Szukaj

Informacje o Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja modelu. Pierwowzorem koncepcyjnym Skody Superb III był, przedstawiony rok wcześniej, prototyp noszący nazwę VisionC. Konstrukcyjnie Skoda Superb III jest tradycyjnie powiązana z odpowiednią generacją Volkswagena Passata (w tym przypadku – B8). Oba auta postały na tej samej platformie podłogowej VW MQB Platform. Skoda Superb została zaprojektowana przez Winfrieda Vahlanda i Jozefa Kabana. Ponownie zwiększone zostały wymiary zewnętrzne względem poprzednika. Skoda Superb III jest klasycznym liftbackiem, a w gamie modelowej nie zabrakło również jeszcze bardziej praktycznej odmiany kombi.
czytaj więcej
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4862 mm
Szerokość 1864 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2031 mm
Wysokość 1511 mm
Rozstaw osi 2836 mm
Rozstaw kół - przód 1586 mm
Rozstaw kół - tył 1574 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 1117 mm
Prześwit 160 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1800 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 510 l
Kąt natarcia 13,8 stopnie
Kąt rampowy 12,4 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Średnie spalanie dla Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
5,3
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Wielki test zaliczony, czyli trasa Olsztyn-Toskania. Auto zaskoczyło niskim spalaniem. Średnia prędkość 94km/h, autostrady Polska i Czechy prędkość 160 i więcej, Austria 130, we Włoszech sporo stania w korkach. spalanie 6,6l/100km. Jestem pod wrażeniem. Oczywiście bez ładowani baterii. Spalanie w trasie przy prędkościach 90-100 to ok 3,5 -4,5l/100km. Można zbliżyć się do 2l/100km przy naładowanej baterii i dziadkowym trybie jazdy. Moja tradycyjna trasa to ok. 300km ze startem z naladowaną baterią, przelot ekspresówką przy prędkości ok 160-180km/h. Spalanie z tej trasy zwykle oscyluje ok 7,8l/100km. Przejechałem iv ok 35000km. Bez żadnych problemów.

Usterki Skoda Superb III

Liczba wpisów: 40
Elektronika sterowanie samoczynne
  • Skoda Superb III Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 189 tys. km
Część jestem użytkownikiem skody Superb 3 od niedawna jakieś dwa dni temu wchodząc do samochodu zauważyłem jakieś dziwne sytuacje. 1 . Po załączeniu zapłonu i uruchomieniu się zaniknął całkowice głos radia , głosowe sterowanie nic nie było słuchać, 2 . W tym samym dniu zniknęło wyświetlanie komputera między zegarami, 3. Samoczynnie zamykanie i otwieranie drzwi . 4. Po uruchomieniu samoczynne przełączenie skrzyni biegów DSG na sport a wyświetla normal. Takie są objawy za każdym razem gdy zaliczę i wyłączę samochód poczasie wszystko powraca . Proszę o pomoc lub namiar na kogoś z okolic Katowic
Problem rozwiązany
2 komentarze
wyciek z pompy wodnej
  • Skoda Superb III Liftback 1.4 TSI 150KM 110kW 2015-2018
  • układ chłodzenia
  • 140 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 23
Nie 3
Po przejechaniu ok.138000 km (auto ma 4 lata),zaczęło ubywać płynu w zbiorniku wyrównawczym o czym ostrzegł komunikat dźwiękowy i świetlny.Po dolaniu wszystko wróciło do normy...na jakieś 1000 km.I to samo.Zauważyłem plamy pod samochodem.Po zgłoszeniu się do ASO okazało się ,że do wymiany jest pompa wodna.Koszt 1300zł.Auto jest jeszcze na gwarancji (do stycznia 2020), ale przekroczony jest limit km.W mojej subiektywnej ocenie to jest trochę nie fair,że ogranicza się gwarancję na limit km .Wygląda to tak jakby producent(dealer) w tym przypadku skody wiedział,że po przejechaniu 120 000 km coś się zepsuje.
9 komentarzy
Metaliczne stuki z silnika , przy ruszaniu na biegach 1-2 oraz przy zwalnianiu 1-2.
  • Skoda Superb III Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW 2015-2018
  • silnik
  • 49 tys. km
Dzień Dobry, Posiadam nowego Superba z 2017r, DSG 7 biegów, przebieg 49000, mam metaliczne stuki z okolic silnika, skrzyni. Raz ciszej raz głośniej. Słyszalne przy ruszaniu biegi 1-2, przy zwalnianiu biegi 1-2, na nierównościach kołatanie jakby jakieś blaszki o siebie uderzały. Grzechotanie. Problem wystąpił już przy 15 tyś Serwis ASO wymienił wtedy sprzęgło. Przy 25 tyś problem powrócił, ASO wymieniło Mechatronikę. Jest 49 tyś problem znów powrócił. Samochód nadal na gwarancji, ASO nie chce znać już problemu i unika mnie jak ognia, twierdzi że te modele tak mają i nie da się nic już zrobić. Obecnie Wsparłem się prywatnymi serwisami DSG w Krakowie oraz rzeczoznawcą i otrzymałem odpowiedz że to nadal problem ze skrzynią biegów. Że to Łożyska w skrzyni i przesuwki. Zaznaczę że nie znam się na tym. Serwis prywatny mówi Że trzeba rozebrać skrzynię aby sprawdzić co dzieje się w środku. A skoda tylko nasłuchuje :( Za kilka miesięcy kończy się gwarancja a Skoda ASO Kraków nie widzi problemów. Nagrałem kilkanaście filmików, zbieram właśnie opinie prywatnych serwisów. Jestem zmuszony sprawę załatwiać przez Skoda Poznań. Jeśli ktoś miał problem uprzejmie proszę o pomoc. Sam nie wiem jak już reagować w serwisach ASO w Krakowie. Za każdą uwagę będę niezmiernie wdzięczny - to już moja 4 skoda i pierwszy raz borykam się z serwisem Skody. Proszę o kontakt email (robert.kofin@gmail.com), lub przez platformę autocentrum. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
3 komentarze
Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid