Szukaj

Informacje o Suzuki Ignis II Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW 2003-2008

Lata produkcji: 2003 – 2008
Segment: Auta małe
Druga generacja Suzuki Ignis pojawiła się na rynku w roku 2003 (jednak rok wcześniej wprowadzona w Australii jako Holden Cruze). Auto dostało unowocześnione i odświeżone pod względem stylistycznym nadwozie, zwiększając przy tym także swoje wymiary. Samochód jest jednym z pierwszych aut japońskiej marki wytwarzanych w zakładach Suzuki na Węgrzech, które produkują modele przeznaczone do sprzedaży na Starym Kontynencie. Na niektórych rynkach Suzuki Ignis sprzedawany był także jako wspomniany Holden Cruze, Chevrolet Cruze (w Japonii) oraz Subaru G3X Justy (południowa Azja).
czytaj więcej
Powagosław

Całkiem niezły, choć dziwny samochód - mały, więc chyba do jazdy po mieście. Zwiększony prześwit i napęd na cztery koła - chyba do jazdy w terenie. Łagodne kształty - więc raczej dla kobiet. O co chodzi?

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien zespół śpiewał kiedyś o pewnym psie: „skrzyżowanie pudla, krzesła i ratlera”. Nie wiedzieć czemu, właśnie ten wers przyszedł nam do głowy, gdy po raz pierwszy popatrzyliśmy na Ignisa.

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1328 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 94 KM (69 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 69,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~jm7777
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Ponieważ mieszkam "daleko od szosy" a zimą w mojej okolicy odśnieżanie odbywa się siłami natury, szukałem samochodu, który zagwarantuje w miarę bezproblemowe docieranie do domu - wysoki prześwit, napęd na cztery koła, a jednocześnie będzie raczej kompaktowych rozmiarów,będzie bogato wyposażony pod kątem bezpieczweństwa i wygody. Nie chodziło mi o samochód stricte terenowy, ani o wielką limuzynę na długie wyjazdy, ot taki sobie mały samochód (drugi w domu) do dotarcia do pobliskiego miasta do pracy albo na zakupy, ale którego nie pokona błotnista droga. Ignis Snow White sprawdza się do takich zastosowań znakomicie.
3,9
~Lukas
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
serwis pozostawia wiele do zyczenia chyba ze ktos mieszka obok serwisu to nie ma porblemu. Od reki nic nie zrobia trzeba przyjechac pol dnia testow sprawdzania i kolejna wizyta za tydzien lub dwa bo tyle sie czeka na czesci. Z daleka od serwisu ja mialem juz kilka wizyt
4,7
~kp.knap@poczta.neostrada.pl
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
najlepsze jest nawiązanie do legendy Citroena 2CV, jakośc wykończenia surowa do bólu-śruby na wierzchu ,zamknięcie schowka -ugięty drut,plastiki słupków wyginają się ,zamykałem dzrwi nie za klamkę -wyrwał się cały boczek ,ale z piąchy i wskoczył na miejsce.Z drugiej strony czuję niezawodność -to napewno nie będzie Fiat ani Ford.Mnie taka uroda auta jako do pracy pasuje idealnie.
Średnie spalanie dla Suzuki Ignis II Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW 2003-2008
7,4
l/100 km
8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,2
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
No i tu niestety przykra niespodzanka.. auto pali naprawde duzo!!! Ta konfiguracja moim zdaniem jest najgorsza ze wszystkich dostepnych w tym modelu. 1.3 mimo 93 koni nie grzeszy wysokim momentem i co ta tym idzie nie jest w stanie odpowiednio ciagnac tego niezbyt lekkiego auta (opcja z napedem na 4 kola). Poodczas uzytkowania ani razu nie odczulem zadnych profitow z tego napedu. Silnik stanowczo za slaby jak na 4WD!! zeby normalnie sie poruszac trzeba cisnac a co za tym idzie spalanie szaleje. Sadze ze wersje z napedem na jedna os spisuja sie duzo lepiej a jak juz 4WD to napewno 1.5 .. nie wiem czy w dieslu wystepuje ten wariant.
7,8
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Średnie spalanie w cyklu mieszanym około 7,5l/100km, w dłuższej trasie można bez problemu zejść poniżej 7 a nawet 6,5l/100km. Za to w mieście przy ciężkich mrozach potrafiło wyjść nawet 10l/100km. Dodatkowo tankowanie 98-ki powoduje spadek spalania o 0,4-0,6l/100km.
7,6
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
napęd 4x4 zużywa ok 0,5l paliwa więcej, poza tym jeździłem na razie tylko zimą i na raczej krótkich trasach, samochód dopiero się dociera więc moje zużycie na poziomie 7,5 - 9,0l nie oceniam jako dramat, mam nadzieję że latem na dotartym samochodzie będą
Suzuki Ignis II Hatchback