Szukaj

Informacje o Skoda Fabia II Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku na początku roku 2007, druga generacja Skody Fabii pod względem wizualnym upodobniła się do modelu Roomster. Po nadwoziu auta widać także inspiracje: z nowego Suzuki Switf (tył), a także Mini (biały dach). Wygląd Fabii stał się o wiele bardziej atrakcyjny, a przy tym auto stało się nie dość że ładniejsze, to także większe od poprzednika. Skoda Fabia II oferowana była w wersjach hatchback oraz kombi. Wariant sedan wycofano z produkcji ze względu na niewielkie zainteresowanie.
czytaj więcej
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10 m
Długość 4247 mm
Szerokość 1642 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1886 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Rozstaw kół - przód 1433 mm
Rozstaw kół - tył 1426 mm
Zwis przedni 860 mm
Zwis tylny 922 mm
Prześwit 135 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 989 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1380 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1383 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1485 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 505 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 958 mm
Szerokość bagażnika 1364 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 959 mm
Kąt natarcia 14,1 stopnie
Kąt zejścia 12,1 stopnie
Maksymalna ładowność 530 kg
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~sawa2204
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Mogę to w skrócie napisać tak: piękna historia i smutne zakończenie. Samochód użytkowałem przez dwa lata, nie bałem się wyjechać w dalekie podróże po Europie, chociaż na codzień dojeżdżałem nim do pracy. Jeździło się prawie za darmo. Był to trochę wół roboczy, nie dbałem o wygląd samochodu. Nie było poważniejszych usterek, jedyne co robiłem to seriwsy olejowe. Duży i fajnie przemyślany bagażnik. Z minusów słabe wyposażenie. Moja historia z tym pojazdem zakończyła się awarią wtryskiwacza, którego wartość była na tyle wysoka, że przy przebiegu ponad 330kkm postanowiłem sprzedać samochód komuś, kto już samodzielnie go naprawi.
4,0
~Arille
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Auto przez 3 lata służyło jako moje auto służbowe. Z zawodu jestem Przedstawicielem Handlowym, więc auto nie miało lekko- w ciągu dnia wiele razy odpalane i gaszone, często pracowało na wysokich obrotach i przewiozło TONY ładunku, w dużej mierze po mieście, a więc dziurawych drogach, policjantach itd. Mogę z czystym sumieniem polecić ten samochód, to wół do pracy. Choć nie zachwyca ani wyglądem, ani osiągami to zdobywa serce swoją prostotą, bezawaryjnoscią, pojemnością i przemyślanymi rozwiązaniami. Przez te lata użytkowania nic się z nim nie działo, wymiana wyłącznie części eksploatacyjnych poza problemami z gazem- oryginalny Landi Renzo jest za delikatny na nasz słabej jakości gaz.. Po 90 tys km do wymiany były wtryski i reduktor (1500zl). Reszta to standardowe przeglądy co 15 tys km z wymianą wszystkich filtrów (gazowych również eniez) i oleju.
3,5
~Paweł
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Ogólnie jestem zadowolony z tego auta. Kupiłem nową a Skodę dlatego bo chciałem z automatem (żona chciała). Po kilku latach stwierdzam, że automat to bardzo fajna sprawa w szczególności do dużego miasta (Warszawa). Na plus: duży bagażnik, dość przestronne wnętrze i jak na razie nie mam większych usterek. Do minusów: wygląd zewnętrzny i wewnętrzny (jakość materiałów) , niewygodny fotel kierowcy. Podsumowują jestem zadowolony ze Skody. Kupując auto budżetowe liczyłem się z pewnymi niedociągnięcie ale chciałem samochód z dobrym automatem i dużym bagażnikiem. I takim samochodem jest Fabia.
Średnie spalanie dla Skoda Fabia II Kombi Facelifting
5,7 – 8,7
l/100 km
5,0 – 5,3
l/100 km
7,1 – 8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Witam,mam silnik 1,6 tdi 75km.troszkę słabo się zbierała powyżej 100 km/h,wyprzedzanie na autostradzie to już była męka(5 osób w aucie),średnie spalanie 5l ,zrobiłem chip tuning i powiem szczerze auto ożyło,teraz moc 130 koników daje rady,auto pięknie się zbiera- przyjemnosć z jazdy 100% wzrosła -wyprzedzanie bezproblemowe od 100 do 140 jakieś 5s - przy prędkości 120 km/h stałe - spalanie 4 l -- pojechałem na weekend majowy (autostrada,drogi zwykłe,miasto-korki),auta nie oszczędzałem na autostradzie-średnia 130 a bywało i 180 :) . spalanie wyszło mi 460 km= 22.6l ropy,dlatego polecam dla tego silnika zrobienie chip tuning-auto pali tyle samo lub mniej a przyjemnosć z jazdy 100% większa. :)
4,6
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Spalanie niskie, każda poważniejsza interwencja mechanika pogarsza spalanie, wymiana paska rozrządu po 200.000 zwiększyła spalanie o ok. 0,5 do 0,8L/100km, zmiana EGR i dodanie ok. 25KM software tuning zwiększyło spalanie o 0,2-0,3 L/100km, oryginał fabryczny nie do pobicia w ecodrivingu jaki stosuję na długich trasach, doskonały fotel fabryczny na długich trasach, wysiadam nie zamęczony nawet po 800km jazdy! Ogólnie bije VW na głowę, choć to jest VW ale poprawiony przez Czechów no i Panie chroń przed naszymi flachowcami :)
8,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Fabiana jest moim autem służbowym, przejąłem je z przebiegiem 65 tyś i zrobiłem ponad 35 tyś od tego czasu, więc mogę co nieco powiedzieć. Obecnie auto ma ponad 100 tyś km przebiegu, z czego 65% to miasto. Jestem przedstawicielem handlowym, więc jak to bywa z PH- ciągła walka z czasem, auto bardzo często załadowane towarem i materiałami, a oszczędna jazda to raczej abstrakcja. Klima włączona cały rok, a spalanie wygląda następująco: 100% miasto, z dociążeniem i dynamiczną jazdą- 10-11,5(zima) , miasto bez załadunku i dynamicznej jeździe 9-10,5 (zima), miasto z rozsądną jazdą na pusto 7-9 l LPG. W trasie Fabiana pali od 6,5l (oszczędna jazda bez załadunku) do 11l (dociążona i dynamicznie). To auto jest mułem do pracy, jest naprawdę mocno eksploatowane a od nowości poza częściami eksploatacyjnymi wymieniane były wtryski gazu (1000zł- fabryczna instalacja Landi Renzo), elektrozawór gazu, co jest spowodowane niestety kiepską jakością gazu w Polsce i wrażliwą instalacją fabryczną Landi Renzo. Co do komfortu... cóż, auto jest nudne, bez wodotrysków, po przejechaniu 400 km kierowca trochę się męczy. Auto kiepsko wyciszone, a silnik 1.4 i 85km do dynamicznej jazdy potrzebuje kręcenia na wysokich obrotach. Do 110km/h względnie, powyżej hałas naprawdę męczy. Reasumując, auto rewelacyjne na flotę lub dla kogoś kto nie szuka luksusu, a stawia na pierwszym miejscu ekonomiczność, bezawaryjność i względnie tanie naprawy w razie potrzeby. Jeśli Fabia z tym silnikiem, to tylko z gazem, nie rozumiem po co przepłacać na benzynie.

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40
Nie równo pracuje, silnik gaśnie
  • Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW 2010-2014
  • silnik
  • 199 tys. km
Witam postaram się prosto opisać swoją sytuację, niestety nie znam się na samochodach więc przepraszam za brak fachowych słów. Zaczęło się od tego,że wyświetlila się kontrolka awarii świateł zewnętrznych. Po uruchomieniu ponownie samochodu kontrolka zgasła. Następnie po przejechaniu kilku km samochód zgasł 2 razy przy wciśniętym sprzęgle i hamulcu. Zatrzymaliśmy się na parkingu i na wolnych obrotach silnik nie równo pracował wraz z tą nierówna praca migała żarówka wewnątrz samochodu (nie wiemy czy to ma duże znaczenie czy to zabieg okoliczności) Później na parkingu przy odpaleniu zgasł jeszcze 2 razy za 3 razem odpalił normalnie i nic się nie działo. Na drugi dzień mąż jechał 60 km nic się nie działo wszystko super. 3 dnia po przejechaniu 10 km auto zaczęło szarpać i nierówno pracować. Po kilku godzinach mąż odpali samochód i wyświetliły się kontrolki silnika epc i kontroli trakcji. Proszę o pomoc jakąś radę mamy samochód od 3 dni a już takie akcje. Dodam,że podczas kupna i na przeglądzie zero zastrzeżeń.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Wentylator.
  • Skoda Fabia II
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 20
Nie 5
W Skodzie Roomster prawie zawsze stuka z prawej strony w okolicy schowka, podszybia, serwis po tygodniu szukania demontażu całej deski stwierdził, że na wentylatorze jest duży luz i to on powoduje te stuki, więc trzeba czekać na udoskanelenie tego wentylatora. Wszyscy co mają podobny problem mogą śmiało zgłaszać się w serwisie. Stuki najbardziej słyszalne na kostce brukowej, terenie piaszczystym i na innych nierównościach. Problem ten też występuje w Fabii II, ponieważ zastosowano tam ten sam wentylator.
9 komentarzy
Woda w bagażniku.
  • Skoda Fabia II Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW od 2007
  • inne
W bagażniku w miejscu na koło zapasowe zbiera się woda. Pół roku temu w ASO stwierdzili, że to źle zamocowane uszczelki wywietrzników bagażnika (są pod zderzakiem). Teraz znowu mam ten sam problem - uszczelki są całkowicie utlenione, czyli muszą być poddane jakimś czynnikom, które je niszczą - może nadmiar wody. Auto suszy się w serwisie, ja jestem wkurzona, bo pozostało mi pół roku gwarancji, a co potem... Mechanicy nie wyglądają na takich co chcą ustalić prawdziwą przyczynę tej powodzi...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Skoda Fabia II Kombi Facelifting