Szukaj

Informacje o Skoda Felicia II Hatchback 1.9 D 64KM 47kW 1998-2001

Lata produkcji: 1998 – 2001
Segment: Auta małe
Druga generacja Felicii debiutowała w 1998 roku. Auto niewiele różniło się od swojego poprzednika. Zmiany objęły między innymi atrapę chłodnicy, zderzaki oraz wyposażenie wnętrza. Niedługo po zaprezentowaniu modelu, jego oferta powiększyła się o wersję Blue Sky z automatycznie rozsuwanym dachem. W 2000 roku Felicia zwyciężyła w konkursie Top Budget Car magazynu Auto Express. Choć w 1999 roku samochód został zastąpiony modelem Fabia, jego produkcja zakończyła się dopiero w 2001 roku.
czytaj więcej
Produkowany od 1998 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 64 KM (47 kW) przy 4300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 124 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Zapłon samoczynny
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Suchy
Skoda Felicia II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
JUŻ TAKICH AUT NIE PRODUKUJĄ i to jest najsmutniejszy fakt w historii.Sympatyczne, bezawaryjne i bardzo ekonomiczne auto.Ekonomika sprawia że wybaczyć można brak prestiżu. Passat(itp.) może i jest lepiej postrzegany ale polak kupi i doprowadzi go do ruiny bo serwis drogi ale sąsiad pozazdrości...Polska to kraj dziwny. Ale moi znajomi którzy mieli okazje odbyć ze mną przejażdżkę już nie patrzą na samochód z uśmieszkiem politowania, w bagażniku wożę linkę holowniczą bo to właśnie ich \"wypasione fury\" prosiły sie już kilkukrotnie o podciągnęcie do znajomego warsztatu. W końcu wiem dlaczego zrezygnowałem z droższych, wyposażonych aut:)
3,7
~borowka
Skoda Felicia II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Jestem pierwszym właścicielem. Samochodu używam stosunkowo duzo. Sprawuje sie dobrze ale po 5l uzytkowania pojawia sie korozja tylnej czesci nadwozia, nadkola, wneki progowe tylnych drzwi i tylna maska. Mankamentem tego modelu (1.9d) jest lukasowska pompa wtryskowa, nawet sama sie nie odpowietrza a pompy bosha stosowane juz w VW GOLF MK1 robily to samoczynnie. Sterownik sterowania grzaniem swiec awaryjny nienaprawialny stosowany byl rowniez w VW i AUDI Nawt w tych autach sie to sypalo Szkoda tylko ze to tyle kosztuje 1300zl
3,9
~michał
Skoda Felicia II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Mimo,że autko ma troszkę minusów, służy mi dzielnie, bez poważnych wpadek. Nigdy nie zawiodło i dlatego taka wysoka ocena końcowa, silnik bez zarzutu, ani śladu korozji, i mam nadzieję że jeszcze troszkę pojeżdżę bo szkoda sprzedawać.
Średnie spalanie dla Skoda Felicia II Hatchback 1.9 D 64KM 47kW 1998-2001
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Skoda Felicia II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Silnik to wół roboczy - nie ważne czy wiezie 4 osoby czy tylko kierowcę - pali tyle samo. Silniki te były w Golfach I,II a ten pochodzi z podzespołami z III, były też w Passatach i jako auta robocze kulały po 800 tys. i nawet milion bez remontu. Silnik przetrwa auto, które prędzej zgnije niż motor się zajeździ. W feli gniją: tradycyjnie klapa no i progi koło tylnych kół. Drobne i rzadkie usterki tanie w naprawie. Do baku można nasikać i tak pojedzie - a tak serio to jak z każdym autem: na red bullu (oranżadzie) się nie jeździ, na Neste i no-name´ach odradzam (fela to muł, a po Neste muł do kwadratu). Grunt to lać dobry olej w michę, wymieniać można spokojnie co 10 tys km (indtrukcja radzi 7,5k, ale nawet w ASO mówili, że jak zadbane od początku to te 10k jest ok).
5,9
Skoda Felicia II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
TANI JAK BARSZCZ!!! IDEALNY DLA STUDENTA:) Spali od 4,5 w trasie do 7,5 w miescie(ale jak dajesz po garach jak wariat) normalnie ponad litr mniej.Przegląd podstawowy w ASO z częściami ok. 300 zł u znajomych mechaników taniej ale niewiele. Części praktycznie za darmo w porównaniu z moją ostatnią Sonatą.
5,8
Skoda Felicia II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Ostatnio testowałem ile mi spali na trasie przy 80kmh i woow spaliła tylko 4 litry na 100 ,bardzo mi się to spodobało ale jest to jazda okrutnie monotonna, ten silnik starasznie nielubi wysokich obrotow ,przy 120kmh to jest jakies 3000tys obrotow pali jakies 7,5 a jak daje ostro po gazie to pali 8 , jest to zajebisty silnik:D !! .....

Usterki Skoda Felicia II

Liczba wpisów: 41
Jak regulować częstotliwość wahnięć wycieraczek? w?
  • Skoda Felicia II Hatchback
Nie wszyscy użytkownicy tego modelu wiedzą, że producent przewidział możliwość regulacji częstotliwości wahnięć wycieraczek szyby przedniej w trybie pracy przerywanej. Aby skorzystać z tej funkcji należy: 1. Przesunąć dźwignię wycieraczek w dół - nastąpi przetarcie szyby jeden raz. 2. W uzależnionym od intensywności opadów czasie włączyć tryb pracy przerywanej. 3. System zapamięta interwał czasowy od włączenia wycieraczek do ich ponownego uruchomienia i wahnięcia odbywać się będą w czasie zaprogramowanym przez użytkownika.
Problem rozwiązany
Pękająca przednia szyba
  • Skoda Felicia II Hatchback 1.3 68KM 50kW 1998-2001
  • nadwozie
Właścicieli Skody Favorit i Felicii bardzo często trapi usterka polegająca na pękaniu szyby przedniej. Przyczyną tej dość kłopotliwej i zarazem kosztownej usterki jest niedostateczna sztywność nadwozia, które zbyt mocno poddaje się siłom działającym na nie podczas przejeżdżania różnego rodzaju nierówności. Rozwiązaniem problemu jest zamontowanie pod maską silnika rozpórki łączącej przednie amortyzatory. Ma ona za zadanie zwiększenie sztywności nadwozia. Rozpórkę można nabyć jako wyposażenie dodatkowe. W wersjach GLX była montowana fabrycznie.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak zabezpieczyć auto przed zimą?
  • Skoda Felicia II
Na stacjach można dostać silikon do uszczelek. Dzięki niemu uszczelki nie przymarzają. U mnie się sprawdził ten patent. Wszystkie metalowe elementy zamka można potraktować odmrażaczem do zamków. Nie tylko wkładać w dziurkę od klucza i psikać, ale też popryskać z wierzchu mechanizm zatrzaskujący, starając się dotrzeć we wszystkie zakamarki. W zimie dobrze robi nalanie trochę denaturatu[drink] do paliwa. Ja leję dwie setki na cały bak. Oczywiście można też kupować amerykańskie Water Removery i inne takie preparaty, ale w gruncie rzeczy to to samo tylko że kilka razy droższe :-) I PAMIĘTAJCIE ABY ZAMYKAĆ WENTYLACJE PO SKOŃCZONEJ JEŹDZIE!!! Przy mrozach -20 to nie pomoże, ale przy 0 temperaturach na pewno nie będą wam marzły szyby od środka (ja tak niestety miewałem). Odkąd zamykam wentylacje w samochodzie jest o wiele cieplej podczas wsiadania, nawet kiedy samochód nie jeździł od kilku dni. Kiedyś nawet przy -3, kiedy samochód był przysypany grubą warstwą śniegu miałem w aucie ponad 10 stopni w plusie!
Problem rozwiązany
Skoda Felicia II Hatchback