AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Saab
900
I
Hatchback
2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Informacje
o Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Lata produkcji:
1986 – 1988
(1986, 1987, 1988)
Segment:
Klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o Saab 900
Kabriolet dopracowany do perfekcji - Saab 900
To jeden z najpiękniejszych kabrioletów na świecie. Gdy w dwadzieścia lat temu po raz pierwszy trafił na rynek amerykański, cała seria rozeszła się...
Saab
900
Więcej publikacji o Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Produkowany
od
1986
do
1988
roku
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
150
KM
(110
kW
)
Zobacz dane techniczne
Oceny
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Liczba ocen:
1
Ogólna ocena
4,4
/5
Średnia dla segmentu
4,2
Zalety
+ Całokształt
+ Skrzynia biegów
+ Widoczność
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Stosunek jakość/cena
- Bezawaryjność (poważne usterki)
Wybrane
oceny
4,4
~rafal.dziegielewski@prometeusz.gda.pl
Saab 900 I
Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW
Fantastyczny samochód rodzinny (chociaż wolę wersję 3-drzwiowe - rasowiej wyglądają) o wysokim komforcie jazdy i bogatym wyposażeniu (mój nie ma tylko klimatyzacji i skóry). Nietuzinkowa sylwetka (nie zgubisz Go na parkingu) i narowista bestia (tym samochodem (wersja Turbo) nie trzeba nikomu nic udowadniać - jak cię ktoś denerwuje pokazujesz mu ogon) wymaga od kierowcy pokory bo z tego co słyszałem średnia wieku kierowców, którzy go lekcewarzą nie jest za wysoka. Bardzo duży bagażnik (pojemność dwie istoty żywe lub cztery martwe). Legendarne bezpieczeństwo. Mała łyżka dziegciu - pomimo "cynkowania" od 1987 roku karoserii nie jest to Volvo lub Audi, po prostu w niektórych miejscach (nadkola, drzwi) rdzewieje.
Zobacz wszystkie opinie
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
4,4 (1 ocena)
Wybierz inny silnik
2.0 c 100 KM
2.0 c 107 KM
2.0 EMS 118 KM
2.0 i 110 KM
2.0 i 115 KM
2.0 i 16V 128 KM
2.0 i 16V Turbo 141 KM
2.0 i 16V Turbo 146 KM
2.0 i 16V Turbo 160 KM
2.0 i 16V Turbo 175 KM
2.0 Turbo 140 KM
2.0 Turbo 145 KM
2.0 Turbo 150 KM
2.1 i 16V 140 KM
Wybierz inny silnik
Saab 900 w pigułce
Saab 900
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Raporty zużycia paliwa
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Opinie
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Usterki
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Publikacje
Saab 900
Newsy
Saab 900
Galerie
Saab 900
Nasze pomiary
Saab 900
Filmy
Saab 900
Ogłoszenia
Saab 900
Ceny aut używanych
Saab 900
Dziennik kosztów
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Opinie o instalacjach LPG
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW 1986-1988
Testy zderzeniowe
Saab
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Saab 900 I Hatchback
Dane techniczne
11 raportów
zużycia paliwa
17 opinii
użytkowników
1 publikacja
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy