Szukaj

Informacje o Skoda Fabia II Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku na początku roku 2007, druga generacja Skody Fabii pod względem wizualnym upodobniła się do modelu Roomster. Po nadwoziu auta widać także inspiracje: z nowego Suzuki Switf (tył), a także Mini (biały dach). Wygląd Fabii stał się o wiele bardziej atrakcyjny, a przy tym auto stało się nie dość że ładniejsze, to także większe od poprzednika. Skoda Fabia II oferowana była w wersjach hatchback oraz kombi. Wariant sedan wycofano z produkcji ze względu na niewielkie zainteresowanie.
czytaj więcej
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10 m
Długość 4000 mm
Szerokość 1642 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1886 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Rozstaw kół - przód 1433 mm
Rozstaw kół - tył 1426 mm
Zwis przedni 860 mm
Zwis tylny 675 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 989 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1380 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1384 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 315 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 958 mm
Szerokość bagażnika 1224 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 703 mm
Kąt natarcia 14 stopnie
Kąt zejścia 16,2 stopnie
Maksymalna ładowność 530 kg
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Tomek
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Auto kupiłem nowe w salonie z instalacją LPG. Przez 13 lat i 201 tys. km nigdy mnie nie zawiodła, zero awarii. Oprócz oleju, filtrów, świec, parownik LPG (po 100 tys) i wtryski (po 180 tys), 2xrozrządu, 2x komplet hamulce, absolutnie nic się nie wydarzyło. Akumulator wymieniłem po 12 latach profilaktycznie przed wyjazdem do Chorwacji (żeby nie padł w korkach przy klimie). W tym roku poza normalnym serwisem musiałem wymienić gumy drążka stabilizatora ponieważ przy przejazdach przez progi było je słychać i sterowanie szyby kierowcy trzeba było przelutować styki (w drzwiach w tym modelu gromadzi się wilgoć). Konserwacje zrobiłem po 11 latach, tłumik wciąż oryginalny mimo że na LPG. Jednym słowem super oszczędny i nie zawodny samochód.
4,4
~Mateusz
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Fabianka... krążownik polskich autostrad, król lewego pasa. Innymi słowy, ulubione auto dla handlowców. Osobiście handlowcem nie jestem, ale auto użytkowałem jako służbowe przez kilka lat. Użytkowałem model powyżej 150 tyś km więc opinia powinna być przydatna dla osób które się zastanawiają nad kupnem około 7-10 letniego auta z ostatnich roczników. Ogólnie jest to fajne autko do jazdy miejskiej i mieszanej. Szpetna jak noc, ale nie można jej odmówić praktyczności i przestronności wnętrza. Na dłuższe trasy trochę niewygodna, przy większych prędkościach niestabilna. Auto pod wieloma względami przeciętne. Sporo zależy czego szukamy i jakie mamy oczekiwania.
2,9
~autopasje
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Kupiłem samochód NOWY i po roku zaczęły mi się blokować PASY BEZPIECZEŃSTWA. Żeby zapiąć pas trzeba było mieć 2 minuty dodatkowe... Na pas od skody czekałem 3 lata po 3 latach zadzwoniłem i mi powiedzieli że pas powinien za około pół roku dojść... no ale w końcu doszedł. Po kolejnym roku użytkowania samochód zaczął wchodzić na za wysokie obroty klima odgrzybiana co roku itp ale wali od niej jak na wsi od nawozu ! w serwisie robione było nowe oprogramowanie LECZ gdy wyjechał z nowym silnik tak jakby miał spadek mocy... Oczywiście w skodzie sądzili że wszystko jest ok... W aucie po tygodniu stania w garażu zapiekły się hamulce aut nie chciało za nic w świecie ruszyć na luzie potem udało się go wypchnąć ale i tak nie polecam auta dla nikogo !
Średnie spalanie dla Skoda Fabia II Hatchback Facelifting
6,2 – 8,6
l/100 km
5,1 – 6,2
l/100 km
6,7 – 8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Na początek powiem, że komputer zawyża spalanie o 0.5 L. Auto w mieście latem na krótkich odcinkach przy nie do końca rozgrzanym silniku z dużą ilością parkowania, styl jazdy raczej ekonomiczny z małą ilością hamowania spala 6.7 litra. Przy jeździe autostradą z prędkością 140 km/h w pełni załadowany z klimatyzacją pali 5.8 L. Przy prędkości 160 km/h spalanie rośnie do 7.5 litra, ale ciekawe jest, że jak się ciśnie samochód do oporu nawet pod 180 km/h to nie przekroczyło 7.6 litra. Przy spokojniejszej płynnej jeździe ok 90-100 km/h można zejśc do 4.5 litra a pewnie nawet i mniej. Ale teoretycznie ze względu na filtr cząstek stałych i dwumasę nie powinno się jeździć wolno za miastem. Żeby wypalić DPF potrzeba 15 minut nieprzerwanej jazdy na 2500 obrotów czyli niecałe 140 km/h. Jeśli natomiast chodzi o dwumase nie powinno się dusić silnika poniżej 1500 obrotów. Auto mam 7 miesięcy, bywają okresy, że jeżdżę przez 1 miesiąc tylko po mieście na krótkich odcinkach i jak na razie z DPFem nie ma problemu. Ostatnio przejechałem 600 km: 55% miasto, 20% autostrada (140-150 km/h), 25% trasa i spalanie wyszło 6.0. Ogólnie spodziewałem się mniejszego spalania. Wcześniej miałem VW Polo z silnikeim 1.9 TDI 100 Km. Spalanie było porównywalne albo nawet niższe, ale przyjemność z jazdy DUUUUUŻO większa.
6,5
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.2 HTP 70KM 51kW
Na poczatku palił duzo do 3 tys kilometrów około 7litr benz.. pozniej załozyłem gaz ale nie w serwisie bo maja gorszej generacji i dodatkowo pobiera paliwo w czasie jazdy , wiec załozyłem gaz z wyzszej półki niz w salonie kubox hana stag 300 , obecnie pali mi około 6 litrów gazu przy spokojnej jezdzie do 105 na godz trasa . autko polecam mam klime , esp .el. szyby . c. zamek ,komputer , pakiet oswietlenia czujniki cofania i to wszystko za 30.500zł i NÓWKA wiem ze ktos powie ze to szrut , ale kup sobie audi albo passata z silnikiem 2.0 tdi to zobaczysz jak na dzień dobry dwumas ,pompowtryski ,i elektronika , GŁOWICA ITP. a wiec polecam nówki . nastepne bedzie rapid 1.2 mpi z gazem i z bagaznikiem 550litrów polecam proste silniki bezynowe lub starego typu diesle 1600 vw 1900 vw 1900sdi opel astra 1700d opel corsa 1500d bmw 324 desel mercedes 2000 desel . nowe diesle juz z nimi koniec ELEKTRONIKA ICH WYKONCZYŁA . POZDRAWIAM
4,3
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Ekonomiczność daję ocenę 5 za spalanie. jak by mojej fabianki nie męczyć to i tak spalanie będzie wynosić ok 5l! a przypominam to auto służbowe i mam karte flotową. Kilka razy uskuteczniałem ekodriving i wtedy spalanie w trasie wynosiło ok 3,8l! (zmierzone na odcinku 4,5tys km) spalanie jest wielkim atutem auta. Auto jest na gwarancji i serwisowane w ASO co do cen obsługi nie wypowiadam się bo nie ja ponoszę koszty ale ceny przeglądów wynoszą od 600zl do 1000zł (wymienane były wycieraczaki klima i inne a te usługi w ASO sa drogie - wycieraczki 150zl)

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40
Nie równo pracuje, silnik gaśnie
  • Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW 2010-2014
  • silnik
  • 199 tys. km
Witam postaram się prosto opisać swoją sytuację, niestety nie znam się na samochodach więc przepraszam za brak fachowych słów. Zaczęło się od tego,że wyświetlila się kontrolka awarii świateł zewnętrznych. Po uruchomieniu ponownie samochodu kontrolka zgasła. Następnie po przejechaniu kilku km samochód zgasł 2 razy przy wciśniętym sprzęgle i hamulcu. Zatrzymaliśmy się na parkingu i na wolnych obrotach silnik nie równo pracował wraz z tą nierówna praca migała żarówka wewnątrz samochodu (nie wiemy czy to ma duże znaczenie czy to zabieg okoliczności) Później na parkingu przy odpaleniu zgasł jeszcze 2 razy za 3 razem odpalił normalnie i nic się nie działo. Na drugi dzień mąż jechał 60 km nic się nie działo wszystko super. 3 dnia po przejechaniu 10 km auto zaczęło szarpać i nierówno pracować. Po kilku godzinach mąż odpali samochód i wyświetliły się kontrolki silnika epc i kontroli trakcji. Proszę o pomoc jakąś radę mamy samochód od 3 dni a już takie akcje. Dodam,że podczas kupna i na przeglądzie zero zastrzeżeń.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Wentylator.
  • Skoda Fabia II
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 20
Nie 5
W Skodzie Roomster prawie zawsze stuka z prawej strony w okolicy schowka, podszybia, serwis po tygodniu szukania demontażu całej deski stwierdził, że na wentylatorze jest duży luz i to on powoduje te stuki, więc trzeba czekać na udoskanelenie tego wentylatora. Wszyscy co mają podobny problem mogą śmiało zgłaszać się w serwisie. Stuki najbardziej słyszalne na kostce brukowej, terenie piaszczystym i na innych nierównościach. Problem ten też występuje w Fabii II, ponieważ zastosowano tam ten sam wentylator.
9 komentarzy
Woda w bagażniku.
  • Skoda Fabia II Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW od 2007
  • inne
W bagażniku w miejscu na koło zapasowe zbiera się woda. Pół roku temu w ASO stwierdzili, że to źle zamocowane uszczelki wywietrzników bagażnika (są pod zderzakiem). Teraz znowu mam ten sam problem - uszczelki są całkowicie utlenione, czyli muszą być poddane jakimś czynnikom, które je niszczą - może nadmiar wody. Auto suszy się w serwisie, ja jestem wkurzona, bo pozostało mi pół roku gwarancji, a co potem... Mechanicy nie wyglądają na takich co chcą ustalić prawdziwą przyczynę tej powodzi...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Skoda Fabia II Hatchback Facelifting