Szukaj

Informacje o Suzuki Baleno III 1.0 BoosterJet 110KM 81kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Do wyboru są tylko silniki benzynowe. Najsłabszy wariant oferuje 90KM z 1.2l pojemności. Czy to dużo? W terenie zabudowanym wystarcza, ale poza nim zaczyna brakować mocy. Jeśli szukasz bardziej uniwersalnego samochodu, to zastanów się nad nowoczesnym 1.0 BoosterJet o mocy 110KM. Dźwięk trzech cylindrów co prawda przypomina kosiarkę do trawy, ale za to auto jest dość elastyczne i chętne do pracy, szczególnie gdy motor wskoczy na wyższe obroty.

Powagosław

Całkiem zgrabne, niebrzydkie auto do codziennej jazdy, w dodatku o rozmiarach konkurujących z segmentem C. Ale jeśli to auto dla tych, u których wygląd zewnętrzny auta ma trzeciorzędne znaczenie, czy ktokolwiek wybierze Baleno zamiast np. Skody Fabii?

~Powagosław
Luzacjusz

Auto dla przeciętnego Polaka. Takiego z rodziny 2+1, w której ojciec ma 172 centymetry wzrostu, zarabia średnią krajową, czyta pół książki rocznie i marzy, żeby wyjechać stąd i nie wrócić. Może za kierownicą Baleno, auta absolutnie przeciętnego.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 79,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

3,9
~Ewa Maruszak
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.0 BoosterJet 110KM 81kW
Samochód kupiony i serwisowany w salonie Suzuki ( łacznie z wymianami opon). Pod koniec okresu gwarancyjnego zepsuło się sprzęgło ( wymienione w ramach gwarancji) oraz rozszczelniła się chłodnica - klimatyzacja nie działała!!!!- wymieniona chłodnica w ramach gwarancji. Po zakończonej gwarancji ok1 miesiąc po wymianie chłodnicy NIE DZIAŁA KLIMATYZACJA znowu !!! W serwisie Suzuki sprawdzono klimatyzację - reklamowałam jej naprawę ( z wymianą chłodnicy) i powiedziano mi że skorodował przewód od klimatyzacji. SKORODOWAL PRZEWÓD W 3 LETNIM SUZUKI!!!!!!!! Naprawa klimatyzacji - wymiana SKORODOWANEGO przewodu 1000 zł w salonie. Pisałam do Suzuki reklamacje - aby naprawa była jeszcze w ramach gwarancji ale Suzuki zdecydowanie powiedziało NIE. ( "Suzuki powiedziało" bo korespondencja na stronie Suzuki jest bezosobowa - dane klienta są pełne ale odpowiada "automat" z podpisem Suzuki :-) Gratuluję Suzuki wypuszczania na rynek bubli które sią psują tuż po zakończeniu gwarancji. Życzę sukcesów Ewa Kielce
4,5
~Matemaa1
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.0 BoosterJet 110KM 81kW
Tak się złożyło, że 2 miesiące temu skasowałem całkowicie swojego 11-miesięcznego Baleno w wersji 1.2 Premium Plus i mam rzadką okazję na świeżo porównać go z ze swoim obecnym autem, czyli 1.0 Elegance. Moja ocena to dokładnie 4,5 biorąc pod uwagę klasę cenową.
Suzuki Baleno III