Szukaj

Informacje o Seat Exeo Sedan 2.0 TSI 211KM 155kW 2011

Lata produkcji: 2011 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2008 roku. Pierwszy samochód Seata w tym segmencie. Exeo miał początkowo nosić nazwę Bolero, tak bowiem nazywał się prototyp, będący późniejszą bazą dla tego modelu. Exeo zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena oznaczonej symbolem B7. Zdecydowaną większość rozwiązań technicznych i stylistycznych dzieli z poprzednią generacją Audi A4 (B7). Exeo dostępny jest również w wersji kombi, która nosi skrót ST. W 2012 roku model został poddany drobnej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo Å‚adny, elegancki samochód z dużym „ale”. Rozumiem sens obniżenia kosztów (czytaj: ryzyka) tego przedsiÄ™wziÄ™cia, ale czy jedynym rozwiÄ…zaniem jest klonowanie starego Audi? ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Seat wreszcie zrobił fajny samochód. Właściwie nie zrobił, tylko dostał. Ale czego tu się czepiać? Jak wasza dziewczyna chodzi w ładnej kiecce, też narzekacie, czemu sama sobie nie uszyła? Litości, przecież Britney też śpiewa cudze piosenki. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 211 KM (155 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82,5 x 92,8 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Åšrednie spalanie dla Seat Exeo Sedan 2.0 TSI 211KM 155kW 2011
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Seat Exeo
Sedan 2.0 TSI 211KM 155kW
samochod na dotarciu a na zewnatrz mrozy -10 i wiecej. swoja droga ciekawe jak to bedzie wygladac latem, bo teraz nie jest zle :) po pierwszych 2000 km samochod umiarkowanie spokojnie jezdzony w trasie (czyli unikajac zrywow spod swiatel, ale do wyprzedzania zabierajac sie zwawo, redukujac do trojki i wciskajac gaz w podloge z okrzykiem ´mocy przybywaj´, ale pozniej raczej jadac 110 - 120 kmh, zadko kiedy szybciej, wszak nie byly to autostrady) pali okolo 8,2 - 8,4 litra na setke. zdecydowanie daloby sie urwac jeszcze jakies pol litra gdyby sie postarac. tyle, ze moc daje taka frajde z wyprzedzania po redukcji, ze jakos nie chce sie oszczedzac za bardzo... (Silnik)
9,2
Seat Exeo
Sedan 2.0 TSI 211KM 155kW
Można jeździć oszczędnie jeśli się chce. Prawda jest taka, że przy tej elastyczności subiektywnie spokojna jazda to i tak jazda obiektywnie całkiem sprawna;-) W moich przebiegach praktycznie nie ma jazdy po mieście. Wydaje mi się, że miejskie korki to śmiało 11-13 litrów bezołowiowej na setkę. Silnik bardzo przyjemny, samochód bardzo cichy. Bardzo polecam jeśli dla dwóch osób a tył wykorzystywany sporadycznie! (Silnik)
9,6
Seat Exeo
Sedan 2.0 TSI 211KM 155kW
z mojego punktu widzenia to absolutne zaskoczenie. samochód jest służbowy (ale nie jestem przedstawicielem handlowym, tzn. katem) i jeżdżę nim niemało... w jeden rok 45 000 km. raczej staram się jeździć na tempomacie więc w miarę spokojnie. powiem tak: na niemieckiej autostradzie 150kmh-160kmh nie więcej daje spalanie w okolicy 9,5 - 10. 140 to nawet 8,5. (Silnik)
Seat Exeo Sedan