Szukaj

Informacje o Ssangyong Korando III SUV 2.0 Low Emission 150KM 110kW 2013

Lata produkcji: 2013 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Ssangyonga Korando wytwarzana była w latach 2010-2016. Po czteroletniej przerwie koreański producent reaktywował model Korando ze względu na wzrastającą popularność kompaktowych crossoverów. Pierwowzorami koncepcyjnymi auta była seria prototypów SsangYong C200, a także prototyp z lat 2009-2010 o nazwie Korando C. Stylistykę produkcyjnej wersji samochodu opracowało studio Italdesign Giugiaro. Korando III poddano faceliftingowi w roku 2012. Na rynku rosyjskim i w Kazachstanie sprzedawany był jako New Actyon. Zarazem w latach 2008-2010 w Rosji firma TagAZ na licencji SsangYonga produkowała Korando II generacji, pod marką TagAZ Tager.
czytaj więcej
Powagosław

Nissan Qashqai. Sukces tego modelu i idący za tym potencjał rynku kompaktowych crossoverów działają na wyobraźnię. Korando wygląda na tyle poprawnie, że może ludzie nie będą pamiętać, z czym kojarzyły im się auta koreańskiej marki w przeszłości.

~Powagosław
Luzacjusz

Marka SsangYong do charyzmy kierowcy wiele nie dodaje, ale ci, których to nie dotyczy albo po prostu mają to gdzieś, byliby pewnie w stanie spojrzeć na to auto łaskawym okiem. Skoro może Dacia czy Suzuki, to czemu nie może SsangYong.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1500-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86,2 x 85,6 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Ssangyong Korando III SUV