Szukaj

Informacje o Suzuki Swace Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Suzuki Swace Kombi Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Suzuki Swace

Cena od: 128 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4655 mm
Szerokość 1790 mm
Wysokość 1460 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1530 mm
Rozstaw kół - tył 1530 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1606 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 596 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~ofc_
Suzuki Swace
Kombi Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Kupiony za 115 tysięcy - w tej cenie w porównaniu do innych nowych aut Swace wypada dobrze. Niemniej to cały czas dużo jak na kompakt. Swace w tej cenie (katalogowo ok. 130 tysięcy) wypada dużo lepiej niż corolla. Już w podstawowej wersji jest dobre wyposażenie - czujniki deszczu, świateł, podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica, podgrzewany spód przedniej szyby. Największą zaletą jest automat, napęd hybrydowy (spalanie), przyśpieszenie w wersji po lifcie, prawdopodobnie bardzo mało awaryjny układ oparty o silnik elektryczny i niewysilony motor na pośrednim wtrysku (opcja dodania LPG). Z minusów: -bardzo rysujące się szyby (sic!) - już po jednym skrobaniu zostały widoczne rysy na bocznych i tylnych szybach), -nie pali tak mało jak zapowiadali (ok 6 litrów w cyklu mieszanym - jeżdżę normalnie - z reguły spokojnie, ale jak trzeba lub mam ochotę to docisnę). -delikatny lakier - mikrorysy podczas mycia, -przekładnia napędu umie szarpnąć przy pierwszym przełączeniu z P na R po nocy (według serwisu jest to zachowanie normalne), -w tej cenie suzuki daje tylko zestaw naprawczy i trójkąt - brak dojazdówki lub koła zapasowego oraz lewarka - uważam, że żenada, -Gumowe dywaniki - wycierają się w oczach, -Instrukcja dostępna tylko w wersji papierowej. Aktualnie przejechane 3000 tys. km. Jeżeli samochód okaże się być bezawaryjny - na pewno dam 5 gwiazdek.
Suzuki Swace Kombi Facelifting