Szukaj

Informacje o Skoda Superb III Kombi 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2018

Lata produkcji: 2018 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja modelu. Pierwowzorem koncepcyjnym Skody Superb III był, przedstawiony rok wcześniej, prototyp noszący nazwę VisionC. Konstrukcyjnie Skoda Superb III jest tradycyjnie powiązana z odpowiednią generacją Volkswagena Passata (w tym przypadku – B8). Oba auta postały na tej samej platformie podłogowej VW MQB Platform. Skoda Superb została zaprojektowana przez Winfrieda Vahlanda i Jozefa Kabana. Ponownie zwiększone zostały wymiary zewnętrzne względem poprzednika. Skoda Superb III jest klasycznym liftbackiem, a w gamie modelowej nie zabrakło również jeszcze bardziej praktycznej odmiany kombi.
czytaj więcej
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW)
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~manfretka
Skoda Superb III
Kombi 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Jak to się mówi w internetach: dramat. Auto wielkie i przestronne, bagażnik wielki jak hangar. Łatwo się prowadzi, jedzie bezwysiłkowo, ale to pojazd dla kogoś kto nie lubi prowadzić, kto samochody traktuje wyłącznie użytkowo. Fotele (oparcia) są koszmarnie niewygodne, regulowane podparcie lędźwiowe jest w połowie pleców. Dziwne "zagrania" ergonomiczne, jak tempomat w dźwigni kierunkowskazów, jak ogrzewanie lusterek pochowane koło składania ich, jak obsługa telefonu (jak odbieranie/kończenie rozmów) tylko przez ekran centralny, a nie przez kierownice. Firmowa skrobaczka bez gumy, więc wody z lusterek nie da sie zebrać. Lusterka malutkie, bez strefy asferycznej. Permanentny hałas w samochodzie, nie da się jechać dłużej niż 30-60 minut, bo boli głowa. Trzęsie się na autostradzie, jakby zaraz miał się rozpaść. Płyn do spryskiwaczy chyba pije jak olej, ponieważ co chwilę woła o uzupełnienie (a na szybę leje tyle, że dziwne że się nie utopi). Najmilsza chwila w tym samochodzie, to moment jak można z niego wysiąść. Przestaję się dziwić przedstawicielom handlowym w skodach, że jeżdżą nimi tak szybko. Oni po prostu chcą jak najszybciej wysiąść z tego przereklamowanego wozidła. Skoda ma na prawdę świetnych PRowców, skoro tak wielkiej grupie klientów była w stanie wmówić jak wspaniały jest to samochód.
4,3
~Andrzej
Skoda Superb III
Kombi 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Użytkowałem przez 1,5 m-ca jako służbowe. Zrobiłem ok. 8 tys. km. Głównie w trasie, ale też i wyjazd na święta. Do Skód czy VAG byłem raczej sceptycznie nastawiony. Teraz wiem, ze to naprawdę bardzo dobre auto. I naprawdę duże i wygodne. Silnik 1,5 benzyna 150km w zupełności wystarczy jak ktoś nie ma żyłki sportowca. Ciśnięty mocno dużo spali. Skrzynia DSG czasami lubi szarpać i ogólnie nie jest szybka w starcie. Reszta w komentarzach.
3,1
~S III 1,5
Skoda Superb III
Kombi 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto miało być rodzinnym autem i takie jest ogromne itp. Jednak po kilku latach człowiek dostrzega minusy a jest ich w tym aucie mnóstwo .

Usterki Skoda Superb III

Liczba wpisów: 40
Elektronika sterowanie samoczynne
  • Skoda Superb III Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 189 tys. km
Część jestem użytkownikiem skody Superb 3 od niedawna jakieś dwa dni temu wchodząc do samochodu zauważyłem jakieś dziwne sytuacje. 1 . Po załączeniu zapłonu i uruchomieniu się zaniknął całkowice głos radia , głosowe sterowanie nic nie było słuchać, 2 . W tym samym dniu zniknęło wyświetlanie komputera między zegarami, 3. Samoczynnie zamykanie i otwieranie drzwi . 4. Po uruchomieniu samoczynne przełączenie skrzyni biegów DSG na sport a wyświetla normal. Takie są objawy za każdym razem gdy zaliczę i wyłączę samochód poczasie wszystko powraca . Proszę o pomoc lub namiar na kogoś z okolic Katowic
Problem rozwiązany
2 komentarze
wyciek z pompy wodnej
  • Skoda Superb III Liftback 1.4 TSI 150KM 110kW 2015-2018
  • układ chłodzenia
  • 140 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 3
Po przejechaniu ok.138000 km (auto ma 4 lata),zaczęło ubywać płynu w zbiorniku wyrównawczym o czym ostrzegł komunikat dźwiękowy i świetlny.Po dolaniu wszystko wróciło do normy...na jakieś 1000 km.I to samo.Zauważyłem plamy pod samochodem.Po zgłoszeniu się do ASO okazało się ,że do wymiany jest pompa wodna.Koszt 1300zł.Auto jest jeszcze na gwarancji (do stycznia 2020), ale przekroczony jest limit km.W mojej subiektywnej ocenie to jest trochę nie fair,że ogranicza się gwarancję na limit km .Wygląda to tak jakby producent(dealer) w tym przypadku skody wiedział,że po przejechaniu 120 000 km coś się zepsuje.
9 komentarzy
Metaliczne stuki z silnika , przy ruszaniu na biegach 1-2 oraz przy zwalnianiu 1-2.
  • Skoda Superb III Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW 2015-2018
  • silnik
  • 49 tys. km
Dzień Dobry, Posiadam nowego Superba z 2017r, DSG 7 biegów, przebieg 49000, mam metaliczne stuki z okolic silnika, skrzyni. Raz ciszej raz głośniej. Słyszalne przy ruszaniu biegi 1-2, przy zwalnianiu biegi 1-2, na nierównościach kołatanie jakby jakieś blaszki o siebie uderzały. Grzechotanie. Problem wystąpił już przy 15 tyś Serwis ASO wymienił wtedy sprzęgło. Przy 25 tyś problem powrócił, ASO wymieniło Mechatronikę. Jest 49 tyś problem znów powrócił. Samochód nadal na gwarancji, ASO nie chce znać już problemu i unika mnie jak ognia, twierdzi że te modele tak mają i nie da się nic już zrobić. Obecnie Wsparłem się prywatnymi serwisami DSG w Krakowie oraz rzeczoznawcą i otrzymałem odpowiedz że to nadal problem ze skrzynią biegów. Że to Łożyska w skrzyni i przesuwki. Zaznaczę że nie znam się na tym. Serwis prywatny mówi Że trzeba rozebrać skrzynię aby sprawdzić co dzieje się w środku. A skoda tylko nasłuchuje :( Za kilka miesięcy kończy się gwarancja a Skoda ASO Kraków nie widzi problemów. Nagrałem kilkanaście filmików, zbieram właśnie opinie prywatnych serwisów. Jestem zmuszony sprawę załatwiać przez Skoda Poznań. Jeśli ktoś miał problem uprzejmie proszę o pomoc. Sam nie wiem jak już reagować w serwisach ASO w Krakowie. Za każdą uwagę będę niezmiernie wdzięczny - to już moja 4 skoda i pierwszy raz borykam się z serwisem Skody. Proszę o kontakt email (robert.kofin@gmail.com), lub przez platformę autocentrum. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
3 komentarze
Skoda Superb III Kombi