Produkowana w latach 2012-2016, trzecia generacja Rextona (nazywana także Rexton W) została drobiazgowo na nowo wystylizowana (przy czym odmieniono zarówno nadwozie jak i wnętrze auta), a jego design opracował Giorgetto Giugiaro. SsangYong Rexton III jest pierwszym modelem tej koreańskiej marki stworzonym pod nadzorem indyjskiej firmy Mahindra & Mahindra, która przejęła SsangYonga w roku 2010. Konstrukcyjnie model trzeciej generacji był blisko powiązany z poprzednikiem – powstał na tej samej platformie podłogowej. Litera W, która pojawiła się w nazwie stanowi skrót od angielskiego „work” („praca”) i ma lepiej oddawać charakter tego SsangYonga.
czytaj więcej
Zaskakująco dobrze wyglądający SUV – z ładnym przodem, nie najgorszym tyłem i bardzo amerykańskim wnętrzem (sam nie wiem, czy to komplement). Niszowość auta i marki to pewnie wada, choć będą i tacy, którzy podejdą do tego problemu dokładnie odwrotnie.
~Powagosław
Po pierwsze – nareszcie. Rexton W nareszcie nie sili się na Cadillaka, jak jego poprzednik. To było dość ordynarne. Co poza tym? No, nie urywa czterech liter, ale potrafię wymienić co najmniej pięć SUV-ów, na widok których reaguję bardziej plastycznym grymasem swojego oblicza.
Zaskakująco dobrze wyglądający SUV – z ładnym przodem, nie najgorszym tyłem i bardzo amerykańskim wnętrzem (sam nie wiem, czy to komplement). Niszowość auta i marki to pewnie wada, choć będą i tacy, którzy podejdą do tego problemu dokładnie odwrotnie.
~PowagosławPo pierwsze – nareszcie. Rexton W nareszcie nie sili się na Cadillaka, jak jego poprzednik. To było dość ordynarne. Co poza tym? No, nie urywa czterech liter, ale potrafię wymienić co najmniej pięć SUV-ów, na widok których reaguję bardziej plastycznym grymasem swojego oblicza.
~Luzacjusz