Szukaj

Informacje o Skoda Karoq Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie czeskiego producenta Karoq zastąpił model Yeti. Tak jak jego większa siostra - Skoda Kodiaq, model pod względem stylistycznym bazuje na rozwiązaniach przedstawionych w prototypie z roku 2016 o nazwie Vision S Concept. Skoda Karoq powstała także na tej samej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Tiguan drugiej generacji oraz Seat Ateca). Nazwa auta wywodzi się z zespolenia słów „kaar’raq” (samochód) oraz „ruq” (strzała) w języku ludu zamieszkującego wyspę Kodiak położoną u wybrzeży Alaski.

 

czytaj więcej
Powagosław

Karoq wygląda poprawnie, jest logicznie skomponowany w środku i na zewnątrz. Nie ma oczywistych słabych punktów, które dyskwalifikowałyby go w podbiciu rynku kompaktowych i subkompaktowych crossoverów. W Polsce raczej na pewno będzie bestsellerem.

~Powagosław
Luzacjusz

Pomijając naprawdę absurdalną nazwę (następnego SUV-a proponuję nazwać Netopereq, będzie jakoś raźniej), Karoq jest ok. Nie straszy, ale też nie uwodzi. Może po prostu się przyzwyczailiśmy. W segmencie kompaktowych SUV-ów nie ma ani jednoznacznie pięknych, ani brzydkich samochodów. Więc co się liczy? Nie wiem, może cena?

~Luzacjusz

Skoda Karoq Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4384 mm
Szerokość 1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2025 mm
Wysokość 1629 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Rozstaw kół - przód 1576 mm
Rozstaw kół - tył 1541 mm
Zwis przedni 875 mm
Zwis tylny 875 mm
Prześwit 196 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1058 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 920 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1630 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 521 l
Kąt natarcia 18,3 stopnie
Kąt zejścia 18,4 stopnie
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,5
~Darek
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Autko ładne, wygodne,dobrze się prowadzi,ale niestety ma wadę fabryczną.Jeśli dobrze się wsłuchać przy wyciszonym radiu słychać co jakiś czas pisk w kabinie raz dłuższy a raz tylko krótkie pojedyncze piśnięcie(mocno irytujące).Zgłosilem to w serwisie po czym miałem przejażdżke z mistrzem serwisu.Poczatkowo stwierdził że nic nie słyszy,w momęcie gdy usłyszał oznajmił mi że nie ma pojęcia skąd te piski dochodzą i od czego mogą być,po czym na koniec przejażdżki żeby umyć ręce jak to serwis stwierdził że połowa ludzi to słyszy a połowa nie(czyli jednak jest)Dostałem innego Karoqa żeby się przejechać i sprawdzić czy w innym jest tak samo,no i niestety łudziłem się że będzie lepiej i w moim aucie po prostu coś jest nie tak,myliłem się,przejechałem ledwie 500 metrów i też zaczęło piszczeć,czyli jednak spora wada i pozostaje liczyć że będzie z tego powodu jakaś akcja serwisowa i to naprawia.
4,9
~Adriano
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Na początku poszukiwań nowego samochodu Skody w ogóle nie braliśmy pod uwagę. Jednak przypadkowo zajechaliśmy na Modlińską i Karoq nas zauroczył od pierwszego wejrzenia. Klasyczny wygląd, bardzo przestronny jak na swoje gabaryty, nieźle wykończony, dużo praktycznych schowków i rozwiązań, duży bagażnik, dobrze wyposażony w rozsądnej cenie w porównaniu do konkurencji. Dodam tylko, że testowaliśmy wiele SUV-ów (Toyota Rav4, Honda HRV, Nissan Qashqai, Mazda CX5, Ford Kuga, Kia Sportage, Hunadi Tucson itd). Największe szanse u nas miała Mazda CX5 i Kia Sportage jednak po jazdach próbnych i wszystkich za i przeciw wróciliśmy do Skody.
4,6
~as3011
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Ogólnie fajny samochód mało pali, dynamiczny silnik rewelacyjne światła, spory bagażnik, ale ma też swoje wady: elektronika żyjąca własnym życiem, przeniesienie napędu tj. skrzynia biegów i hałasująca dwumasa
Średnie spalanie dla Skoda Karoq Crossover Facelifting
6,8
l/100 km
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
Średnie spalanie latem w cyklu mieszanym to 6,7 przy 17 tys. km, późną jesienią i zimą na 11 tys. km średnio 7,2 l. Cykl najbardziej mieszany jak można to sobie wyobrazić. Na trasach autostradowych granica dobrego spalania to 140-145 (na tempomacie utrzyma 7,2 na prostej drodze), poniżej tego wyniki zachwycające. Na krajówkach można jechać dynamicznie, ale przy spokojnej jeździe praktycznie zawsze jestem poniżej 6,0l. Jedynie w mieście na nierozgrzanym silniku i krótkich odcinkach potrafi wyskoczyć powyżej 8,0, chociaż DSG w mieście skutecznie zniechęca do większej dynamiki. Jak na ten gabaryt i występowanie 4x4 (na S8 praktycznie przez cały rok mocne wiatry) jestem bardziej niż zadowolony.
6,2
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Wyniki dla skrzyni DSG po przejechaniu około 10tys. km od marca do lipca na fabrycznych letnich oponach. Krajówki: rozsądna jazda (przepisowo +/- 20km/h) to spalanie około 5,5-6.0l. Wyższe spalanie tylko w przypadku napotkanych znacznych utrudnień, lub gdy wyjątkowo się śpieszę. Autostrady: Trasa Wrocław - Warszawa (S8, A1, A2) cały czas tempomat aktywny na 140km/h odpowiednio 6.5l dla pustego auta i samego kierowcy oraz 7,1 dla czterech dorosłych z bagażnikiem zapakowanym po dach i torbami pod nogami, stała prędkość 140km/h na w miarę płaskich odcinkach przy dobrych warunkach to około 6.3l +/-0.2l. Miasto: tu nie bardzo mogę się wypowiedzieć, 'ale': bardzo krótkie trasy (2-5km) po małym mieście to około 8-9l. Z kilku dni w Warszawie wychodziło mi 6.5-7l ale nie trafiłem na jakieś ekstremalne korki. ŚREDNIO: 6.8-7.0l - auto używane na co dzień w małym mieście (bez korków, ale często na krótkich odcinkach na zimnym silniku); 1-2x w miesiącu ~800km tras szybkiego ruchu plus ~300km krajówek; do tego wyjazdy okazjonalne.
6,9
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
W mieście od 7.5 do 10. W trasie przy oszczędnej jeździe na tzw dziadka myslę że dałobysie zejść poniżej 5 . Przy normalnej jeździe tzn równo ze wszystkimi uczestnikami ruchu około 6 do 6.5 (trasa warszawa Garwolin)

Usterki Skoda Karoq

Liczba wpisów: 5
Jednostajne stuki
  • Skoda Karoq Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 27
Nie 3
Mam dziwne głuche, nie metaliczne, jednostajne (rytm nie przyspiesza w zależności od obrotow - jest taki sam) pukanie na wolnych obrotach, tak do 1900 RPM, lub przy bardzo wolnej jeździe nie przekraczającej podanej wartości obrotów. Po przekroczeniu 2000 RPM i powrocie do niskich obrotów (800 RPM) przez chwilę dźwięk ustaje, ale zaraz wraca. Najbardziej słychać na chłodnym silniku, lecz po dłuższej jeździe też można usłyszeć bardzo delikatne pukanie. Zdaża się, że przy 800 RPM dźwięk samoczynnie ustanie na chwilę lecz zaraz powróci. Proszę o sugestie co to może być.
25 komentarzy
Po przejechaniu 112tys km zaczął występować wpierw mało słyszalny szum z okolic rozrządu po przejechaniu tysiąca km zawsze rano na ostygniętym silniku po odpaleniu szum już był słyszalny i po dodaniu gazu już było słychać metalowy pisk .po około 2minutach wszystko zanikało była normalna praca silnika z pełną kultura nic nie pokojacego .zdialem pasek z osprzętu i rano dalej był szum .Więc już dłużej nie czekałem tylko mechanik wymienił cały rozrzad i to był pewny traf pompa wody -głośny pisk chrobotanie suchego łożyska oraz rolka napinająca luz na łożysku i chrobotanie .Nagrałem filmik z uszkodzonymi czesciami
  • Skoda Karoq Crossover 1.6 TDI 115KM 85kW 2017-2020
  • nadwozie
  • 112 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Samoistne pęknięcia kloszy przednich lamp w opcji ful led .w octavii z żarówkami tego nie bylo
niedopasowana klapa bagżnika
  • Skoda Karoq Crossover
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Różnica pomiędzy karoserią a klapą bagażnika (odstaje) wynosi ponad 5 mm strona prawa .Strona lewa prawie dobrze.
Skoda Karoq Crossover Facelifting