Produkowany od roku 2001 średniej wielkości SUV (segment I). W naszym kraju SsangYong Rexton oferowany był od roku 2004, w którym marka SsangYong pojawiła się w Polsce. Jest to flagowy samochód koreańskiego producenta. W ofercie marki Rexton zastąpił model Musso, z którego zapożyczył m.in. platformę podłogową. Innym autem, z którym początkowo dzielił część podzespołów, jest Mercedes Klasy M. Samochód projektowało m.in. biuro Italdesign Giorgetto Giugiaro (generacja trzecia – Rexton W). Czwarta generacja SsangYonga Rextona zadebiutowała na rynku w roku 2017.
czytaj więcej
To nie pierwszy Ssangyong, który prezentuje się godnie, ale wciąż pozostanie on egzotyką, nawet w segmencie budżetowych SUV-ów. Tym razem marka próbuje znaleźć dla siebie niszę, oferując potężne rozmiary i zaskakująco dobre wyposażenie. Pomysł, przynajmniej w teorii, słuszny.
~Powagosław
Taki trochę SUV premium z dyskontu. To znaczy – ma wszystko to, co trzeba, wygląda jak należy, produkuje go marka, której nazwę trudno wymówić, a kosztuje tyle, że starczyłoby ci na dwa. No i co? Co mówi ci serce, a co rozsądek?
To nie pierwszy Ssangyong, który prezentuje się godnie, ale wciąż pozostanie on egzotyką, nawet w segmencie budżetowych SUV-ów. Tym razem marka próbuje znaleźć dla siebie niszę, oferując potężne rozmiary i zaskakująco dobre wyposażenie. Pomysł, przynajmniej w teorii, słuszny.
~PowagosławTaki trochę SUV premium z dyskontu. To znaczy – ma wszystko to, co trzeba, wygląda jak należy, produkuje go marka, której nazwę trudno wymówić, a kosztuje tyle, że starczyłoby ci na dwa. No i co? Co mówi ci serce, a co rozsądek?
~Luzacjusz