Szukaj

Informacje o Rover 400 I Sedan

Lata produkcji: 1990 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia

Rover 400 I Sedan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4365 mm
Szerokość 1680 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2550 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Prześwit 150 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 410 l
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 400 I Sedan
7,3 – 9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Rover 400 I
Sedan 2.0 GSI/SLI/GTI/Vite 136KM 100kW
Średnia tego auta to tutaj jakiś bzdet na autocentrum albo pomyłka programu, bo wątpię żeby znalazły się jełopy, co napisali tu, że pali 5 a nawet 4!!! litry. Paru nawet takich jest! Więc fakty,lato: miasto 8-10,trasa 6,8-7,5 zima: 11-12,trasa 8. Auto wzorowy stan jak na wiek, 171tkm na liczniku. Jeżdżę dynamicznie, w sumie nie staram się tak ale tak wychodzi. Dlaczego? Bo auto jest dynamiczne,lekkie(mniej niż 1200kg),b.wysoki moment(185N przy 2500obr.! jak diesel prawie) i zawsze z przodu na mieście. Traska z przepisowymi prędkościami (plus 15-20km/h) i dynamicznym wyprzedzaniu- 7,1 litra z kilku tras wyszło. Max.ok 210(GPS´owe). Start do 100-120: robię 150-170 konne auta(tej klasy),180konny Leon 1,8T -nie dałem rady :) Do 100: 7,9s-8,5s.(tak podają różne źródła). Program mam na GPS, sprawdze w praktyce ale poniżej 9s.ma spoko z tego co widzę jakie auta robiłem na paru ustawkach :) Auto pełnoletnie już, ale pewniejsze dla mnie niż większosć 5-latków z niepewnych źródeł. Dlaczego: od czasu gwarancyjnego non stop w rodzinie. Dla jednych siara, ale dla większości ładny klasyk. W sumie w sedanie 420GSi nie widziałem jeszcze w kraju. Może mam jedyny? Oby :)
6,6
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Średnia miesięczna z jazdy po Warszawie z 1200km to 6.5 Litra powtarzalna co miesiąc Trasa nad morze i z powrotem 700km średnia 6 Litrów spokojna jazda do 100kmh. Na krótszych trasach i przy większych korkach spali więcej 7-8 Litrów. Generalnie samochód do spokojnej jazdy na długie trasy. Rover ma 100KM na Tonę, obecnie produkowane samochody z silnikiem 2Litry maja około 150kM ale wagę 1.5Tony wiec podobne przyspieszenie.
6,8
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Przejechałem ponad 40000km średnio wychodzi 6,8L/100km. W trasie litr mniej 5,8L a w miescie litr wiecej 7,8L. Generalne dobry samochód do jazdy w długie trasy z przepisowymi predkosciami 90-120. Najlepiej spokojna jazda do 100kmh i 3K obr pózniej już robi sie głośno. Można przyjąć że przy 1000obr/min spali 2L wiec 90kmh-2,7K-5,5L a przy 120kmh-3,6-7,2L
Rover 400 I Sedan