Szukaj

Informacje o Ssangyong Rexton I

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2001 średniej wielkości SUV (segment I). W naszym kraju SsangYong Rexton oferowany był od roku 2004, w którym marka SsangYong pojawiła się w Polsce. Jest to flagowy samochód koreańskiego producenta. W ofercie marki Rexton zastąpił model Musso, z którego zapożyczył m.in. platformę podłogową. Innym autem, z którym początkowo dzielił część podzespołów, jest Mercedes Klasy M. Samochód projektowało m.in. biuro Italdesign Giorgetto Giugiaro (generacja trzecia – Rexton W). Czwarta generacja SsangYonga Rextona zadebiutowała na rynku w roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

To nie pierwszy Ssangyong, który prezentuje się godnie, ale wciąż pozostanie on egzotyką, nawet w segmencie budżetowych SUV-ów. Tym razem marka próbuje znaleźć dla siebie niszę, oferując potężne rozmiary i zaskakująco dobre wyposażenie. Pomysł, przynajmniej w teorii, słuszny.

~Powagosław
Luzacjusz

Taki trochę SUV premium z dyskontu. To znaczy – ma wszystko to, co trzeba, wygląda jak należy, produkuje go marka, której nazwę trudno wymówić, a kosztuje tyle, że starczyłoby ci na dwa. No i co? Co mówi ci serce, a co rozsądek?

~Luzacjusz

Ssangyong Rexton I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,5
~PAWEŁ
Ssangyong Rexton I
Terenowy 3.2 RX 220KM 162kW
Auto wygodne i z tym silnikiem dynamiczne. Założona instalacja LPG od 10 lat i 150 tys km przebiegu na gazie pozwala okiełznać wydatki na paliwo. Trochę trzeszczy na nierównościach i przy założonych kołach 18" troszkę trzęsące na drobnych wybojach i nierównościach. Automat 5 biegowy nie pozwala na super oszczędności paliwa, ale sprawnie dobiera biegi i można osiągnąć setkę w okolicach 10 sekund (tylko 25l LPG trzeba wtedy wlać) Normalnie mieści się w 18 litrach w cyklu mieszanym. I ruda atakuje ramę. Nadwozie się opiera, ale o ramę trzeba dbać.
3,5
~leśnik 3
Ssangyong Rexton I
Terenowy 2.7 Xdi 165KM 121kW
jeżdże dużo po lesie ogólnie w trudnym terenie, poprostu po 30 latach pracy w lesie stałem się wygodny i wszędzie dojeżdżam w każdych warunkach pogodowyc. Rextonem zakopałem się tylko raz. Ale to moja wina poprostu poniosła mnie fantazja. Samochód ten jest świetny pod jeszcze jegnym względem BEZPICZEŃSTWA. W lutym jadąc tym razem na oblodzonej drodze asfaltowej wpadłem w poślizg i uderzyłem mocno przodem samochodu w rów. Byłem pewny że rozbiłem auto. I jak każdy w takiej sytuacji zamin wyszedłem z samochodu opieprzyłem siebie. Byłem pewny że rozbiłem samochód, a tu nic się nie stało nawet lampa się nie rozbiła ani lakier nie porysował- twarda sztuka ten rextonik
4,2
~kosmitak
Ssangyong Rexton I
Terenowy 2.7 Xdi 165KM 121kW
Samochód kupiony w Polsce 3 lata temu, jestem z niego zadowolony, wnętrze wykonane z dobrej jakości materiałów, welur bardzo porządny, obsługa gwarancyjna bez problemów. Przyśpieszenie do 100km 12,5s a od 80-120 10s. Nie jest to samochód dla mitomanów piszących o ...SUV, to nie jest żaden SUV!!! Jest to bardzo fajny duży wygodny samochód o walorach prawdziwego samochodu terenowego. Jego konstrukcja wykonana jest na ramie samonośnej. Poza tym jego konstrukcja mechaniczno-elektryczna jest bardzo prosta.
Ssangyong Rexton I