć. Dla tego samochodu jest to optymalna jednostka napędowa. (Silnik)
Suzuki Vitara I Cabrio