Wprowadzona na rynek w roku 2000 trzecia generacja Suzuki Swifta pod względem stylistycznym niewiele się zmieniła względem swego poprzednika. Zmiany objęły głównie reflektory, grill oraz kształt zderzaków. Obszerniejsze zmiany modernizacyjne zaszły wewnątrz auta (np. nowe silniki). W roku 2004 zakończono produkcję Swifta III. W USA samochód sprzedawano pod markami Chevrolet Sprint lub Swift oraz Pontiac Firefly, natomiast w Australii funkcjonował jako Holden Barina.
Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.
~Powagosław
Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.
Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.
~PowagosławWciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.
~Luzacjusz