Druga generacja Suzuki Ignis pojawiła się na rynku w roku 2003 (jednak rok wcześniej wprowadzona w Australii jako Holden Cruze). Auto dostało unowocześnione i odświeżone pod względem stylistycznym nadwozie, zwiększając przy tym także swoje wymiary. Samochód jest jednym z pierwszych aut japońskiej marki wytwarzanych w zakładach Suzuki na Węgrzech, które produkują modele przeznaczone do sprzedaży na Starym Kontynencie. Na niektórych rynkach Suzuki Ignis sprzedawany był także jako wspomniany Holden Cruze, Chevrolet Cruze (w Japonii) oraz Subaru G3X Justy (południowa Azja).
czytaj więcej
Całkiem niezły, choć dziwny samochód - mały, więc chyba do jazdy po mieście. Zwiększony prześwit i napęd na cztery koła - chyba do jazdy w terenie. Łagodne kształty - więc raczej dla kobiet. O co chodzi?
~Powagosław
Pewien zespół śpiewał kiedyś o pewnym psie: „skrzyżowanie pudla, krzesła i ratlera”. Nie wiedzieć czemu, właśnie ten wers przyszedł nam do głowy, gdy po raz pierwszy popatrzyliśmy na Ignisa.
Całkiem niezły, choć dziwny samochód - mały, więc chyba do jazdy po mieście. Zwiększony prześwit i napęd na cztery koła - chyba do jazdy w terenie. Łagodne kształty - więc raczej dla kobiet. O co chodzi?
~PowagosławPewien zespół śpiewał kiedyś o pewnym psie: „skrzyżowanie pudla, krzesła i ratlera”. Nie wiedzieć czemu, właśnie ten wers przyszedł nam do głowy, gdy po raz pierwszy popatrzyliśmy na Ignisa.
~Luzacjusz