Szukaj

Informacje o Suzuki Grand Vitara I Cabrio 1.6 i 94KM 69kW 1999-2005

Lata produkcji: 1999 – 2005
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Największy i najmocniejszy z terenowych samochodów Suzuki. Jego pierwsza generacja była większą i lepiej wyposażoną wersją Suzuki Vitara. W 2002 i 2004 roku model przechodził modernizacje. Wersja po faceliftingu była sprzedawana w USA pod nazwą Chevrolet Tracker. Po wycofaniu modelu Vitara w 2003 roku, Grand Vitara de facto zajął jego miejsce w ofercie Suzuki. Od 2005 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu zbudowanego na platformie podłogowej GM Theta. W 2008 roku model przeszedł kolejną modernizację.
czytaj więcej
Powagosław
Wszechstronna terenówka za rozsÄ…dne pieniÄ…dze – to dwa argumenty przemawiajÄ…ce na korzyść tego auta. DziÄ™ki nim, jego nabywcy nie muszÄ… zbyt dokÅ‚adnie przyglÄ…dać siÄ™ nadwoziu Grand Vitary. Bo mówienie, że wyglÄ…da ono przeciÄ™tnie to komplement. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Grand Vitara to podobno damska terenówka. Damska, czyli taka, która podoba się kobietom. A wiecie czemu kupują ją kobiety? Bo nie zrobiłby tego żaden normalny facet. Po co miałby płacić za nudę? ~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1590 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 94 KM (69 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 138 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)

Usterki Suzuki Grand Vitara I

Liczba wpisów: 11
Klocki i tarcze.
  • Suzuki Grand Vitara I
  • ukÅ‚ad hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Fabryczne tarcze po przebiegu ok. 100 tys. były nazwijmy to "zryte"... + klocki fabryczne wymienione choć jeszcze 30 tys. by zrobiły. Po prostu nie interesując się osobiście dałem się naciągnąc zdając się na mechaników "(już tu moja noga nie postanie:)!". O te kilometry za wcześnie bo nie byłem przy wymianie ale klocki widziałem:). Tu muszę dodać że oceniam przez pryzmat auta japońskiego. Zryte ale do toczenia. Operacja nieopłacalna. Tarcze były wzdłużnie poradłowane i to mocno (fabryczny komplet). Dałem szansę tarczom i ja dałem się ułożyć nowym klockom... "Hebel" wciska w szybę ale myślę bez kryptoreklamy że klocki L...s TRV są myślę najlepszym wyjściem. Drogie przyzwoicie. Avensisem zrobiłem ok. 100 tys. na tych gnatach!...
1 komentarz
brak mocy silnika, komputer wykazuje masę błędów
  • Suzuki Grand Vitara I Standard
  • inne
Włączyła się kontrolka z symbolem silnika. Najpierw- zły sterownik, potem kolejno: czujnik na pompie, pompa (mała el., wymieniono, stara okazała się sprawna), trochę jeździł i znowu czek silnika, zaczął tracić moc, słychać turbinę, zaczął gasnąć w trakcie jazdy. Odłączono immobiliser, elekrtonik wymienił czujnik pompy, trochę jeźdił i znów gasł. Mechanik- pompa główna, wymieniona. Jeździ, ale czek się włączył, w trakcie jazdy ok, ale po wysprzęgleniu spadają obroty i nie można przegazować (obroty do ok. 2 tys. i nie idzie dalej) po wrzuceniu biegu jedzie. Może komputer? Nie udało się czekamy na nowy komputer razem z immobiliserem
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Brak mocy.
  • Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 TD Intercooler 92KM 68kW 1998-2001
  • silnik
Zaczyna się tym, że po odpaleniu przez pewien czas nie reaguje pedał gazu i świeci się kontrolka trybu awaryjnego (check). Podczas jazdy auto osiąga maksymalnie 2500 obr i prędkość 100 km/h, a po wciśnięciu pedału gazu na maksa słabnie tak jakby się dławił. Turbina, elektrozawory, pompa paliwa były sprawdzane i są niby ok, ale po podłączeniu pod komputer pokazuje awarię EGR, mimo to ten niby też jest ok. Ponadto odpala dopiero po kilku przekręceniach rozrusznika bez różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Suzuki Grand Vitara I Cabrio