AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Suzuki
S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Informacje
o Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Lata produkcji:
2021 – teraz
(2021, 2022, 2023, 2024)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Produkowany
od
2021
roku
Pojemność skokowa
1373
cm
3
Typ silnika
hybrydowy
Moc silnika
129
KM
(95
kW
)
przy
5500
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
235
Nm przy
2000-3000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba biegów
6
System start&stop
Dostępny
Napęd 4x4
Dostępny
Nazwa 4x4
AllGrip
Liczba biegów
6
System start&stop
Dostępny
Rodzaj skrzyni
Automatyczna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba stopni
6
System start&stop
Dostępny
Napęd 4x4
Dostępny
Liczba stopni
6
System start&stop
Dostępny
Zobacz dane techniczne
Oceny
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Liczba ocen:
18
Ogólna ocena
4,4
/5
Åšrednia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%)
Zalety
+ Silnik
+ Bezawaryjność (drobiazgi)
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wady
- Ergonomia
- Całokształt
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
3,9
~quercus33
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód przeciętny. Może się podobać. Niezły silnik, dużo przestrzeni w kabinie, pojemny bagażnik, dobra widoczność, to po stronie pozytywów. Minusy (od najmniej ważnych) to taki drobiazg jak tradycyjna antena na dachu, którą trzeba odkręcać na myjni, brak automatycznego składania lusterek przy zamykaniu auta (dokupiłem), ukryta dysfunkcja w postaci wyłączenia systemu start stop w przypadku ustawienia nawiewu tylko na przednią szybę (jak ktoś nie lubi zimnego powietrza na twarz lub stopy to musi zapomnieć o mikro oszczędnościach w systemie start stop), samochód jest głośny przy wyższych prędkościach. Czasami problem z wbiciem biegu. Najważniejsze zostawiłem na koniec - fatalne fotele. w oparciu na wysokości łopatek wbudowano pas twardej pianki, uwierający w plecy, pół godziny jazdy powoduje ból. Przyjemność z jazdy? Porównywalna z wypoczynkiem na łożu Madejowym. Fotel był reklamowany w serwisie, rozbierany, wymieniono stelaż, pianki - nic to nie dało. Uprzedzam wszystkich potencjalnych nabywców, dokładnie przymierzcie się do fotela, kilka minut siedzenia w salonie to zdecydowanie zbyt mało. Jestem kierowcą z ponad czterdziestoletnim stażem, blisko 10 aut własnych, kolejnych kilkanaście dosiadanych okazjonalnie i mogę powiedzieć, że jest to zdecydowanie najgorszy fotel na świecie. Zapisałem się do tapicera, może uda się coś zrobić.
4,3
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym, nierodzinnym bagażnikiem nie było sensu. Wybór z rozsądku. Jestem póki co na prawdę zadowolony.
3,3
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Japoniec z mechaniką japońską, ładny designe przestronny, dynamiczny i w sumie najtańszy w swojej klasie. Porażką okazuje się wentylacja! W deszczowe dni w środku bardzooo szybko parują szyby i miliony lat świetlnych potrzeba aby nawiew poradził sobie z parą. Serwis ASO Suzuki podaje, że auto jest po prostu zbyt szczelne i trzeba go często i intensywnie wietrzyć! Silnik dynamiczny niezbyt łakomy na duże ilości paliwa więc tutaj zdecydowanie na plus! Paranoja to bezpieczniki i instrukcja do tego samochodu! Wczoraj (20.02.23r.) podjąłem próbę wymiany bezpiecznika od gniazda zapalniczki. Dojście fatalne! Pod kolumną kierownicy, po lewej stronie na słupku, schowane za gniazdem OBD i na dodatek mikroskopijnej wielkości! Co do bezpieczników to nie normalny rozmiar tylko mini low! Tragedia to mało powiedziane! Jakim to trzeba być inżynierem po wykupionych studiach, żeby tak ważną rzecz jak bezpieczniki umieścić w tak super dostępnym miejscu. Nie życzę nikomu wymieniać choćby jednego bezpiecznika na drodze - grozi połamaniem kręgosłupa i palców! Całokształt oceny psuje niestety też niekompetencja mechaników w ASO. Wykonują swoją pracę bardzo niechlujnie i niedokładnie! Także jakość usług serwisowych zdecydowanie do poprawy!
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Liczba raportów:
23
Åšrednie spalanie dla
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
pb
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
6,2
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jeżdżę tym autem 24 miesiące. Moim zdaniem podawanie zużycia spalania w trybie mieszanym nie odzwierciedla rzeczywistych wartości. I tak przy jeździe tylko w mieście auto spala od 7 do 8 litrów W dużych korkach ponad 10 litrów. Przy bardzo oszczędnej jeździe poza miastem nie przekraczając 90 km auto spala 5,3 litra. Ale podczas jazdy autostradą przy prędkości 140 km auta spala ponad 9 litrów.
Pb
5,2
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Po 15 miesiącach eksploatacji mam przejechane 24k km i średnie zużycie paliwa na tym całym dystansie wyniosło 5,5 l/100 km. Jazda w cyklach mieszanych, na autostradach staram się przekraczać 130 km/h. Jest wyraźnie lepiej, niż się spodziewałem przed zakupem.
Pb
5,8
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Mild Hybryd ( ładuje sie podczas hamowania- bez gniazdka) - ekonomiczny . =Na autostradzie 5,4 dla 120 km i 5,6 dla 140km, średnia pokazuje 5,8 po 1000 km.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Liczba wpisów:
174
Sprawdź wydatki dla
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
PB
40,34
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Usterki
Suzuki S-Cross
Liczba wpisów:
6
Autostart nie działa klima nie działa blokada skrzyni biegów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
instalacja elektryczna
10 tys. km
Miga kontrolka autostart off i koło zębate z wykrzyknikiem dodatkowo zablokowana jest skrzynia biegów można ją odblokować przez reczne wciśnięcie blokady. Nie działa klimatyzacja. Problem pojawił się nagle i nie ustępuje po ponownych rozruchach. Podczas uruchomienia zdjęcia blokady ze skrzyni i ruszeniu nie ładuje akumulatora dodatkowego przy jeździe i zdejmowaniu nogi z gazu.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Przycisk na kierownicy
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
wnętrze
18 tys. km
Występowanie usterki:
Tak
1
Nie
0
Przycisk na kierownicy głośno chodzi, tak jakby przykleja się zostaje i odskakuje po 1sek. Wymiana kierownicy
Awaria czujnika parkowania
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
instalacja elektryczna
50 tys. km
Czujnik parkowania cały czas wykrywał przeszkodę i był załączony.
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
4,4 (18 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 BOOSTERJET 129 KM
1.5 DualJet Hybrid 116 KM
1.5 DualJet Strong Hybrid 116 KM
Wybierz inny silnik
Suzuki S-Cross w pigułce
Suzuki S-Cross
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Usterki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Publikacje
Suzuki S-Cross
Newsy
Suzuki S-Cross
Galerie
Suzuki S-Cross
Nasze pomiary
Suzuki S-Cross
Filmy
Suzuki S-Cross
Ogłoszenia
Suzuki S-Cross
Ceny aut używanych
Suzuki S-Cross
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Testy zderzeniowe
Suzuki
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
24 raporty
zużycia paliwa
19 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 113 tys. zł
6 zgłoszonych
usterek
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy