Debiutująca na rynku w roku 1985, pierwsza generacja Seata Ibizy (symbol 021A), była następcą modelu Fura. Auto powstało w oparciu o Fiata 127, a projektantem jego nadwozia był Giorgetto Giugiaro. Seat Ibiza I przeszła facelifting w roku 1991. Choć model charakteryzował się nie najwyższą jakością wykonania oraz dużą awaryjnością, cieszył się dużym zainteresowaniem wśród klientów (także w Polsce), co w dużej mierze zawdzięczał niewygórowanej cenie. W roku 1993 zakończono produkcję pierwszej generacji Seata Ibizy. Sześć lat później chiński Nanjing wykupił licencję na ten model.
czytaj więcej
Ciągle najciekawszy model Seata. Jej projektant kreślił kiedyś sylwetki Lamborghini, a doświadczenie to przełożyło się na nienaganną stylistykę nowej Ibizy. Sylwetka auta nabrała nie tylko świeżości, ale też zwinności i zwiewności. A tył to naprawdę piękne dzieło.
~Powagosław
Ten wątek z Lamborghini jest równie absurdalny jak doszukiwanie się polskich korzeni u sław kultury, sportu czy nauki zagranicą. „Leo Messi miał w szkole kolegę, którego ciotki siostry brat miał kuzyna, którego zięć kolegował się z Polakiem w podstawówce” – wniosek Messi. I bez tego Lamborghini Ibiza dałaby radę.
Ciągle najciekawszy model Seata. Jej projektant kreślił kiedyś sylwetki Lamborghini, a doświadczenie to przełożyło się na nienaganną stylistykę nowej Ibizy. Sylwetka auta nabrała nie tylko świeżości, ale też zwinności i zwiewności. A tył to naprawdę piękne dzieło.
~PowagosławTen wątek z Lamborghini jest równie absurdalny jak doszukiwanie się polskich korzeni u sław kultury, sportu czy nauki zagranicą. „Leo Messi miał w szkole kolegę, którego ciotki siostry brat miał kuzyna, którego zięć kolegował się z Polakiem w podstawówce” – wniosek Messi. I bez tego Lamborghini Ibiza dałaby radę.
~Luzacjusz