Szukaj

Informacje o Rover 800 Sedan

Lata produkcji: 1986 – 1999
Segment: Wyższa klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4690 mm
Szerokość 1730 mm
Wysokość 1397 mm
Rozstaw osi 2758 mm
Rozstaw kół - przód 1491 mm
Rozstaw kół - tył 1448 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l

Oceny Rover 800 Sedan

Liczba ocen: 46
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~roiven@interia.eu
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
auto raczej nie dla kobiety która nie ma pojęcia o mechanice chcąca tylko wsiąść i nic tylko jeździć może nie trza byc pasjonatem ale jak sie umie samemu w sumie to we dwóch np. wymienić uszczelke kolektora wydechowego to można sporo kasy zaoszczedzić a sama uszczelka od 15do45zł zresztą jak na ten rok dużo rzeczy jest w stanie idealnym, poza tym w każdym aucie kilkuletnim trzeba czasami sprawdzić czy są jakies nieszczelności zajrzec do kopułki DBAĆ to kazde auto sie odwdzięczy, wiele aut z tymi parametrami i osiągami są wiele bardziej kosztowne w utrzymaniu o ten to w dodatku limuzyna, czasami żałuje że nie ma tylnego napędu
3,9
~Cshamoh
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
3,3
~Jacek Wiśniewski wisniajacek@poczta.onet.pl
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
Tandetne wykonanie. Wsztstko skrzypi , stuka i trzeszczy, te beznadziejne plasticzki w połączeniu ze skórą, to jakaś pomyłka. Elektryka sypie się jakby to był PF 126P. Klimatyzacja do bani-wymieniłem już drugi kompresor i ten też się zepsuł. Stuka hydrauliczne kasowanie luzu zaworowego, maglownica pociekła i rozleciała sie po 170 tys. Gdyby nie silnik i zawieszenie, to byłby to mój najgorszy samochód jakim jeździłem. Śmiać mi się chce, gdy czytam, że jest w nim dużo miejsca. Niedawno przesiadłem sie ze starego Mercedesa 123 2,5 litra (benzyna), to była fura o ilości miejsca nie wspominając. Jednym słowem dno do Hondy nawet sie nie umywa i nie dziwię się, że Japończycy wypisali sie z układu z Roverem.
Średnie spalanie dla Rover 800 Sedan
7,6 – 10,4
l/100 km
8,1
l/100 km
10,0 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
poprzednie auto średnio paliło średnio 9litrów ten 12,1 nadal po 6miesiącach nie umiem sie przyzwyczaić ale bądźmy szczerzy tym autem nie da sie wolno jechać na trasie jade często spokojnie 100-110 max 150jak sie spiesze (najszybciej jechałem nim 170) ale po mieście to gaz w podłodze to norma syk turbiny i zniewalające przyspieszenie producent podaje średnie 11,8 nie wiem jak przy moim stylu jazdy mam te 12,1 ostatnio może tyle na trasie oszczedzam jadąc 110 ogólnie NIEZNAJDZIESZ auta które ma 200kucy i tyle pali bmki alfy itp wszytsko co ma ok200kucy pali conajmniej 5litrów więcej może troche to jest tez kwestia że mój egzemplarz jest zadbany sie dba o silnik to sie odwdzięczy, ceny części używanych TANIOCHA! za 2klamki z całym osprzętem + zbiorniczek wyrówczawczy + 4przewody pompy wspomagania za całośc dałem 100zł + przesyłka SZOK!! niby serwis jest drogi słyszałem lewa przednia szyba 1500zł ale ja do serwisu nigdy nie jeźdze a czesci uzywane są 10razy tańsze nie przesadzam bo przednia szyba kosztuje 150zł, jedynie nieszło dostać nowego zbiorniczka wyrównawczego ale dałem z volva bo drugi używany też poszedł zadużo płynu lałem i ciśnienie rozrywało w takim stałym słabym miejscu gdzie juz powoli zaczyna gnic ten platik w tym standardowym miejscu w tych zbiornikach, przy tej mocy nie warto kupowac tylnego tłumika za 300-400zł bo go wydmucha po roku a za 600-700zyla nic niema zostaje remus supersprint sebring po 1000zł lepiej pozbierac nic wymieniać co roku taki urok aut z mocą
13,2
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Zużycie paliwa w mieście, przy ciągłym ruszaniu, zwalnianiu i mojej dość ciężkiej nodze, waha się w przedziale 12-15l/100km. Na trasie daje radę, nawet przy ostrej jeździe zejść poniżej 10l. Ceny przeglądów nie straszą, naprawy również dzięki dużej ilości zamienników od Hondy są znośne nawet dla mniej przeciętnego portfela.
10,3
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Niestety, ale przy zasilaniu LPG rozrzut wyników spalania z poszczególnych jazd jest bardzo duży. Wnioski można wyciągnąć dopiero po wielu tysiącach kilometrów. Przy sekwencyjnej instalacji gazowej można stwierdzić, że samochód pali mi do 2 litrów gazu więcej na 100km w stosunku benzyny.
Rover 800 Sedan