Szukaj

Informacje o Rover 200 II Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW 1990-1995

Lata produkcji: 1990 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1990 do 1995 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 103 KM (76 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 127 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 II Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW 1990-1995
8,1
l/100 km
9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,2
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Spalanie było przyzwoite (choć z biegiem lat zwiększyło się do poziomu opisanego poniżej), koszty części porównywalne do innych marek (choć jakieś rzadkie elementy niestety trudniej dostępne i odpowiednio droższe - na szczęście auto praktycznie bezawaryjne, więc wydatki były małe). Ten kanciak to bliźniaczy model z hondą concerto - różnią się tylko znaczkiem, więc nadal można dostać sporo zamienników.
7,8
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Zużycie paliwa było bardzo dobre, potem z biegiem lat zrobiło się przeciętne. Ceny części akceptowalne - myślę, że maksymalnie około 15-20% droższe od cen aut współczesnych. Prosta konstrukcja (może poza silnikiem) nie powinna przy naprawach sprawić problemów mechanikom (mnie nie sprawiała, ale ja nie jestem mechanikiem :)).
8,1
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Silnik nie lubi krótkich dystansów i pali jak smok gdy ostrzej się go traktuje. Podczas jazdy w mieście w godzinach szczytu spalanie nie ma szans zejść poniżej 8l/100. Przy ciężkiej nodze 10l i więcej. Na trasie podczas normalnej jazdy (nieco wyprzedzania i ok. 100km/h) pali w granicach 6-6,5l/100.
Rover 200 II Hatchback