Szukaj

Informacje o Skoda Kodiaq II

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2016 crossover SUV klasy średniej (segment I) był, po niewielkim Yeti, pierwszym pełnoprawnym modelem Skody w segmencie SUV. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2015, prototyp noszący nazwę Vision S. Skoda Kodiaq powstała na platformie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform, podobnie jak m.in. VW Tiguan II generacji oraz Seat Ateca. Model został zaprojektowany przez głównego stylistę Skody, Jozefa Kabana. Nazwa Kodiaq wywodzi się od niedźwiedzia kodiackiego, który zamieszkuje wyspę o nazwie Kodiak położoną u wybrzeży Alaski. Z początku brano pod uwagę także takie nazwy auta jak Snowman oraz Polar.
czytaj więcej
Powagosław

Nadspodziewanie elegancki, a do tego dobrze skonfigurowany, przestronny, praktyczny… Ten samochód Skoda będzie kiedyś wymieniać w gronie najważniejszych wynalazków w swojej historii.

~Powagosław
Luzacjusz

To tylko Skoda, więc pohamuj swój entuzjazm. Czesi mówią, że to dobre auto? Gust mają średni (te wąsy, te fryzury…), poza tym chwalą swoje. Ale w 8 przypadków na 10 to Czesi mają rację, a nie my, więc zaciskamy zęby i zazdrościmy, że to nie FSO.

~Luzacjusz

Skoda Kodiaq II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Kondzio
Skoda Kodiaq II
SUV 2.0 TDI SCR 193KM 142kW
To już jest mój 2 Kodiak, poprzedni w podobnej wersji (diesel 4x4) tylko był 7 osobowy oceniałem 9/10, teraz (jest z 2016 czy 17 roku) daję mu w porównaniu z nowymi autami jakieś 7/10. Nic się nigdy złego nie działo przez te kilka lat, wszystko ok jednak stary nie jest tak wyposażony jak nowy. Obecny, na razie po ok 4 miesiącach po wyjechaniu z salonu również pozytywnie i również daję 9/10. Obecny jest dużo lepiej wyposażony od poprzednika, mam prawie wszystko (brak panoramy – bo roletka jest taka półprzezroczysta i obawiam się, że słońce może nagrzewać wnętrze pomimo zasłoniętej rolety, w innym samochodzie – jak zasłonię roletę, to nie przebija mi słońce do środka, a w skoda kicha – więc nie brałem jej pod uwagę). Ma nawet matrycowe światła, klejone szyby, wyświetlacz head up, wentylowane i z masażem siedzenia – także jest grubo w porównaniu z poprzednikiem gdzie nie było w ogóle wówczas takich opcji (2016 r). Z wad jakie zauważyłem, to pomimo prawie 200 km (chyba teraz to 193 ) czuć tę masę auta, wolno hamuje i ciężko się rozpędza – tzn. teoretycznie dość szybko – ale czuć ociężałość, myślałem, że w nowszym będzie bardziej jak w hybrydach żwawo, szybsza zmiana biegów itp. – a tutaj nic się nie zmieniło. Wkurzający asystenci, tempomat sam hamuje gdy szczyta znak drogowy itp. - to kiepsko, ale lepiej trzyma się pasa ruchu, poza tym poprawili też nagłośnienie canton (jest więcej głośników – "15 sztuk: 12 × speakers, 1 × center, 2 × subwoofers, Amplifier: 1 × DSP amplifier – System power: 725 W, Canton Sound Modes: Canton, Surround, Bass, Stage"). Po ostatnim teście w caroserii aż podotykałem części w kabinie, czy tak trzeszczą i o dziwo nie – wszystko jest dobrze poskładane / spasowane…
4,9
~Mirosław C
Skoda Kodiaq II
SUV 1.5 TSI mHEV 150KM 110kW
Poprzednio miałem Tucsona 1.7 crdi. Chiptuning zrobiony i miał ok 150 km. Škoda ma też tyle ale miękka hybryda i chwilowe wspomaganie silnika bateria pomagają. Samochód dobrze się spisuje a silnik jest wystarczającej mocy. Na razie nie zamierzam podnosić mocy. Chociaż można do 180 km i ok 320 Nm Zobaczę po wakacjach i jeździe w cztery osoby. Samochód Cichy ekonomiczny jak na swoje gabaryty i jak na razie sama radość. Kilka drobnych mankamentów. Np zbyt czuły radar i za szybko ingeruje. Ale idzie obejść lub się przyzwyczaić. Ogólnie polecam
4,8
~Bartek
Skoda Kodiaq II
SUV 2.0 TDI SCR 193KM 142kW
Może najpierw wady w porównaniu do I generacji: 1. Hamulce są w mojej ocenie dużo słabsze 2. Kamery zamontowane w aucie (360) są gorszej jakości 3. Telefon - to mnie irytuje najbardziej . Praktycznie obsługa telefonu przeniosła się na tablet z boku. Nie ma pokrętła którym mogłem wybrać kontakt z listy . Ratuje to tylko wybieranie głosowe asystenta google. Który jak zwykle działa prawie niezawodnie. 4. Reakcja z wyraźnym opóźnieniem na gaz Zalety: 1. Nie trzeba kabla do android auto i działa to na bluetooth znakomicie 2. Jest ciszej w połączeniu z pakietem wyciszonych szyb 3. Jest znacznie fajniej w środku , czysto schludnie i materiały wysokiej jakości 4. Autko wg mnie pali mniej przy mojej jeździe niż poprzedniej generacji 5. Wszytko jest ok poza wadami , które wymieniłem wcześniej. 6. Nie będę ukrywał ale stosunek ceny do jakości , długo się zastanawiałem i nie byłem przekonany co do zakupu kolejnego kodiaq dla mojej 5 osobowej rodziny ale właśnie ten stosunek cena jakość zadecydował , myślałem nad Q7 lub XC90 ale cena prawie dwa razy wyższa za to samo wyposażenie a tak naprawdę zyskałbym niewiele większą ilość miejsca w środku. Dlatego postanowiłem doposażyć ten egzemplarz prawie we wszystko co możliwe a i tak wyszło znacznie taniej niż egzemplarz klasy premium.

Raporty spalania Skoda Kodiaq II

Liczba raportów: 11
Åšrednie spalanie dla Skoda Kodiaq II
6,7 – 7,9
l/100 km
7,0 – 8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Skoda Kodiaq II
SUV Plug-In 1.5 TSI Plug-In Hybrid 204KM 150kW
Fajne dynamiczne auto. Bateria robi robotę żeby rozruszać masę 1,8tony. po przejechaniu 2000km mogę powiedzieć tak o spalaniu: zasięg na baterii przy płynnej jeździe w warunkach sprzyjających to do 100km. Jeśli naładowana jest bateria to w trybie hybrydowym na trasie spalanie całkiem przyjemne przy 120km/h 6ltr. po mieście spali koło 4l/100km. Na trasie w zależności od jazdy bateria wystarczy na max w trybie hybrydowym 250-300km, później będzie się jechało na samej benzynie, a tu spalanie to już wir w baku, Jadąc sam w nocy przy 90km/h na tempomacie palił 9l/100km. podsumowując: Jeśli się w większości poruszamy koło domu i po mieście lub trasy do 200km to bardzo ekonomiczne auto, dające przyjemność z jazdy (oczywiście pamiętając o tym żeby mieć w miarę na bieżąco doładowywaną baterie).
11,0
Skoda Kodiaq II
SUV 1.5 TSI mHEV 150KM 110kW
Za mały silnik na to auto, spalanie większe niż nie jeden silnik V6 starszych geneneracji :)
7,0
Skoda Kodiaq II
SUV 2.0 TDI SCR 193KM 142kW
Na trasie pali około 5,5-7 litrów. W mieście 7-10 zależy ile korków i świateł.
Skoda Kodiaq II