Trzecia generacja Suzuki Ignis zadebiutowała na wystawie w Tokio w 2016 r., 8 lat po zakończeniu produkcji drugiej generacji modelu. Model ten nie jest bezpośrednim następcą swojego poprzednika, zaliczany jest do segmentu crossoverów segmentu A. Produkowany w Japonii oraz w Indiach Suzuki Ignis III jest dostępny w wersji z napędem na wszystkie koła, jak i tylko z napędem na przód.
Sam pomysł nie jest zły: bezpretensjonalny, malutki crossover skrojony jakby pod kobiece oczekiwania. Co do wykonania można mieć mieszane uczucia: przód na przykład całkiem sympatyczny, tył z kolei nie grzeszy urodą. Dla wielu jedyną pań reakcją na całość niestety będzie po prostu wzruszenie ramionami.
~Powagosław
No cóż… Ten samochód powinien nazywać się, przynajmniej w Polsce: „O gustach się nie dyskutuje”. Tylko wtedy miałbym powód, by nie mówić publicznie, jakie to straszne brzydactwo.
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód
Suzuki Ignis III Crossover Facelifting 1.2 DualJet MHEV 83KM 61kW od 2020
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych
Uprzejmie informujemy, że:
administratorem danych osobowych jest Wirtualna Polska Media S.A. z
siedzibą w Warszawie (02–092) przy ul. Żwirki i Wigury 16. Kontakt z
administratorem jest możliwy poprzez wysłanie wiadomości na adres
info@autocentrum.pl
Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Pani/Pana żądania,
tj.:
Przesłania formularza odbiorcy, do którego jest kierowany w związku z
zapytaniem,
Przekazania, przez odbiorców, danych udostępnionych w formularzu,
podmiotom oferującym pojazdy, których formularz dotyczy,
Kontaktu zwrotnego przez odbiorców danych w celu przedstawienia oferty
dotyczącej pojazdu,
Podstawą w/w przetwarzania danych osobowych jest Pana/Pani zgoda.
Archiwizacji przez administratora dla ustalenia należytej realizacji
przez
odbiorcę danych umowy zawartej z administratorem – tj. w celu realizacji
prawnie uzasadnionych interesów administratora (na podstawie art. 6 ust.
1
lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia
27 kwietnia 2016 r. (RODO).
dane osobowe są udostępniane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie
Podmiotom posiadającym w ofercie pojazd, którego dotyczy formularz, a
współpracującymi z odbiorcą wskazanym powyżej.
dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy łączącej
administratora z odbiorcą danych osobowych, jak również przez okres
przedawnienia
roszczeń wynikających z tej umowy, po jej zakończeniu.
osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora
dostępu
do danych osobowych, usunięcia danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych,
podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przekazania
Pani/Pana danych podmiotom, do których kierowany jest formularz,
dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej zgody,
zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdym momencie cofnięta,
co nie wpływa na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem,
administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym
dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
Sam pomysł nie jest zły: bezpretensjonalny, malutki crossover skrojony jakby pod kobiece oczekiwania. Co do wykonania można mieć mieszane uczucia: przód na przykład całkiem sympatyczny, tył z kolei nie grzeszy urodą. Dla wielu jedyną pań reakcją na całość niestety będzie po prostu wzruszenie ramionami.
~PowagosławNo cóż… Ten samochód powinien nazywać się, przynajmniej w Polsce: „O gustach się nie dyskutuje”. Tylko wtedy miałbym powód, by nie mówić publicznie, jakie to straszne brzydactwo.
~Luzacjusz