Kompaktowy hatchback (niższa klasa Å›rednia) produkowany w latach 2004-2008. Samochód nie byÅ‚ konstrukcjÄ… Suzuki, a jedynie przemianowanym na auto tej marki Daewoo Lacetti (po bankructwie Daewoo – Chevroletem Lacetti). Model przygotowano wyÅ‚Ä…cznie na rynek amerykaÅ„ski i portorykaÅ„ski. W przeciwieÅ„stwie do swojego pierwowzoru, Reno oferowany byÅ‚ jedynie w wersji hatchback – odmiany kombi i sedan sprzedawane byÅ‚y jako Suzuki Forenza. Projektantem auta byÅ‚ Georgio Giugiaro.
Nie jest i nigdy nie był to powód do dumy Suzuki. Jako Lacetti nie wyglądał zbyt atrakcyjnie, a japońska marka nie zrobiła nic, by to choć odrobinę zmienić. Może i Amerykanie miewają osobliwe upodobania, ale nie aż tak, by zakochać się w tym samochodzie.
~Powagosław
Jedna z wielu wariacji na temat modelu, o którym historia motoryzacji zapomniała równie szybko jak o klaksonie w dźwigni kierunkowskazów. A na miejscu Jeana Reno, pozwałbym pomysłodawców tego auta do sądu o zniesławienie.
~Luzacjusz