Szukaj

Informacje o Seat Exeo ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW 2009-2011

Lata produkcji: 2009 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2008 roku. Pierwszy samochód Seata w tym segmencie. Exeo miał początkowo nosić nazwę Bolero, tak bowiem nazywał się prototyp, będący późniejszą bazą dla tego modelu. Exeo zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena oznaczonej symbolem B7. Zdecydowaną większość rozwiązań technicznych i stylistycznych dzieli z poprzednią generacją Audi A4 (B7). Exeo dostępny jest również w wersji kombi, która nosi skrót ST. W 2012 roku model został poddany drobnej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo ładny, elegancki samochód z dużym „ale”. Rozumiem sens obniżenia kosztów (czytaj: ryzyka) tego przedsięwzięcia, ale czy jedynym rozwiązaniem jest klonowanie starego Audi? ~Powagosław
Luzacjusz
Seat wreszcie zrobił fajny samochód. Właściwie nie zrobił, tylko dostał. Ale czego tu się czepiać? Jak wasza dziewczyna chodzi w ładnej kiecce, też narzekacie, czemu sama sobie nie uszyła? Litości, przecież Britney też śpiewa cudze piosenki. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1781 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 86,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,6
~Tomeczek
Seat Exeo
ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Autko kupiłem używane pół roku temu , z wnętrzem jak nowym do malowania miałem zderzak i tylni błotnik bo był po obcierce. Poprzednio miałem leona 1 więc mam jakieś porównanie marki. W exeo czuję, że jade samochodem innej klasy - bardzo wygodny, dobre wyciszenie, na zakrętach nie buja na boki lecz dobrze zbiera nierówności - bardzo pewnie i przewidywalnie się prowadzi. Silnik moim zdaniem minimum jak na to auto ( w dowodzie ma 1580 kg masy własnej) - jak turbinka złapie to ciągnie wystarczająco aczkolwiek nie jest to też jakiś wielki demon. Jeśli auto przy przebiegu prawie 150 00 km ma wnętrze na któym niemal nie widać zużycia to siłą rzeczy materiały są bardzo dobre. Z racji, że na światłach zaciągam często ręczny denerwuje mnie brak zsynchronizowania z podłokietnikiem. Samochód napewno godny polecenia lecz dla rodziny z większymi dziećmi chyba lepiej wziąć np. octavie bo z tyłu miejsca za dużo nie zostaje.
4,7
~Mateusz
Seat Exeo
ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Autko radzi sobie super na autostradzie nawet przy większych prędkościach. Jest to dobry wybór dla kogoś kto potrzebuje niezawodnego i trwałego samochodu. W tych czasach już nie robią takich samochodów i takich silników
4,1
~radomir_debek
Seat Exeo
ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Ciężko być zaskoczonym ogólnym poziomem auta. W końcu to Audi A4 B7 ze wszystkimi jego zaletami i wadami. Niemniej gdybym mógł kupić egzemplarz 3-letni raczej bym się nie zastanawiał.
Seat Exeo ST