Produkowany od roku 2015, mały crossover SUV (segment I; jednak biorąc pod uwagę rozmiary – segment B). Wraz z tym modelem koreański producent powraca do tego segmentu po niemal 10 latach od zaprzestania produkcji modelu Korando drugiej generacji. Pierwowzorem koncepcyjnym SsangYonga Tivoli był przedstawiony w roku 2014 prototyp noszący nazwę XIV Concept. Tivoli stał się pierwszym całkowicie nowym samochodem SsangYonga po jego przejęciu przez indyjską firmę Mahindra & Mahindra. Nazwa Tivoli jest hołdem ku czci sławnego w czasach Imperium Rzymskiego (obecnie zabytkowego) włoskiego miasta.
czytaj więcej
Tivoli w starożytnym Rzymie było takim podwarszawskim Konstancinem – enklawą rezydencji rzymskich bogaczy. W ten sympatyczny sposób SsangYong przekonuje, że ten SUV też mierzy wysoko. Ale zanim przekonają się do niego Europejczycy, upłynie jeszcze trochę czasu.
~Powagosław
No, jak można? SsangYong schodzi na psy. Gdzie podziała się kanoniczna brzydota dawnego Rextona? Gdzie kulfony Rodiusa? Trudno będzie się przyzwyczaić ;)
Tivoli w starożytnym Rzymie było takim podwarszawskim Konstancinem – enklawą rezydencji rzymskich bogaczy. W ten sympatyczny sposób SsangYong przekonuje, że ten SUV też mierzy wysoko. Ale zanim przekonają się do niego Europejczycy, upłynie jeszcze trochę czasu.
~PowagosławNo, jak można? SsangYong schodzi na psy. Gdzie podziała się kanoniczna brzydota dawnego Rextona? Gdzie kulfony Rodiusa? Trudno będzie się przyzwyczaić ;)
~Luzacjusz