Szukaj

Informacje o Rover 200 III 1.4 i 75KM 55kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 117 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 III 1.4 i 75KM 55kW 1995-2000
7,5
l/100 km
8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
Rover 200 III
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
fakt faktem, autko swoje pali, stad zalozylem LPG do niego. na trasie jest nawet OK, bo 9 litrow (predkosc niezbyt gwaltownie zmieniana w zakresie 90-120km/h), choc chcialoby sie mniejsze miec. w miescie to mi pewnego razu i 16l lpg wciagnal, ale to bylo spowodowane raczej swiecami i zaplonem - nierownomierne spalanie. choc, gdy jeszcze bylo wszystko ok to i 13.5l nie jest rzadkoscia! jazda dynamiczna w miescie (tudziez ´na wariata´) to ok 12l (+/- 0.5l). PRZELICZAJAC na oko LPG na Pb, to wyjdzie, ze auto pali w tym raporcie tak jakby 5 / 6,75 / 4,5 litra benzyny ;)
7,9
Rover 200 III
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Jeżeli chodzi o spalanie powiem tak. Nie kupiłbym samochodu, który pali powyżej 12 litrów w mieście (niezależnie od marki i modelu). Ten się mieści więc jest ok. W mieście pali mi od 8 do 9 litrów, natomiast na trasie ok. 6,5. Zaznaczam, że nie prowadzę zeszytu, nie notuje na jakim przebiegu tankuję, więc są to dane przybliżone, ale bardzo realne. Co do przeglądów i napraw. Jedni trafią kiepski egzemplarz i będą go przeklinać inni nie. Ja trafiłem super. Po zakupie auta wymieniłem oczywiście paski, filtry, olej, klocki. Mam auto 2 lata i nie robię zupełnie nic, prócz corocznej wymiany oleju. Po za tym tankuje i jedżę. Dlatego dałem 5.
8,7
Rover 200 III
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Spalanie - duża rozbieżność zależnie od stylu jazdy. Naprawy - koszmar ! Ciężko znaleźć mechanika, który wie co gdzie w tym aucie jest. Części które się normalnie zużywają dostępne bez problemu, ale jak padnie coś nietypowego, to jest problem. Albo szrot, albo oryginał ( ceny oryginałów abstrakcyjne ).

Usterki Rover 200 III

Liczba wpisów: 29
Stukanie podczas powolnego ruszania do przodu...
  • Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW 1995-2000
  • zawieszenie
Witam wymieniałem ostatnio w moim Roverku wahacze, końcówki drążków, drążki, łączniki stabilizatorów i osłonę przegubu z lewej strony, ustawiłem zbieżność i teraz pojawił się następujący problem: Podczas powolnego ruszania z miejsca pojawia się stukanie (wydaje mi się) z okolic lewego koła które czuć na kierownicy i na pedałach. Nie jest to mocne lecz lekkie stukanie. Byłem na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli. A to dalej stuka. Podczas dynamicznego ruszania ten problem nie występuje. Może raz stuknie i to wszystko. Co to może być, bo nie chciałbym się znowu pakować w jakieś wielkie koszta? Dzięki z góry i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Brak mocy w moim dieselku.
  • Rover 200 III 2.0 SD 86KM 63kW 1995-2000
  • silnik
Właśnie wróciłem z pracy, a podczas tego powrotu, natknąłem się na zastanawiające zachowanie mojego auta, a raczej jego silnika. Jest mróz -20 stopni. W baku paliwa powyżej 10 litrów. Trasa 30km. Silnik prawidłowo uruchomiony: Trzy razy grzane świece, odczekanie paru chwil na jałowym biegu i zrównoważona jazda w pierwszych kilometrach. W połowie trasy, przy wyprzedzaniu na 4 biegu, przy obrotach 2700, silnik dziwnie przerwał (jakby brak mocy), ale nic wrzuciłem 5 i jadę dalej. Pare km dalej przy rozpędzaniu na trójce i czwórce przy obrotach 2200 to samo i tak do samego domu. Po tych przerwaniach nie zbliżałem się do tych obrotów po raz kolejny w obawie o silnik. Czy takie zachowanie silnika diesla jest normalne przy takich temperaturach? Mam się martwić? Coś z tym zrobić? Proszę o podpowiedź
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nawiew.
  • Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000
  • układ chłodzenia
Nawiew nie reaguje. Gdy włączam na pozycję 1,2... i kolejne, nic się nie dzieje. Dodatkowo nie działają dwa ostatnie ustawienia nawiewu(szyba i coś jeszcze), nie działają w sensie, że nie da się na nie włączyć.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Rover 200 III