SsangYong Rexton G4 2.2 4WD – prawdziwa terenówka
Jeszcze nie tak dawno zastanawiaÅ‚em siÄ™, czy w dzisiejszych czasach jest jeszcze miejsce dla prawdziwych samochodów terenowych,...
Â
Wystarczy rzut oka na nadwozie, aby stwierdzić, że koreańczycy poprawili wygląd SUV-a. Nadal nie należy do czołówki jeśli chodzi o stylistykę. Powinien jednak przypaść do gustu większości klientów, a niektórzy uznają go pewnie za ładne auto. Lepsza prezencja to pierwszy i główny element mogący przyczynić się do wzrostu popularności Rextona. Zmianie uległo także wnętrze, kabina sprawia wrażenie lepiej wykończonej i bogato wyposażonej. Znajdziemy tu m.in. pikowaną skórę i drewno. Na desce rozdzielzej znalazł się także duży, kolorowy wyświetlacz multimediów i nawigacji. Na pokładzie nie zabraknie również systemu kamer monitorujących otoczenie pojazdu, asystenta pasa ruchu, aktywnego tempomatu, czy automatycznego hamulca zapobiegającego najechaniu na tył poprzedzającego pojazdu.
TAK(90%)
To nie pierwszy Ssangyong, który prezentuje się godnie, ale wciąż pozostanie on egzotyką, nawet w segmencie budżetowych SUV-ów. Tym razem marka próbuje znaleźć dla siebie niszę, oferując potężne rozmiary i zaskakująco dobre wyposażenie. Pomysł, przynajmniej w teorii, słuszny.
Â
~PowagosławTaki trochę SUV premium z dyskontu. To znaczy – ma wszystko to, co trzeba, wygląda jak należy, produkuje go marka, której nazwę trudno wymówić, a kosztuje tyle, że starczyłoby ci na dwa. No i co? Co mówi ci serce, a co rozsądek?
~Luzacjusz