Szukaj

Informacje o Rover 600 2.0 SDi 105KM 77kW 1994-2000

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1994 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~qluu
Rover 600
Sedan 2.0 SDi 105KM 77kW
Rover 600 samochód na bazie Hondy Accord. Praktycznie bezawaryjny dzięki Japończykom, którzy w tamtych latach produkowali bardzo dobre samochody, zaawansowane technologicznie. Podzespoły bardzo tanie. oczywiście mówimy o oryginałach lub naprawdę dobrych Japońskich zamiennikach. Oczywiście trzeba jeszcze wspomnieć o silniku. Angielska konstrukcja, bardzo wytrzymała i ekonomiczna. Średnie spalanie na poziomie 6l/100km. Zawieszenie rewelacja. dziury i nierówności wybiera bardzo dobrze. Jest również bardzo wytrzymałe. Szczerze polecam jeśli ktoś chce kupić tani, dobry i oszczędny samochód to szczerze polecam ROVER 600 Sdi.
4,8
~marcin
Rover 600
Sedan 2.0 SDi 105KM 77kW
polecam ten samochod ale radze dobrze sprawdzic przed zakupem,warto sprawdzic skrzynie biegow,czy biegi wchodza miekko,czy wsteczny nie zgrzyta przy wbijaniu co moze swaidczyc zuzytym sprzeglem chociaz mozna to w prosty sposob wyeliminowac wydluzajac lacznik na sktrzyni,5min roboty;-)sprowadzilem mojego R600 z niemiec od 1 wlasciciela,auto bylo do koca serwisowane,zaplacilem duzo,ze wszystkim wyszlo mnie okolo 13 tys za auto z 97 roku ale wydaje mi sie ze warto,wiem co mam,nie martwie sie cy dojade do domu,doslownie tankuje i jezdze i co wazne,auto bezwypadkowe,zero korozji,od wymiany do wymiany oleju nie spali ani grama.oprocz centralnego nic mi nie padlo,centralny dziala ale prawej strony nie otwiera,nie mam pojecia czemu,musze sie tym zajac,czesci zamienne tez za grosze mozna kupic,warto dbac o samochod,wtedy odwdzieczy siebezawaryjnoscia;-)cos tak jak z kobieta,bedziesz o nia dbal to bedzie cie kochala;-)wpadl mi w oko rover 75 ale jeszcze chyba pilatam R600 z rok pozniej pomysle,ciezko teraz trafic zadbany egzemplarz bez przekretow i pocofanych licnikow.
3,9
~Rafałłłłł
Rover 600
Sedan 2.0 SDi 105KM 77kW
15.08.2008 ROVER 600 Vanden Plas. Jest to SZESNASTY egzemplarz z silnikiem Diesla jakiego obejrzałem przed kupnem.Kupiłem go w przeliczeniu na ZŁ 9200. Znalezienie zadbanego egzemplarza po liftingu do 12000zł w Polsce jest praktycznie nieosiągalne. Auto z przebiegiem 139000km zostało sprowadzone z Luxemburga od pierwszego właściciela. Wersja wyposażenia 3.1 - el. przednie szyby - el. i podgrzewane lusterka - el. antena - manualna klimatyzacja - skórzana tapicerka - ABS - dwa jaśki - centralny zamek - autoalarm - aluminiowe felgi - wspomaganie kierownicy - regulacja kierownicy w pionie Z auta jestem naprawdę zadowolony. Ciężko jest kupić auto o borobnych gabarytach z takim oszczędnym silnikiem i dobrym wyposarzeniem za te pieniądze. Jeśli ktoś ci mówi, że to gówniana marka to mu nie wierz. Co prawda narazie zrobiłem tylko 10000 ale wymieniłem tylko żarówkę reflektora. Auto ładne i niezawodne, długo się naszukałem aby kupić dobry egzemplarz. Ma swoje wady ale wiadomo jak chce się nowy to do salonu.Polecam wszystkim zamiast mondeo lub vectry, które widzi się codziennie w przeciwieństwie do Roverka. Auta nie kupiłbym ponownie tylko ze wzgędu na to, że jeśli pozwolą na to możliwości finansowe to kupię MG zs 2.5
Średnie spalanie dla Rover 600 2.0 SDi 105KM 77kW 1994-2000
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Rover 600
Sedan 2.0 SDi 105KM 77kW
Auto to użytkuję od ponad 10 lat. Przedjechałem około 130 tyś. km. Samochód praktycznie bezawaryjny. W maju br. regenerowałem turbosprężarkę bo przepuszczała olej. Cały koszt naprawy (montaż, demontaż)1200.- zł. To mój największy wydatek w ciągu 10 lat.Oprócz bieżących wydatków eksploatacyjnychw(wymiany oleju,filtrów,płynów żarówek rozrządu itp.)nic innego nie obciążało mojej kieszeni. ROVER nigdy nie zawiódł mnie w trasie mimo, że wynosiły one często ponad 3000 km. w różnych ościennych krajach. Jadąc na długich odcinkach, spokojnie, bez nagłych przyspieszeń szybkością do 120 km/godz. można ze spalaniem zejść poniżej 5 l.na 100 km. Silnik odpala zimą tak samo jak i latem. Dotąd nie miałem tak udanego auta. Chełmno, 11.07.2009 r.
6,2
Rover 600
Sedan 2.0 SDi 105KM 77kW
Kupiłem za śmieszne pieniądze.I jestem mega zadowolony.Spalanie w mrozy na miejscu nie przekraczając 1800 obrotów 6,7 litra 11 km do pracy i 11 km z pracy.Trasa to około 5 litrów auto wygodne fajne czyste zawieszenie ok ceny części śmieszne.Mam jeszcze Mondeo 115 koni z 2003 roku ale zdecydowanie wole jeździc roverem gdyż jest naprawdę niesamowity jak na swój wiek.Polecam auto naprawdę nie zawodzi:)
6,1
Rover 600
Sedan 2.0 SDi 105KM 77kW
Jeśli chodzi o spalanie to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. 5,5-7 l w zależności od humoru i warunków panujących na drodze. Ceny napraw można powiedzieć śmiesznie małe. Można sobie spokojnie pozwolić na kupno oryginalnych części Japońskich, które służą długie lata.

Usterki Rover 600

Liczba wpisów: 6
Rover 620Si nie odpala,mozliwy problem z alarmem
  • Rover 600 2.0 Si 131KM 96kW 1993-2000
  • instalacja elektryczna
Witam.Mam rovera 620si 1993 i nie wiem czemu nie odpala.rozrusznik kręci a nie odpala nieraz odpali.Grzebalem przy czujniku pod maska bo wierze ze to wina alarmu(obklejalem go na rozne sposoby i odpalal a potem znowu lipa).Mam rozwalony pilot,wczesniej odlaczylem z niego baterie i auto chodzilo ale teraz po tym odlaczeniu czujnika znow wlozylem baterie i pare razy odpalil ale teraz juz nie chce.Słyszałem że to moze byc wina alarmu lub immo,jak pozbyc sie ewentualnej blokady?Dodam ze pilot prawdopodobnie jest nieorginalny.Dodam tez ze byl przypadek ze po odpaleniu strasznie obroty szalaly az go przelaczylem na Gaz(sekw.).Problemy z obrotami rowniez wystepuja ale nie az takie,potrafi lekko falowac a czasem chodzi idealnie.Palil od kopa niezaleznie czy byl zimny czy cieply. Proszę o pomoc bo auto stoi a ja jestem bezradny w temacie niemam nikogo kto by mi to zrobil.
Oczekuje na rozwiązanie
auto nie chce odpalic
  • Rover 600 2.0 Si 131KM 96kW 1993-2000
  • instalacja elektryczna
Witam.Chciałbym prosic o pomoc.Mam rovera620si pojemnośc 1997,rok produkcji 1993 131KM.Mam taki problem że auto nie odpala.Rozrusznik kręci a nie odpala.Zawsze przed odpaleniem po przekręceniu zapłonu słyszałem takie tykniecie i mignęła lub zgasła pomarańczowa lampka czek, a teraz nie nie robi tak i nie odpala.Słyszałem że te auta miały seryjnie montowane jakieś blokady antykredzieżowe z alarmem i może to coś od tego i tez słyszałem że te auta maja cyfrowy immobilizer.Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę i z góry bardzo dziękuję.
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie wchodza biegi
  • Rover 600 2.0 Si 131KM 96kW 1993-2000
  • układ napędowy
mam problem ze skrzynia biebow ostatnio nie mogo wcisnac biegu na wlaczonym wchodza na sile silniku ale na zimnym dziala bez problemu ale jak wejdzie to troche czuc tarcze czy to mozliwe ze tarcza jest do wymiany nie wiem
Oczekuje na rozwiązanie
Rover 600